Ajatuksista odotukseen 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballerina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, joo. Ei tän tyypin nimeksi mitään ravurin nimeä tule. Olkoon sitten mieluummin vaikka Koistinen. Pohdittiin miehen kanssa, kun joillakin on muutama vaihtoehto lapsen nimeksi ja sitten vasta kun lapsi syntyy niin katsotaan miltä nimeltä lapsi näyttää. Ajattelin, että jos lapsi ei näytä yhtään sukunimeltään. Tai että meidän lapsi näyttäisi vaikka ihan Koistiselta. Enkä tunne ketään koistista siis. Tosi hämärää juttua nyt. Taidan mennä syömään. Adjöö!

kyllä mä taas oon lahopää... olin jo hypänny yhden viikon yli viime viestissäni... eli viikkoja on täällä siis 21+6 eikä 22+... :D

Tänne ei ihmeitä... tänään tuntu jo että kuolema koittaa ku ei olis jaksanu oksuta :P mutta mulla on ihana pallokala-maha :D alkaa tuntuu jo niiiin todelliselta meijän vauva :)

Tilasin tänään vihdoin kesän hääkuvia, eihän siihen mennyt kuin puolivuotta :D ja sit samaan syssyyn joulukuvia, reissukuvia ja kaverin hääkuvia.. :) halvaks tuli yli 80 kuvaa ku ifoloril oli joku ale et 10centtiä kpl... vähän yli kymppi meni vaan.. :)

Mutta nyt silmät on tuijottanu jo liikaa konetta...

palataan!! <3

Mi-iu rv 21+6

Lumppari tule nyt pian tälle puolelle!

On toi silti aika ihme juttu ettei sijainen pystynyt katsomaan sykettä....aika aloittelija täytyy olla tai sitten se vekotin millä niitä kuunnellaan on eri kuin meillä täällä. Meidän neuvolassa se on aika pieni ja neuvolatäti pitää sitä koko ajan toisessa kädessään, kun taas vekottimen ( ;) ) toinen pää on mun mahan päällä.

Mi-iu mä todella toivon, että sun pahat olot loppuisivat! Ihmeen pitkään joudut kärsimään alkuraskauden oireista, vaikka menet jo melkein keskivaiheessa. Millä koitat helpottaa pahaaoloa? Syötkö esim. inkivääriä tai jotain?

Nuki on ollut tän aamun ja eilisen päivän aika rauhallinen. Toisaaltya mulla on ollut niin kiirettä, että voi olla etten ole samallalailla ehtinyt kuuntelemaan ja tutkailemaan sen mesoamista. Jotenkin kuitenkin nyt luottaa, että kaikki menee hyvin. AInoa mikä mua välillä mietityttää on se, ettei napanuora tee mitään omia kiemuroitaan....

Angsteri und "die Nukkeli" 25+2

Hei, kesäkuisissa on hankinnat jo kuumimmillaan. Sallinette että kopsaan tekstini suoraan sieltä ;) :

Mun viikon turhaostos: Gracon keinu.... Ajattelin, että jos vauva viihtyisi siinä jonkin aikaa yksikseenkin ja jospa se auttaisi mahdollisiin mahavaivoihin. Se oli alessa, joten nappasin sen siitä mukaani tai oikeastaan varasin. Kotiin saan sen noin viikon päästä. Nyt mua saa kehua, että olipa hyvä ostos...eh...

Minullekin tuli olo, että nyt pitää laittaa vipinää hankintoihin -toisilla on jo lähes kaikki valmiina! Mitä Angsteri teillä jo on? Orella taitaa olla hankinnat myös hyvällä mallilla? Meillä on isot hankinnnat mietittyinä, mutta muuten lista on piiiitkä!Pinnis saadaan halvalla kavereilta, vaunut ja kaukalo on tilattu. Hoitotaso on varmaankin seuraava metsästyksen kohde. Kestovaippajuttuja ajattelin katsoa alkuun ensi viikonloppuna. Me hankimme alkuun vain pakolliset tavarat, en edes sitteriä ajatellut ostaa -jos vaikka vauva viihtyisi lattialla. Parempi motorisestikikin olisi. Nämä on varmaan näitä idealistisia kuvitelmia, joista arki tuo rytisten alas!

Miten Amildan ultra? Toivottavasti kaikki on hyvin!

Mi-iulle voimia pahoinvointiin, kurjaa jos jatkuu aina vain. Taidat kuitenkin muuten olla hyvin mielin?

Sinne lääkäriin menossa, lista on tehty kysymyksistä ja pikkuisen aina jännittää. Kirjoittelen illalla kuulumiset.

B. 26+4

Meillä on vaunut, jonkinlainen hoitopöytä, rintapumppu (siskon perintöä) ja pian se keinusysteemi. Sitteri saadaan/ostetaan myös mun siskolta. Pinnasänky hankitaan Ikeasta. Käytiin jo katsomassakin sitä, mutta ihanaksi yllätykseksi sitä ei ollut varastossa sillä hetkellä. Mitä muuta sitä tarvitsee? Mä olen varma, että kun vauva syntyy niin jotain oikein olennaista puuttuu. Ostoslistassa mulla on harsoa, talkkia, vaippoja, jotain rasvaa....

Tosiaan Amildasta ei ole kuulunut mitään! Apua! Toivottavasti kaikki on hyvin!!!

Mitkäs on Saanuskan fiilikset näin aamusta?

Huomenta!

Rosalle onnea sydänäänistä! Ihan oikea pikkuine vauva se siellä köllii... :)

Missä Amilda?

Juu angsteri, hyvä ostos tuo on :) Keinuminen on kivaa :D

Yöllä tajusin, että mä olen tehnyt taas kielellisen mokan. Näitä sattuu koko ajan. Siis se ultrajuttu. Kun sieltä sanoivat, että kahdeksannella viikolla niitä tehdään. Niin eikös se tarkoita sitä viikkoa 7+X? Eikä 8+X? Mä olisin ihan hyvin siis voinut varata eilen sen ultran... *hakkaa päätä seinään*

Mulle tuli yöllä kauhea kuumepiikki. Kävin vessassa, hörppäsin vettä. Hyvä ettei tullut saman tien ylös. Se sitten laskikin aika nopeasti, kylvin hiessä. Ällöttävää.

Mitäs muuta, aivot toimii pätkittäin.

Huomenta! Täällä ollaan... Pari kiireellistä työhommaa piti hoitaa alta heti töihin tullessa, joten meni hetki ennen kun kerkesin tänne. Lisäksi vielä nukuttiin miehen kanssa vähän pommiin tänä aamuna ja työmatkaankin meni ihan tuhottomasti tänään aikaa - tietäähän sen, kun vihdoin on saatu tänne eteläänkin lunta, niin pääkaupunkiseutulaiset on ihan hukassa autojensa kanssa ja joka toinen on ojassa ihmeissään, kuinka liukasta onkaan ;)

Elikkäs... Hyviä uutisia täällä. Pieni 6,5 mm "katkarapu" löytyi kohdusta ja sydänkin siellä iloisesti jo pomppaili... Ihanaa! Vaikken itse kuvasta sydäntä erottanutkaan (prkl, silmälasit autossa), mies ja lekuri sen kuulemma selvästi näkivät :D Kyllä nyt on suuri taakka tiputettu täällä sydämmeltä...
Oli meilläkin aika epeli lekuri. Tokas yhdessä vaiheessa, että ei hitsi, täällähän taitaa olla näitä kaksi. Mies veti niiiiin valkoiseksi ja lähti hermostuneesti kiertään ympyrää.. hih! (tosin kyllä mullakin sydän kurrkkuun pomppas...) Vähän aikaa kuitenkin käänneltyään ja väänneltyään tokas, et taisin vähän hätäillä, että ei hänen kuuluisi avata suutaan ennen kun on varma asiasta, mutta kun hän nytn vähän tälläinen hölösuu on. Oli kuulemma jotenkin kääntänyt ultraa siten yhtäkkisesti, et se sikiö oli ensin ollut vasemmassa reunassa kohtua ja sit yhtäkkiä oikeassa reunassa. No, 95 % varmuudella siellä on vain yksi... ;)

Ihanaa, Amilda! Onneksi ultrassa kaikki hyvin! Kaksoset varmasti saivat sydämen kurkkuun! Huh, mitä lääkäreitä! :)

Minä lähdin tänä aamuna neuvolaan lista kourassa. Lääkäri oli vieläkin nuorempi ja epävarmempi kuin edellinen. Hemoglobiini oli 133, pissa puhdas ja painoa tullut kuukaudessa 1,4kg. Kaikki meni muuten hienosti, mutta sitten kysyin lääkäriltä vetisestä vuodosta. Olen ihmetellyt kun sitä on niin runsaasti, että onko normaalia valkovuotoa. Neuvolassa eivät tietenkään kyenneet tutkimaan, ettei kyseessä vain ole lapsiveden tihkuminen. Sain siis lähetteen äitiyspolille. Mies pääsi onneksi matkaan, olinkin melkoisen sekaisin pelosta ja jännityksestä. Polilla sitten odottelimme synnyttäjien kanssa ja hoitaja otti samat testit kuin neuvolassa ja kuunteli sydänäänet. Lääkärille päästyämme tehtiin testi ja lapsivesi ei ole tihkuttanut -valtava helpotus! Kohdunsuukin on kiinni. Samalla lääkäri ultrasi ja vauva voi hyvin. Painoa pikkuisella on 960g ja keskikäyrällä mennään. :) Kehottivat tulemaan jatkossakin, jos epäilystä on. Huh, olipa siinä jännitysmomenttia kerrakseen! Olen kiitollinen, että ottavat vakavasti pienetkin epäilyt, parempi tutkia kuin olettaa. Kävimmepä siis tutustumassa synnäriinkin jo hyvissä ajoin!

Tälläistä tänään, loppupäivä toivottavasti sujuu rauhallisemmin...

Nyt se on sitten virallista, neuvola on varattuna. Neljä pitkää viikkoa vielä. Ja ultraan on kaksi viikkoa. Jähähähännittäää! *tärisee*

Huh, hyvä, ettei Ballerinalta ollut tihkunut mitään :)

angsteri, en syö mitn inkiväärijuttuja... luin vasta tutkimuksen että saattaa olla jotain haittavaikutuksia tolla inkiväärillä sikiöön... sen takia vissiin jotkut inkivääriä sisältäneet "pahoinvointi"pillerit oli vedetty markkinoilta tj..

Ballerina, muuten joo jaksellaan hyvin... paino on tosiaan noussut jo alusta alkaen että sinänsä vaaraa tosta aamuoksuiluista ei ole kun ruoka ehtii imeytyä ja lapsi saa mitä tarvitsee tietääkseni.. :) ei vaan jaksais aamusin nousta turhan aikasin vaan sen takia että tietää et jossain vaiheessa se oksu lentää ja täytyy antaa aikaa sille tulla.. :P just aina ku oon päättäny et ei oksu tänään sit tuukkaan niin syön puuroa ja kuinka ollakaa kun melkein puuro on syöty niin on juostava vessaan laattaa :P tai joskus en kyllä ehdi edes aloittaa syömistä... juomiset lentää kyllä paineella..

Väsyttäis hirveästi, vielä olis melkein viikko neuvolaan.. sitten saa laittaa äitiyspakkauksen hakemuksenkin vireille, jee! :D

Mutta nyt kutsuu tiskivuori, äh, ei jaksais! :/

Mi-iu rv22+0

Huh, Ballerina, liian jännää sulla ollut. Onneksi kaikki hyvin.

Kirjoitinkohan jo, vai minne se katosi, eli Amildalle onnittelut! Eikö ole ihana tunne? Mulla ei vaan vieläkään mene tajuntaan tämä, mutta noiden sydänäänien jälkeen olen alkanut uskomaan.

Se mun eilinen neuvolan lääkäri oli niin raukka, etten viitsi edes haukkua. Oli parka joutunut yhtäkkiä sairausloman sijaiseksi. Sillä ihan kädet tärisi, eikä se tiennyt raskaudesta oikein mitään. Kaikki mitä kysyin, niin se tarkasti terkalta. Mutta ei haitannut lääkärin sähläily, koska käynnin pointti oli kuuluuko sydänäänet ja ne kuului, joten onnellinen olin. Olen edelleen.

Terveydenhoitaja sitten taas olikin ammattitaitoinen ja mukava. Sanoi, että inkivääri on ehdottomasti kielletty raskauden aikana. Uusi EU:n tutkimus, jonka takia Multitabsin inkivääriä sisältävät raskauspahoinvointipilleritkin vedettiin pois, niin sen tutkimuksen johdosta kaikki inkiväärituotteet on nyt kielletty. Vahingoittaa sikiön munuaisia.

Rv 8+3

kiitos rosa!! tuo on just se juttu mitä hain takaa mutta en osannut selittää :)

täällä pieni potkii kun mikäkin, hyvä niin :)

kumma muuten kun mulla verenpaineet on ihan hyvät yleensä 106/67 tai sitä luokkaa mut pulssi sit taasen päälle 90... et johtuuko nää sit näistä varmaan 5kilosta jotka on tullut vaiko mistä?! normaalisti pulssi on varmaan ollut siinä 70luokassa...
Onko kellään muulla nopeaa pulssia?!

Mites onko kukaan joutunut ottamaan rautaa?! mä oon ottanu sitä luontaistuotekaupan litkua kun tosiaan sillon oksunsin koko rautatabletin kun se kalvo oli siitä sulanu... eli pelkkää mustaa rautaa... voitte vaan kuvitella kuinka järkyttävä maku oli suussa!! uah!

Kohta on ruoka valmis... kyllä tähän aikaan... täytyy huomiseks tehdä töihin ruokaa ja tiskivuoresta on nyt selvitty ja ruoka on tulilla.. :)

Oliko niitä jo tutkittu enemmänkin mitä julkisuuteen oli annettu tietoa? Silloin kun mä viimeeksi kuulin niistä, niin oli vedetty sen takia markkinoilta, kun ei ollut tutkittu tarpeeksi niiden käyttöä pillereinä. Mutta ihan sellaisenaan sen käytöstä ei sanottu mitään. Siis siitä inkivääristä. Mistä sen uuden tutkimuksen voi lukea?

Pieni tuhoaa mun aivot. Ja tekee tolkuttoman herkkikseksi.
Hain miehen eilen töistä, niin kohelsin auton lukkojen kanssa. Siinä kuskin ovessa on sellainen nappi, mistä se vetää kaikki ovet lukkoon. Mä hipaisin sitä vahingossa just kun mies oli tulossa kyytiin. No mä sitten painamaan sitä samaa nappia uudestaa, että se avaisi ne ovet. Ei tapahdu mitään, mies koittaa avata ovea. No seuraavaksi mä yritän avata niitä ovia avaimen napista. Ei aukea. Lopputulos, paniikinomainen hepuli ja mä tulen pois kuskin paikalta ja päästän miehen siihen. Siis onneksi ne ovet avautuu sisäpuolelta silloin kun ne on lukossa. Mies sitten nauroi mulle ja kysyi, että ei sitten tullut mieleen painaa sitä nappia sen lukitsinnapin yläpuolelta. Siinä napissa on vielä auton kuva, missä on ovi auki... No eipä tullu mieleen ei... Ja siitä parku kun en osannu avata auton ovia... Pitkä huokaus. Tästä tulee tosi pitkä odotusaika....

No, etpä ole ainoa herkkis Saana! Meikkis veti tänään kyllä niin pohjalukemat noissa... Meijän laatupäällikkö tuli kysymään yhdestä työstä, joka mun oli pitänyt tehdä jo jokin aika sit. Kun tajusin, etten ollut muistanut tehdä koko juttua, purskahdin itkuun. Kyllä siinä oli laatupäällikkö ihmeissään. Sanoi ymmärtävänsä, et työt on sekasin ja järjeslyt itse kullakin hakusessa, kun töitä on enemmän kun ihmiset pystyy käsitteleen (niin kuin siis onkin - hmmm... mitäs hittoa mä täällä sit teen?!), mutta siis kyseli sit, et onko mulla kaikki hyvin kotona. Sanoin vaan, et kotona kaikki on paremmin kun hyvin, et oon vaan nyt jotenkin niin herkällä päällä. Olis tehnyt mieli sanoo, et oon raskaana ja noi hormonit ja mielialat heittelee vähän miten sattuu, mut en sit vielä kuitenkaan mitään sanonut... Ehkä se tajuaa sit sen, kun asiat selviää!!! Pikkasen tuo kyllä pelästy, kun purskahdin itkuun...

Ja nyt niitä töitä jatkaan, et muistan tehdä edes jotain!!!!

Amildalle onnittelut sydänäänistä! Kysyitkö sä sykettä? Ja Saanalla onnittelut ensimmäisen neuvolakäynnin varaamisesta! Siitä se lähtee.

Huh huh, kyllä Ballerinalla oli jännät paikat. Varmasti inhottava tunne. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin! Kyllä siellä sairaalassa kannattaa käydä vaikka useamminkin, jos tuntuu että kaikki ei välttämättä ole hyvin. Mähän kävin kanssa tammikuussa extrakäynnin, kun en tuntenut liikkeitä kolmeen päivään. Siitä jotain teille silloin kirjoittelinkin.

Mä luulin ettei se inkivääri ole vaarallista, vain ne multitabsin inkiväärijutut. Aina oppii lisää. Mä luulen, että kaikissa ruokaaineissa on jotain mikä mahdollisesti saattaa haitata sikiötä, esim. lisäaineet, yms.

Mi-iu, mulla on yleensä korkea syke, jotain 70-85, mutta mulla se on siis aina ollut noin. Raskaus ei ole tuonut muutosta. Rautaa mun ei tarvitse syödä. kun hemoglobiini oli ennen raskautta 145 ja nyt jotain 136, jos oikein muistan.

Nyt täytyy mennä nauttimaan auringosta! Jospa toi aurinko vaikuttaa Nukkeliinkin, kun se on ollut niin vilkas tänään. KIvasti noi potkut suuntautuu suoraan alaspäin, eh...

Moippi!

Kiireesti vaan tulin ruokiksella moikkaa. Ette ole ainoita herkkiksiä. Mäkin aloin pillittämään täällä TÖISSÄ tänään. Niiiiin noloa. Ihan mitättömästi pikkuasiasta... Sen on pakko johtua hormooneista. No, raskautta ei ainakaan kukaan epäile, kun työkaveri kysyi onko paha krapula, silmät itkusta punasena painan...

Se inkivääritutkimus on ihan uusi. En ehdi nyt perehtyä siihe, mutta myöhemmin lisää. Minäkin luulin, että tarkoitti vain tuota Multitabsin inkivääriä sisältävää tuotetta, mutta ei, tarkoittaa inkivääriä yleensä. Se on nimenomaan munuaisille vahingollinen. Silloin tällöin juotu tee jossa on inkivääriä, ei haittaa, mutta jos syö vitamiineja joissa on inkivääriä päivittäin tai viikottain, se vaikuttaa.

Ostin viime viikolla Möllerin kalaöljykapseleita, joihin on lisätty inkivääriä. Kysyin apteekista voiko niitä syödä raskaana. Myyjä sanoi, että tietääkseen se kielto koski vain Multitabsin pahoinvointituotetta eli kyllä voi syödä. Neuvolassa sanottiin etten saa syödä niitä. Eilen menin sinne apteekkiin reklamoimaan. Halusin jättää palautetta. Farmaseutti pyyteli TODELLA anteeksi, ja sanoi että myyjä ei ollut farmaseutti eikä olisi saanut luulonsa perusteella mitään myydä vaan olisi pitänyt kysyä neuvoa farmaseutilta. Että he ovat saaneet tietoa, että inkivääriä sisältäviä tuotteita ei saa myydä raskaana oleville. Antoivat mulle uudet Möllerin kalaöljykapselit (ilman inkivääriä) ja perusrasvan ja huulirasvan, ja pyysivät anteeksi mielipahaani. Tuossa tavaramäärässä vaikutti ehkä se, että purskahdin itkuun siellä.... Hemmetti, ihmeellinen itkijä musta on tullut. Tää on todella outoa. Ennen olen häpeillyt kun itke edes hautajaisissa. Nyt sitten pillitän kymmenen vuoden edestä.

Taas töihin...

Saana, kovin tutulta kuulostaa! Minä olen kerran istunut miehen kyydissä autossa ja hän jäi pois työpaikkansa kohdalla. Minun piti vaihtaa ripeästi kuskin paikalle ja jatkaa ajoa, mutta kummastuksekseni huomaan istuvani takapenkillä yksikseni... Vaihdoin paikkaa tosi fiksusti! Miehellä oli naurussa pitelemistä! Kyyneleet ovat lähes päivittäinen kaveri, tänäänkin liikutuin jostakin työkaverin ohimenevästä kommentista. Toisaalta hyvä että on tunneskaalaa, kun elely on muuten aika hissuttelua verrattuna entiseen.

Sykkeestä. Minulla on "mittauskammo" ja verenpaine ja syke huitelelevat ties missä. Kuulemma yleistä. Olisiko Mi-ullakin kyse tästä vai oletko mittaillut sykettä kotona?

Eikös kukaan muu harkitse kestovaippailua? Olisi niin kiva vaihtaa ideoita! Ompelemaan minusta ei ole, mutta netistä olen kuolaillut ihania kuoseja jo pitkään.

Ihana, ihana aurinko! Taidan lähteä taapertamaan tästä... vauhti on kyllä yhtä hissuttelua.

B. 26+5

Ballerina, sehän tässä just on ku rauhassa kotosalla oon mitannut... täytyy kysyä mitä mieltä terkka on mun pulssista... kun verenpaine kuitenkin ok...

Angsteri.....Mä joudun syödä rautaa (toisinsanoen rautalitkua) kun mulla hemoglobiini laski 142sta (mitattiin ekal kerral rv9) 103een (joka mitattiin nyt viimeks rv17-18).. siinä välissä olis kannattanu mitata mut terkka vaan sano kun se on ollut noin hyvä niin ei tarvis.. olis nähny jo pienen muutoksen että alenemaan päin on, niin olis tienny jo varalta vaikka ruveta syömään vitamiineja missä on rautaa tai jotain.. No mutta pääasia jos nyt olis noussu jonkun verran...

Ihania noi teidän itkupurskahdukset!! :D eli en oo ainoa "kahjo" täällä... mä eilen meinasin itkeä ja suuttua miehelle jostain ihan pikku jutusta... ja muutenkin tosi pienistä saatan olla kyyneleet silmissä ja sit jälkeepäin naurattaa et mikähän muaki ja vaivaa...

Mä tänään kävelin töihin ja mahan molemmille puolille sattu ku menin semmosta ravia.. oli pakko hiljentää vauhtia... laps parka varmaan lennellyt puolelta toiselle tai jotain kun niin tuntu kipeesti.. :P onko muilla ollut mitään vastaavaa?!

Mutta nyt leipomaan suklaakakkua....
me käytiin äksen ihan extempore syömässä kiinalaisessa, oli ihanaa... nam! :) jaksaa taas paremmin odottaa vkloppua :)

Mi-iu rv 22+1

Hui, onpas mi-iun hemppa laskenut! Ihme juttu, ettei välissä ole mitattu. Mitä rautalitkua juot?

Kestovaipat olisivat kiva juttu ainakin kokeilla, mutta mies ei ole oikein ihastunut ajatuksesta. Että samassa koneessa hänen paitojensa kanssa pyörisi paskaisia vaippoja. Miehet....

Huh, nytkö tämä jo alkaa? Eilinen kaakao oli VIRHE. Karmea äklötys, ei onneksi ihan oksetus. Mutta vielä suurempi virhe oli joulupiparin palanen. Hyääh. Pikkuisen keljuttaa. Rakastan kaakaota!
Heh, olen nukkunut pari yötä ämpäri sängyn vieressä, kun öisin on tullut niin karmea olo. Ei ole onneksi ollut sille ämpärille käyttöä. Surkuhupaisaa, ei kai tämän vielä pitäisi alkaa?!?
Mun täytyy käydä alkuviikosta liiviostoksilla. Järkyttävät hinkit! XD Mies on ihan onnessaan X)

Voih, nyt alkoi tehdä mieli kiinalaista.. Ihania rasvassa paistettuja juttuja... Onko kukaan muuten koskaan itse tehnyt friteerattua banaania?

Heipähei!

Tänne on tullut niin kovasti lisää porukkaa, että alkaa pian tunteä itsensä ulkopuoliseksi, varsinkin kun kotikone ja netti on temppuillut reippaan viikon ja en oo päässy oikein lueskeleen juttuja täällä. Mutta nyt se taas pelitää:)

Juu Ballerina, meillä alkaa olla kyllä kaikki kamppeet hankittuna. Viime viikonloppuna sain lastenhuoneen maalattua ja maanantaina järjestelin huoneen muuten kuntoon! Kauan kaivattu äitiyspakkauskin saapui vihdoin viime maanantaina!:) Sanoinkin jo töissä alkuviikosta, että nyt saa vauva mun puolesta vaikka syntyä, kun kaikki on valmiina.. Mutta jospa se nyt vielä ainakin kuukauden verran malttais pysyä masussa, mutta sitte kyllä voi mun puolesta siirtyä masun tällä puolelle vaikka heti:)

Vielä kävin hölkällä, mutta aika on lyhentynyt jo varttiin ja vauhti on TODELLA hidasta, mutta ah niin hyvä mieli siitä tulee:) Vauveli oli muutaman päivän aika vaisu, mutta tänään ja eilen on tullut sellasia sarjapotkuja oikealle puolelle kylkiluihin että oikeesti sattuu. En tiedän voiko olla, mutta munsta tuntuu, että se on jotenki sijoittunu tuonne oikealle puolelle masua se vauva.. (?) Kai se on mahollista. Ja on kiva katella kun se liikkuu, kun mun mahaan ilmaantuu sellasia muhkuroita, eli liikkeet myös tuntumisen lisäksi näkyy.

Noh, mutta tämä oliskin tämän viikon viimeinen virallinen työpäivä, huomenna on taas koulutusta.

Täällä siis kaikki hyvin, vatsavaivat on vähän hellittäny, paino pysyny samassa, masu kasvanut ja hengästyminen ja erilaiset ähinät ja puhinat esim. autoon vääntäytyessä lisääntynyt huomattavasti... :)

Ens viikolla neuvola ja sen jälkeen varmaan joka toinen viikko.

Ore 29+3

Yhteistyössä