Ore
Ballerina 6.6.2008
Angsteri 15.6.2008
Mi-iu 8.7.2008
Vanilla
Rosa 11.10.2008
Amilda79 20.10.2008
Saana 3.11.2008
Amildalle ihan hurjasti tsemppiä ultraan, niin jännää!!! Tuu ilmottaa heti sitten.
Mulla neuvolan lääkäri parin tunnin päästä. Siellä tehdään vaan sisätutkimus, eikä katsota ultralla, eikä dopplerilla vielä mitään kuulu, joten ihan rutiinihomma. Tässä vuoden aikana tehty niin monet sisätutkimukset, että peace of cake eikä varmaan uutta tietoa tiedossa. Jännittää silti.
Saana, juu, YTHS:llä kävin varhaisultrassa. Se mun gyne siellä teki myös aukiolotutkimuksen ja antoi miehelle lähetteen siemennesteanalyysiin, vaikkei sen olis tarvinnut. YTHS ei kuulemma yleensä hoida raskausajan juttuja, mutta tuo gyne sanoi, että sitten kun plussa tulee, niin tervetuloa ultraan. Ja nyt sanoi varhaisultrassa, että tervetuloa kurkkaamaan (ultraan) raskauden kuluessa, jos siltä tuntuu. Eli ihana gyne. Olen kuullut, että esim Tampereella oltas nihkeämpiä tuon suhteen. Mutta en mäkään ole koskaan aikaa varatessa selitellyt mihin aikaa tarvitsen. Vaan varannut vain ajan gyneltä, ja vastaanotolla vasta kertonut mitä asiaa. Niin gyne käski tehdä. Eli jos kuuluu YTHS:n piiriin, niin ehdottomasti sinne! Siellä on ihan parhaat ultralaitteetkin (paremmat kuin Tyksissä).
Angsteri ja muut! Tämän tiedon löytäisin netistä, mutta kertokaa te kun jo tiedätte. Eli milloin äitiyspäiväraha alkaa? Onko se kuukausi ennen LA:ta? En tiedä näistä vielä mitään. Eli alkaako äitiysloma noin kuukausi ennen LA:ta ja se raha samaan aikaan? Vai miten?