Heipähei!
Tänne on tullut niin kovasti lisää porukkaa, että alkaa pian tunteä itsensä ulkopuoliseksi, varsinkin kun kotikone ja netti on temppuillut reippaan viikon ja en oo päässy oikein lueskeleen juttuja täällä. Mutta nyt se taas pelitää
Juu Ballerina, meillä alkaa olla kyllä kaikki kamppeet hankittuna. Viime viikonloppuna sain lastenhuoneen maalattua ja maanantaina järjestelin huoneen muuten kuntoon! Kauan kaivattu äitiyspakkauskin saapui vihdoin viime maanantaina!

Sanoinkin jo töissä alkuviikosta, että nyt saa vauva mun puolesta vaikka syntyä, kun kaikki on valmiina.. Mutta jospa se nyt vielä ainakin kuukauden verran malttais pysyä masussa, mutta sitte kyllä voi mun puolesta siirtyä masun tällä puolelle vaikka heti
Vielä kävin hölkällä, mutta aika on lyhentynyt jo varttiin ja vauhti on TODELLA hidasta, mutta ah niin hyvä mieli siitä tulee

Vauveli oli muutaman päivän aika vaisu, mutta tänään ja eilen on tullut sellasia sarjapotkuja oikealle puolelle kylkiluihin että oikeesti sattuu. En tiedän voiko olla, mutta munsta tuntuu, että se on jotenki sijoittunu tuonne oikealle puolelle masua se vauva.. (?) Kai se on mahollista. Ja on kiva katella kun se liikkuu, kun mun mahaan ilmaantuu sellasia muhkuroita, eli liikkeet myös tuntumisen lisäksi näkyy.
Noh, mutta tämä oliskin tämän viikon viimeinen virallinen työpäivä, huomenna on taas koulutusta.
Täällä siis kaikki hyvin, vatsavaivat on vähän hellittäny, paino pysyny samassa, masu kasvanut ja hengästyminen ja erilaiset ähinät ja puhinat esim. autoon vääntäytyessä lisääntynyt huomattavasti...
Ens viikolla neuvola ja sen jälkeen varmaan joka toinen viikko.
Ore 29+3