Joo, siis mä olen osa-aika töissä ja otin Nukin sen takia pois hoidosta. Tuntui tosi pahalta viedä se hoitoon ja etenkin, kun se oli niin pirun loppu ja väsynyt hoitopäivien jälkeen. Sehän on toki ihan luonnollista, mutta kun mulle luvattu kunnon työpaikka peruuntui YT:n takia, niin en sitten halunnut enää pitää Nukia päivääkään hoidossa. Mä otin alunperinkin sen hoitopaikan vastaan vain sen takia, kun mulle luvattiin alustavasti töitä ja nyt pidin sitä tähän asti, sen pienen mahdollisuuden takia, että saisin normi työn..jonka olisin kyllä tinkannut 3-4pv/vk. Nyt teen töitä sitten muutamia päiviä viikossa, eikä edes joka viikko. Ihan ok tähän rakoon, mutta ei mikään mun unelmaduuni, vaikka hieman sivuaakin mun alan hommia. Laitan tarkemmin mailissa, kun ehdin.
R, mä jo ihmettelinkin, miksi te tapaatte noin nuivia ystäviä...ok, suku selitys kelpaa
Tosiaan, isänpäiväkin on ihan jo nurkilla. Mä ostin miehelle sellaisen sen alan harrastuskirjan (tää jo kuulostaa omaan korvaankin epämääräiseltä..), jonka se jo vahingossa löysi ja sai sitten niinkuin etukäteislahjana, kun halusi heti alkaa lukemaan sitä. No olipahan ainakin mieleinen. Toinen, yhä piilossa oleva lahjakin mulla on ja se liittyy yhteen bändiin, jonka keikalla oltiin. Mies meinasi siellä ostaa kotipaidaksi niiden bändipaidan, mutta mä sitten latistin sen innon, eikä se ostanut sitä ja mä kävin vähän niinkuin salapullolla keikan aikana ja ostin sen sille. Sitä se ei tiedä

. Uskon, että tääkin on mieleinen lahja. Viime vuonna mä painatin Nukin jalankuvan boksereihin. Tänä vuonna ajattelin, että Nukin "itsetekemä" kortti riittää.
Täytyy mennä, makuunhuoneesta kuuluu titititaataa...