A
Amilda79
Vieras
Saanalle halitukset! Joko helpotuksen tai pettymyksen vuoksi. Ihan up yours!
Aika moni täällä jo testailee
Eli ei ihan vahvimmalla pohjalla tunnu kenenkään ehkäsyt olevan. Jänniä aikoja siis...
Mua rupes nyt kyllä kans harmittaan, et menin ostaan Julboista sen ihan vauva koon. Ne tosiaan menee vaan tämän kesän. Olis kannattanut ehkä ostaa se 1-2 vuotiaiden malli jo, kun tosiaan aika hintavat ovat. No myöhästä se on nyt itkee. Mutta vinkiksi muille, jos meinaatte satsata moisiin.
Aika kivat kyllä nuo Nova Starin farkut. Hmmm, Pitäisköhän?
Kiva kuulla Neiliksestä! Laitahan Rosis terkkuja takas, jos satut oleen yhteydessä.
Mun täytyy nyt lähtee ottaan neidistä iltapainoo ja verenpainetta.
Lattialla käy aivan mahoton höpötys ja kiljunta, eli kivaa on. Tietäis vaan, et mikä nyt noin innostaa?
Aika moni täällä jo testailee
Mua rupes nyt kyllä kans harmittaan, et menin ostaan Julboista sen ihan vauva koon. Ne tosiaan menee vaan tämän kesän. Olis kannattanut ehkä ostaa se 1-2 vuotiaiden malli jo, kun tosiaan aika hintavat ovat. No myöhästä se on nyt itkee. Mutta vinkiksi muille, jos meinaatte satsata moisiin.
Aika kivat kyllä nuo Nova Starin farkut. Hmmm, Pitäisköhän?
Kiva kuulla Neiliksestä! Laitahan Rosis terkkuja takas, jos satut oleen yhteydessä.
Mun täytyy nyt lähtee ottaan neidistä iltapainoo ja verenpainetta.
Lattialla käy aivan mahoton höpötys ja kiljunta, eli kivaa on. Tietäis vaan, et mikä nyt noin innostaa?