Voi muna mä tein sen, poistin kaiken juuri kirjoittamani tekstin.
JB:lle tuulettelin matkan onnistumisen johdosta! Tuli spontaani hymy, kun luin tekstisi! Ihanaa, kun pääsette lähtemään! Nauttikaahan todella paljon- olette sen ansainneet!!
Ja Vinkulle onnittelupusu Nukilta kävelemään oppimisen johdosta!! Perässä tullaan!! Pari askelta otettu sitä Brioa vasten, mutta ei vielä muuta.
Saana, mua tosiaan jännittää sun puolestasi! Mä kävin eilen sairaalalla ja tuli haikea fiilis ja mieleen palasi kaikki ne ultra kerrat, kun sinne ajoi ja synnytykseen meno. Onneksi se syksy tosiaan tulee pian ja sitten vaan jalkojen sijasta sormet ristiin, että tärppää pian.
Baltsu, teidän 1-vuotis suunnitelma kuulostaa ihanan herkältä ja kauniilta!! Voisin itsekin jatkossa viettää Nukin synttärit noin! Nyt meillä on suureelliset suunnitelmat ja aiotaan pitää sukulaisille isohkot juhlat. Ollaan monille kylävelkaa ja aiotaan kuitata se tällä. Kesällä on ihana olla ulkona ja ollaan ostamassa 40m2 juhlateltta, minne saa joitakin pöytiä ja ruuat tai ainakin kakut tarjolle. Lisäksi ostettiin Enklannista juhlarekvisiittaa. Mä hörhellän nyt ja kunnolla ja normaalista poiketen tunnun nauttivan siitä

. Jatkossa ei juhlita synttäreitä näin suureellisesti, vain nyt kerran. Tulevaisuudessa kutsutaan vain kummit ja isovanhemmat.
Joo ja Bro, en mäkään valitettavasti käytä kupua, mutta tiedän mikä se on

. Meillä se lojuu jossain ylähyllyssä.
Ja hei, aivan mahtavia kuvia olitte lähetäneet poitsuista!! Kaikki niin komeita että! Ja Pojun tukka saa täältä syvän kumarruksen. Saana, laitapa säkin herran kuva tulemaan!
Kerroin teille tuossa hävitetyssä kirjoituksessa mun ja miehen suuresta riidasta, mutta en nyt jaksa sitä enää tähän rustata. Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta eilen oli tosiaan SUURriita!
Viettäkäähän mukava viikonloppu!