Ajatuksista asiaan 04/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auts Saana.. Mikä olisi fiilis, jos nyt tärähtäisi plussa?

Ja Jellis ihanaa, että pääsette matkaan. Hyvää viikonloppua!!

Angsteri, mikä suojakupu?? ;) Juu en sitten viitsinyt vaivautua laittamaan. Tulipas pestyä mikro.

Baltsu, totta turiset, onhan nuo hinnoissaan :D

Saana, oviksenhan voi tunnistaa siitä et tuntuis ku menkat alkaa!! mä ainakin luulin et menkat alkais sillon ku oliki ovis... hurjaa!! :) en tiiä kumpaa nyt toivoa sulle ku et taida itekää vielä tietää?!? :)

brogis, mulla kans kerran jäinen pilttipurkki räjähti keskeltä... siis sieltä lens pieni ruokapalleroinen keskeltä purkkia mut ei muuta... :D ja mikron pesuhan siitä seuras..

mua vähän särkee päätä... ja tää nälkä ei lopu ikinä vaikka kaks ruokaa oon jo vetäny peräkkäin :/ olo ei just nyt oo kauhea.. mut onneks on viikonloppu!

angstis, et usko kuin nauratti ku laitoit facebookkii mulle sen "lepäät nyt ja jätät kissanristiäiset väliin" viestin.. :D anopin synttäreitä mennää syömää raflaa huomenillal....ja totta,tää sisko tulee kans sinne ja mä en kestä.. tai siis kestäisin muuten ihan hyvin mut semmonen tekoesittäminen siltä siskolta että muaoikeestikiinnostaamitäsullekuuluu menee niin yli... ei tarvi esittää,eikä välttämättä edes puhua niin sujuu ihan hyvin eikä oo vaivautunutta, mut semmosta lässytystä mä en kestä ku sit kuitenki tulee taas jossain vaihees ku ollaa keskenää niin niin törkeetä kommenttia..

pikkismiiusta on tullu delfiini, se juo vettä nokkiksesta ja sit ku on juonu tarpeeks niin vedet lentää kaaressa lattialle :D
ja huomenna vauvauintiin... pikkis menee isin kaa ku äiti edelleen kipeenä..

1vee synttäreistä, kakkua oon vähä miettiny ja että kellonajat kutsuihin mut en sen kummemmin muuta...ressi niistä vielä tulee..

ihanaa JB että sait hoitajan!! ja Saanalle jotain peukkuja johonkin suuntaan mihin haluatkaan :)

bro, joo saa kakkonen tulla mutta ei ole pelkoa että vielä piiiiitkään aikaan mitään tapahtuu kun ensin pitäisi päästä kunnolla rakastelemaankin..ja sitten vielä mun lievä-pcolla niin voipi vierähtää taas tovi. Clomit varmaan hankin sitten loppuvuonna taas kun oikeasti ruvetaan yrittämään.

Rosis, laitan linkin mailissa. ja Amilda, olisihan nyt muuten hyvä hetki ostaa kämppä mutta kun on oma myytävänä niin ei juurikaan hyödy siitä että olisi halvempaa kun ei kukaan maksa tästä meidänkään niin paljoa mutta kunhan nyt saataisiin tämä edes ensin myyntiin.

bro, tuntuu että tää tehoste ei aiheuttanut Nöpölle enää mitään, taitaa olla välilä känkkis ihan muuten vaan ja ei ainakaan ollut väsyneempi kuten silloin ekan rokotuksen jälkeen.

Huh, JB pääsi sittenkin tuulettumaan - taitaa olla meidän supermama jo vauhdissa! :D

Oli pakko tulla hehkumaan: Vinkku oppi tänään kävelemään Brion kärrynsä kanssa! Aiemmin uskalsi ottaa vain muutaman askeleen, nyt mennä raahusti kämppää ees taas aivan haltioissaan. Vauhti oli kova! I-H-A-N-A poika!

Ihanaa että Jellikkä pääsi sittenkin tuulettumaan! Toivottavasti pitävät hauskaa.

Onnea Baltsu, olet kävelevän taaperon äityli! Mahtava Vinkkunen!

Brogis, mäkin mietin että mikä ihmeen suojakupu. Mäkin olen aika usein putsannut soseita mikron seiniltä. Se lämpeää niin nopeasti silloin kun ei lämpene liian hitaasti.

Sade, ihan huikea asunto. Asunnon myyntiajat on tosiaan pidentyneet eikä kannata ottaa riskiä kahden asunnon loukkuun jäämisestä. Oletteko piankin laittamassa asuntoanne myyntiin?

Täällä oli rankka viikko. Ihailen yksinhuoltajia, erityisesti heidän stressinsietokykyään. Plus että Puppen yöt on muuttuneet tosi repaleisiksi. Nukahtaa edelleen helposti, mutta heräilee tunnin parin välein läpi yön. Herää suoraan itkemään, eikä entiseen tapaan yksinään jodlaile ja hotoota. Ehkä lisää hampaita tulossa tai sitten liikkuminen tulee uniinkin. Enkä enää uskalla pitää Puppea meidän sängyssä, varsinkin kun olen itse näin väsynyt. Pelkään etten herää kun hän herää ja lähtee mönkimään. Puppe mönkii hurjan nopeasti nykyään. Konttaaminen ei kiinnostaa, huojuu konttausasennossa mutta liikkeelle lähtiessä liukuu vatsalleen.

Mä en tiedä miten suhtaudun uudelleen raskautumiseen. Olen aina kuvitellut itseni kahden lapsen äitinä, enkä edelleenkään halua enempää. Haluanko nyt-kaikki-heti? Vai odottaisinko hetkisen että aika kultaisi (raskaus-)muistot ja Puppe olisi vanhempi, jolloin pääsisin nauttimaan Puppesta täydellä teholla pitempään?

Neilis, miten arki rullaa?

Onnea onnea Vinkku-kiitäjälle uudesta taidosta :D Nyt häntä ei sitten pysäytä mikään.

Öh ja siitä mikrokatastrofista vielä, että se siis pomppasi koko kippo sinne mikron kattoon ja ne soseet leves aikalailla 360 astetta. Se on sellanen korkea ja kapea pieni kuppi niin kaiketi tämä äkillinen lämpeäminen oli sille liikaa :)

Mä näen Rous itseni myös kahden lapsen äitinä. (Sillä optiolla, että jos kakkonenkin on poika niin sitten ehkä vielä tulisi tyttöyritys ;) Vaikka mitä väliä oikeasti.. Mutta tosiaan tässä saa nyt aikaa kulua jonkin verran. Ja aion hankkia itseni vakituiseen työhön ja tehdä sitten pskamaiset uudelle työnantajalle. Näkyy olevan äitiyslomalaisena niin hankalaa tämä työnsaanti, eikä voi nauttia täysillä tästä ajasta kun stressailee noiden töiden kanssa. Yök.

Hei mun pitäis lähteä etsimään kevättakkia itselleni, olisko kellään ehdotusta mistä hakea??

Mikähän on JBllä olotila?! :) hienoa että pääs tuulettuu!

Me tultiin just uimasta... tai isi ja pikkis ui, mä kattelin vierestä ja hoidin sit pikkiksen ruokailut uinnin jälkee... en viittiny täs yskäs mennä uimaa vauvojen sekaan.. niillä oli valokuvaus, siis se vedenalanen ja pikkis ku sukels niin oli alkanu kattelee sivuille niin se kuvaaja oli joutunu oottelee ja huitomaa pikkikselle et kattoo kameraaan.. no sitten se katto ja kuva räpsästiin.. tuntu et pikkis sukels sikapitkään, varmaa kyl jonku 5sekuntia mut kyl se aika hurjalta tuntuu ku toinen on niin kauan vedenalla vaikka hienosti osaskin :)

pitäis taas imuroida ku eteisee tulee niin paljo hiekkaa ja kuraa pihalta.. ja mulla on huno olla..

jotain piti sanoa mutta jotain myös unohdin.. tää dementia ei voi olla näin pahana jo.. :P

taidan käydä köllöttelee sohvalle jos ehdin, mies pelaa jotain tyhmää peliään :P

Voi muna mä tein sen, poistin kaiken juuri kirjoittamani tekstin.

JB:lle tuulettelin matkan onnistumisen johdosta! Tuli spontaani hymy, kun luin tekstisi! Ihanaa, kun pääsette lähtemään! Nauttikaahan todella paljon- olette sen ansainneet!!

Ja Vinkulle onnittelupusu Nukilta kävelemään oppimisen johdosta!! Perässä tullaan!! Pari askelta otettu sitä Brioa vasten, mutta ei vielä muuta.

Saana, mua tosiaan jännittää sun puolestasi! Mä kävin eilen sairaalalla ja tuli haikea fiilis ja mieleen palasi kaikki ne ultra kerrat, kun sinne ajoi ja synnytykseen meno. Onneksi se syksy tosiaan tulee pian ja sitten vaan jalkojen sijasta sormet ristiin, että tärppää pian.

Baltsu, teidän 1-vuotis suunnitelma kuulostaa ihanan herkältä ja kauniilta!! Voisin itsekin jatkossa viettää Nukin synttärit noin! Nyt meillä on suureelliset suunnitelmat ja aiotaan pitää sukulaisille isohkot juhlat. Ollaan monille kylävelkaa ja aiotaan kuitata se tällä. Kesällä on ihana olla ulkona ja ollaan ostamassa 40m2 juhlateltta, minne saa joitakin pöytiä ja ruuat tai ainakin kakut tarjolle. Lisäksi ostettiin Enklannista juhlarekvisiittaa. Mä hörhellän nyt ja kunnolla ja normaalista poiketen tunnun nauttivan siitä :). Jatkossa ei juhlita synttäreitä näin suureellisesti, vain nyt kerran. Tulevaisuudessa kutsutaan vain kummit ja isovanhemmat.

Joo ja Bro, en mäkään valitettavasti käytä kupua, mutta tiedän mikä se on ;). Meillä se lojuu jossain ylähyllyssä.

Ja hei, aivan mahtavia kuvia olitte lähetäneet poitsuista!! Kaikki niin komeita että! Ja Pojun tukka saa täältä syvän kumarruksen. Saana, laitapa säkin herran kuva tulemaan!

Kerroin teille tuossa hävitetyssä kirjoituksessa mun ja miehen suuresta riidasta, mutta en nyt jaksa sitä enää tähän rustata. Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta eilen oli tosiaan SUURriita!

Viettäkäähän mukava viikonloppu!

Alkuun, kiitos teille vaunu vinkeistä. Mä oon ihan sitä mieltä, et ne brion happyt olis täydelliset, jos niihin sais pienet eturenkaat. Mutta kaikkea ei voi saada..

JellyBeelle hauskaa viikonloppua! Ihanaa, että äitisi tarjoutui lapsenvahdksi! Mä muuten mietin yks päivä, et sullahan meni tosi kauan ennen kuin kerroit isällesi raskaudesta? Mä en oo sitä tehnyt vieläkään.. Meillä ei tosin koskaan oo ollut läheiset välit, mut koko aika kertominen tuntuu vaikeammalta. Ehkä nyt Suomen reissulla saan suuni auki. Tai sitten vasta häissä. Tai elokuussa..

Mä kävin kampaajalla, ja nyt vähän harmittaa, kun mun tukka onkin lyhyempi mitä ajattelin. Tosin mun latvat oli ihan kuvottavan kuivat ja kuolleet ja sanoin, et leikkaa kaikki huono pois. Lähti vajaa 10cm. No illalla vielä värjään josko nää sit olis kivemmat. Mutta sain mä jotain hyvääkin, mun kampaaja sai setvittyä pomonsa kanssa, että mun hääkampaus tehdään normaalin kampauksen hintaan eikä hääkampauksena :). Siinä tulee satku säästettyä.

Mun mies sai mut itkemään. Tosin positiivisesti. Se oli kirjoittanut Facebuukkiinsa pitkän jutun isyyden ihanuudesta ja siitä miten jotain voi rakastaa niin spontaanista ja varauksetta. Ja loppuun se oli kirjoittant, et sen kirjoituksen hän omistaa tulevalle vaimolleen ja lapsensa äidilleen jota rakastaa sydämensä pohjasta <3 ja oli vielä liittänyt yhden 3D kuvan vauvasta. Mä jouduin sen lukee kahdessa erässä, koska jo puolessa välissä tuli itku :). Siis I H A N A miekkonen mulla. Voi että kun taas tuli semmonen olo, et kuin onnekas mä olen ja kuinka paljon toista voi rakastaa.

Vinkkukin on jo iso poika!! Eiks oo hurjaa nähdä miten parista askeleesta tulee ankkamaista kävelyä? Mä muistan kun mun pikkuveli alkoi käveleen, se oli niin hassun suloista, kun se vaappu puolelta toiselle :)

Mitä enemmän mä luen teidän juttuja, sitä malttamattomampi olo mulle tulee. Mä odotan niin kovin, et saan seurata meidän pikkusen kehitystä.

Jotain vielä piti kirjoittaa, mut tulikin töitä.

Ainiin, toissa päivänä tunsin ekan kerran potkut navan yläpuolella. Tosin vaan istuessa. Tossa navan yläpuolella yläviistossa tuntu kummallista tuuppailua ja oletan et vauvis se siellä mönki :)

Ja Mi-iu, mä olentan, et vauvojen koot menee jonkin verran vanhempien mukaan, korjatkaa viisaammat jos olen väärässä, ja siks kuvittelen, et meijän vauva ei mikään hirveän iso tule olemaan. Mä olen just ja just 160cm pitkä ja mun mieskään e kovin iso ole, ja hän on rakenteeltaan aika hoikka. Siks mä en varaudu isoon/tilavaan vaunukoppaan.

Taas töitä..

joo, yleensä varsinkin jos on pienikokonen nainen niin harvemmin niitä isoja vauvoja tekee, mut mun yks tuttu on tosi pienkokonen ja sen mies ihan normikokonen kans ja niillä jouduttiin käynnistää synnytys ennen la:ta koska lapsi ois muuten kasvanu liikaa ja olis leikattu.. syntyessää oli vähä vajaa 3700 et ihan keskisuuri sillon...
mut mä en kyllä tajua miten mä sit teen noita jättejä (okei veli teki kans ja sisko) ku ite ollaa kuitenki oltu ihan normi 3kilosia syntyessää ja normikokosia vieläki :)

vitsit et ärsyttää, sovittii kaverin kans et se ilmottelee ku tulee näillemain ja laittaa viestiä monelta tulee tänää käymää ku illal mennää niille yhille synttäreille..
no laitoin viestiä ku mitään ei kuulunu niin vastaukseks tuli vaan et puhu ens viikonlopust et tulee sillon tännepäin... argh!
mistä mä tajuan mikä on ens viikonloppu jos on alkuviikosta asti puhunu ens viikonloppuna?! eikö se sitte ole ei ens, vaan seuraava vkloppu... perhana!

mä oon kokoajan nälissäni... ärsyttävää.. ja olo pahenee jos antaa nälän yltyä...
ja tää nälkä on ihan samaa mitä sillon pikkiksestä.. uh!
no kohta raflaa syömää seinätki sieltä... jos nälkä ei ruoalla lähe.. :D

Moi täältäkin pitkästä aikaa!

Pimmulle mahdottoman paljon onnea puolivälistä! Niin se aika menee!

Välissä olen teidän kuulumisia käynyt lukemassa ja sähköpostiakin olen laittanut jo aikaa sitten. Pitäisi vissiin aktivoitua kunnolla. Miiuskalleko on tulossa perheenlisäystä, onnea! Koska teillä on laskettuaika?

Tänne kuuluu hyvää. Pahoin olen voinut mut pikku hiljaa tässä olo on kohentunut. Viikkoja on nyt 16+2 ja vauva on alkanut jo liikkumaan. Olen tuntenut niitä liikkeitä jo reilut pari viikkoa, mut ei niitä vieläkään usko todeksi, niin hentoja ne vielä on, mut koko ajan ne vahvistuu.

Kovasti terkkuja teille kaikille ja Amildalle ja muillekin halaus.

T: Maijuliini, poju ja rv 16+2

Onneksi Angsterin ja miehen The riita on sovittu. Kurjaa tappeleminen.

Mun piti vain käydä pikaseen sanomassa, että ihanat nimet Neiliksen palleroilla! :)

Ja Sade, aivan huippu ois tuo asunto.

Piti käydä tällekin päivää herättämässä ketjua. Missäs ellit on luuranneet koko päivän? Täällä on vaan oleiltu, tehty ruokaa ja käyty pihalla. Rousaa lainatakseni, ihanan keskiluokkaista perheilyä :) Niin mukavaa, olispa miehellä enemmän vapaata. Onko JB selvinnyt reissustaan? Joitko itsesi humalaan? Lauloitko juomalauluja? Soititko kännipuheluita?

Plaah, pikainen ilmoittautuminen täältäkin. käytiin kävelyllä niin tuo asunto olisi sisältä superjees mutta käytännössä ei yhtään pihaa joten unohdetaan se suosiolla. Kyllä haluan että seuraavassa olisi isompi piha ja että jaksaisi asua siinä sitten monta monta vuotta.

Jbn selviäminen kiinnostaa täälläkin =)

Hengissä ollaan. Saunottiin lähes koko reissu ja siellä hoilattiin täysin palkein kaikki biisit mitkä muistettiin. Huhheijjaa. Ekana iltana menin nukkumaan kahdeltatoista ja toisena jo yhdeksältä! Joten krapulaa ei ollut ollenkaan tänään. Hyvä fiilis ja ihan pirteänä täällä hoidin lapset. Äiti oli hoitanut ensimmäisen yön ja sisko toisen. Nyt tietty jännätään, että toivottavasti lapsiin ei olisi flunssa tarttunut. Ja se mahatauti, joka toiseen siskoon iski tänään. Blaah.

pitää miestä alkaa hoivaamaan, se raukka on ihan raato. Palailen huomenissa lukemaan kirjoitukset.

Mahtavaa että Jellikän reissu meni hyvin! Sä jos kuka olit pienen irtioton ansainnut!

Täällä Brogiksen tavoin samanlaista keskiluokkaista perhe-elämää pihapiirissä, sillä perinteisellä lisämausteella että mies kävi katsomassa futispelin (baarista siis, koska ei näkynyt meidän telkkarista), josta palasi ihan huppelissa kotiin. Yritti esittää selvää (säälittävää) ja mun piti lähteä juoksulenkille hänen palattuaan. Mutta enhän mä sitten Puppea voinut jättää tollaselle ääliölle. Eniten yllätyin tässä hommassa omasta kehittyneestä nalkutuksestani, nalkuti nalkuti suu viivana Puppe kainalossa samalla kun jynssään rätillä pöytää. Ihan kunnon vaimomatskua olen. Mutta rauha palasi nopeasti ja mukava ilta takana.

Sade, harmi ettei asunto sitten ollutkaan teille mieleinen. Mutta toisaalta, jos teidän oma asunto ei vielä ole myynnissä, niin ei kannata ostamisessa hoppuilla.

Hah mikä mielikuva tuli Rosasta. Näkeekö pöydän kannesta kuvansa?? :)

Mahtavaa kuulla, että Jelliksen viikonloppu sujui noin hyvin. Olen niin kateellinen, korviani myöden vihreä. Harmi Sade, ettei asunto sitten ollutkaan ihan bueno, mutta kyllä se teidän oma ihana asunto vielä löytyy.

Mies vahtaa NHL-peliä, ei jaksa kiinnostaa.

Hihii... Mäkin voin kuvitella Rosan jynssäämässä paikkoja kiukuspäissään :) Vähän samaa marttyyriainesta oon huomannut itsessäsni lähiaikoina. Musta kun tuntuu, et oon niin vankina täällä omassa kodissa, et ottaa päähän jo se, että mies pääsee töihinkin. Ahdistaa!!! Nytkin ulkona aivan ihana keväinen auringonpaiste ja minä kipeän neidin kanssa kotona. Tai ei se nyt enää niin kipeä ole, mut 38 kuumetta näytti edelleen olevan. Tietääkö muuten kukaan, voiko kuumeisen/lämpöilevän lapsen viedä ulos?
Elikkä siis meillähän tuli perjantaina sit taas neidille kuumetta. Tällä kertaa 39,5 ja minähän jälleen sais paskahalvauksen ja hirveällä kiireellä Lastenklinikalle. Onneks tällä kertaa oli vain korvatulehdus, mutta kyllä sitä vaan taas niin säikähti. Kai mä olen joka ikisestä kuumeesta vielä neidin ollessa aikuinenkin viemässä sitä sairaalaan. Sattuneesta syystä!

Kiva kuulla, et Jelliksen viikonloppu sujui hyvin. Sinä todellakin olet ansainnut vapaata arjesta. Ei tekis pahaa kyllä moinen itsellekään...

Saanaaaa??? Mitäs, mitäs?

Niin ja Vinkulle onnittelut kävelystä :) Melko hurjaa, et Vinkku on jo niin iso poika.

Kiva kuulla Maijuliinista pitkästä aikaa ja hyvä hyvä, kun aktivoidut taas joukkoomme! Säkin olet jo hyvillä viikoilla -aiottekos ottaa sukupuolesta selvää? Mites pikku miehenne on suhtautunut mahan kasvuusi vai ymmärtääkö vielä?

Voi kuinka ihana mies Pimmulla! Ulkomaalaiset osaavat selvästi näyttää herkän puolen itsestään :)! Ja äläkä turhaan niitä hiuksia harmittele, ne kasvaa pian siihen mittaan mistä pidät. Tuohon lapsen kokoon vaikuttaa myös se, paljon ja mitä äiti syö raskausaikanaan. Mäkin olin lähemmäs 5 kg, kun synnyin, kun äitini veteli kuulemma pullia. Sitten taas ystäväni, joka häiriöityneesti veteli vain hedelmiä raskausaikanaa, synnytti todella pienen vauva. Jos Minisun ei olisi häipännyt takavasemmalle, niin saataisiin häneltä varmaan faktatietoa.

Bro:n kysymystulvaan JB:lle lisään vielä, että otitteko aurinkoa Playa del Inglesin nakurannalla? Kiva, että reissunne meni hyvin!

Voi Rousa, toi nalkutinalkuti-stereotypia on tuttua täälläkin...suoraan kuin jostain suomalaisesta leffasta. Munkin vkl meni oikein mukavasti. Vedin pienet kännit ystäväni juhlissa ja kävin vajaan tunnin verran raflassa tanssimassa. Siitä lyhyestä humpasta maksoin 10 e + taksi 10 e ja lisäksi musiikki sattui olemaan täysin persiistä, mutta tulipahan käytyä raflassa sitten vuoden 2003...taas pärjää jonkin aikaa ;). Sunnuntai vietettiin miehen kanssa polttopuita tehden. Hyöty ja huvi viikonloppu...

Amilda, en yhtään ihmettele, että säikähdit! Onneksi kyse oli kuitenkin vain korvatulehduksesta ja hyvä sekin on hoitaa pois, joten et sä ihan turhaan käynyt neitiänne näyttämässä.

Ai niin, Nuki oppi soittamaan kapuloita!

Kivaa, että Jb sai nautittua viikonlopusta!

Mulle mun kampaaja sanoi, että mulla on hirmu pieni vatsa 5 kuukautiseksi (?), mutta uskon vahvasti et oksentelu teki mulla tehtävänsä. Nyt mulla on masu kasvanut tosta yläpuoleltakin, eikä ole vaan pyöreä alhaalta. Voin laittaa uuden vkon kuvan tulemaan. Koska se vauvan kokoarvio tehdään? En kylläkään tiedä tehdäänkö sitä täällä. Mä oon kyl omasta mielestäni syönyt aika terveellisesti koko raskauden ajan, mutta se lopputulos näkyy sitten elokuussa.

Me muuten la iltana ihmeteltiin mun miehen kanssa, ku vauvis liikku ihan hirveesti :) Hassun näköistä kun masusta nousee ulokkeita.

Hei hei Saana?!

Maijuliinille hirmusti onnitteluita! Oot jo noin pitkällä!!

Hyvää vkon alkua!

Pimmu 21+0 hip hip!

Maijuliini, tervetuloa takaisin! Ihanaa! Onko odotusaika ollut kovin erilainen esikoiseen verrattuna?

JB, kävitkös siellä kampaajalla? Toivottavasti säästytte taudeilta! Korvatulehdus kummittelee jossain takaraivossani, olemme käyneet useampaan kertaan tarkistuttamassa Vinkun korvat. Mitä oireita Nellalla oli?

Saanaa..?

Nukkelille onnittelut hyödyllisestä taidosta!

Viikonloppu oli ihana, mukavia vieraita ja ulkoilua. Vinkku on nukahtanut vaunuihin jo kaksi kertaa, olen aivan tohkeissani, tuo taito helpottaisi kovasti menemisiä. Yleensä Vinkku ei siis millään malttaisi nukahtaa minnekään. Tänä aamuna olin juoksurattaiden kanssa lenkillä ja ihmettelin kun poika ei narissut lainkaan. Veteli hirsiä aurinkolasit silmillä... söpöä!

Ostin muuten ensimmäistä kertaa Meidän Perhe-lehden. Pitäisiköhän tilata? Vauvan peruutin jo kuukausia sitten, jutut tuntuivat liian "vauvamaisilta" ja toistivat itseään. Eihän tästä ole kuin hetki, kun odotusaikana tilasin lehden ja odotin sitä kuin kuuta nousevaa!

Pimmun masulle vilkutus!

kiva kuulla maijuliinista, saadaan Pimmulle seuraksi toinenkin odottaja..ai niin , onhan meillä myös Mi-iu =) hurjaa ja ihanaa että tulee näin paljon uusia vauvoja! ja Saaaaanaaaa??

Rosis, näen myös sut siellä kuuraamassa pöytää, ja kannattaa olla ylpeä nalkuttamistaidosta..miten miehet muuten voisivat kavereilleen koskaan valittaa jos vaimo olisi jostain avaruudesta eikä koskaan nalkuttaisi ;)

Meillä oli ihan kiva vkoloppu, mies oli lauantain jossain hummaamassa mutta onneksi Nöpö nukahti kiltisti jo kasilta (ja minä myös)joten ei hätiä. Sunnuntai sitten menikin siivotessa ja mies suloisesti sanoi että ei hän haluaisikaan enää mitään krapula-aamuja (päätti mennä iltahummailuihinkin autolla) kun ei sitä sitten jaksaisi nauttia Nöpön ihanista aamujutuista ja hymyistä. Aivan ihana mies!!

ja ollaan nyt pari kertaa jo kokeiltu rakastelua, mutta jännitän niin kamalasti että ei vielä olla päästy itse asiaan. Mutta kiva huomata että joka kerta sujuu kuitenkin jo paremmin niin ehkä jo piakkoin päästään taas ihan rakasteluun ja nyt kun totutaan että mies aiemmin kotona niin voidaan paremmalla ajalla yrittää niin ei ole niin kiire fiilis.

Täällä taas hirveä myrsky ulkona =( ja se haittaa Nöpön nukkumista..saa nähdä miten iltapäiväpäikkärit kun ei suostu enää sisällä juurikaan nukkumaan ja jos ulkona säikkyy kun tuuli paiskoo juttuja..no joo, sen näkee sitten.

Ja Vinkulle ja Nukille onnittelut uusista taidoista!

tänään tulee välittäjä, laitetaan tää oma nyt myyntiin.

Amildalle halit, Nöpöllä nyt ei ole ollut kuin lämpöä mutta olen vienyt ulos silti silloin talvellakin, eli kai sitä nyt näillä ilmoilla voisi vähän käväistä, tosin teillä vähän eri tilanne joten en tiedä että uskaltaisiko taas riskeerata :/

Niin ja miten ootte desinfioineet jääpala-astiat soseiden jne pakastusta varten?

Moikka moi!

On ihan erilainen ollut raskaus. Olen oksentanut ja kärsinyt pääkivusta, nyt on viikon ollut parempi. Sukupuolesta otetaan selvä, ehdottomasti, olen niin malttamaton se suhteen, esikoisesta kysyttiin myös, mut ihan varma olin silloin että poikaa odotetaan ja se tunne piti paikkaana, nyt on ollut tyttöolo, ja olen nähnyt tyttöuniakin, mut on yhtenä yönä näkynyt poikakin :) Ota siitä nyt selvää, et parempi se sitten kysyä jos se näkyy rakenneultrassa kuukauden päästä. Pääasiahan kuitenkin on että vauva olisi terve. Kumpikin on tervetullut :)

Olen esikoiselle kertonut että äitillä on vauva vatsassa ja kyllä hän jotenkin sen käsittää, mut ei minun masua saa näkyä yhtään! Ei tykkää lainkaan jos vähän edes mahaa silittelen. Täytyy illalla aina kun nukkumaan käy niin sitten silitellä massua. Mun anoppi on TH niin hänen kanssa juuri eilen puhuttiin että miten se pitää sitten suhtautua esikoiseen kun vauva syntyy, kerkeää kuitenkin olla 3 vuotta meidän ainut vauva. Olen ostanut sen kirjan, vauva valtaa vatsan, niin sitä täytyy alkaa lukemaan kun vatsa enemmän vielä kasvaa.

Pimmullakin jo ihanasti viikkoja takana, kohta on kesä ja silloin aika juoksee ja pian te sitten jo vauvan saattekin :) Kesä on kyllä sellainen vuodenaika et se vain menee ohi, viime kesäkin meni siinä että odotti niitä helteitä, mitä ei koskaan tullut, toivottavasti nyt on toisin. Toivottavasti teillä siellä missä asut on hyvä ja lämmin kesä, samaa tänne suomeenkin toivotaan.

Olen tilannut tota Meidän Perhe-lehteä ja en jatkanut tilausta, musta siinä oli enemmän juttuja isommille lapsille, taaperoikäisistä ehkä 2 sivua. Esikoisen aikana tilasin vauvan ja kaksplussan, (nyt tilasin taas vauvan ja sitten tilaan kaksplussan) siinä on hyvin juttua taaperoista ja vanhemmista lapsista.

Nyt täytyy lähtee ulkoileen. Hyviä vointeja kaikille ja toivattavasti pikku neidin korvat pian paranee.

T: Maijuliini rv 16+4