baltsu, mä luulen et omal kohdal koliikkilapsi vaikuttais siihen et ei ihan heti hankkis seuraavaa, mut en tiiä sit miten muuten... kaverilla vaikka eka lapsiki ollu huutaja ja valvottaja niin toisen teki niin et välilä puoltoistvuotta.. et ei kai se helppouskaan aina vaikuta... vaikka olis kuin helppoa niin ei kaikki silti haluu hetimiten lasta, ja saattaa mennä useampi vuosiki ennen ku se kuume iskee taas

mut kyl mä luulen et joillain vaikuttaa,vaikkei kaikilla niin teekkää...
ja plussapalloista..tääl on neuvola joskus ens kuussa.. nyt viikkoja vissii 6+3, la taitaa olla jouluk.7.. ja kiitos onnitteluista (ei tarvi erikseen mainita

tuli vaan "pelko" että toinen kaveri löytää tän palstan niin siks en haluu hehkutella vielä kovin.. mutta outoahuonoa oloa.. ei pysty syödä ja pakko olis ettei kuole nälkää.. pikkismiiun kanssa syödään omppua aina aamusin ja se on ihan innoissaan ku saa syödä samaa omppua ku mä (paloteltuna siis).. silmät oikein loistaa ku se on niin innoissaan..
viime yö taas heräämättä.. väsy on alkanu painaa etten kykene aamulla nousta (nykyään kaverina herätyskello että voin puoltuntia torkuttaa et pääsen joskus ottaa pikkiksen ylös..) ja ennen ku mä vaan pomppasin ylös ku heräsin..
mut se siitä..
meil on pikkiksel baby bantzit, ne pinkit tietysti..

ihmeen löysäl saa olla ettei jää painaumajälkiä.. mut on ne kyl rok!
rous, meil oli hammaslääkäri ku pikkis oli 4kk..! eikä siis ollu vielä yhtää hammastakaan.. kertoi vaan kuinka hampaiden kannalta on tärkeää imettää ja juottaa vettä ruoan päälle ja pestä hampaita ja aikuisen kannattaa syödä xylitolpurkkaa niin hammasbakteeri ei pääse tarttumaan naperoon JOS erehtyy pussaamaan suulle jne... painotti tiettyjä juttuja oikein olan takaa.. no kai se on niiden tehtävä..
mulle tulee tänää hetkeks kaverin 9kk ja 3v hoitoon..

kohta niiden pitäis tulla
pikkkis meni jo päikkäreille ku riehu isin kanssa aamun.. isi meni myöhempään töihin ja äiti torkutti vaan kelloa..
eilen katoin greyn anatomian (joo se on ihan pakko aina kattoa) ja rupesin miettimää ja kyynelehtimää et jos sitä itte sit kuolee synnytykses tms, niin se on niiiiin epäreilua ettei nää pikkiksen kasvua tai että siltä viedään äiti... ihan kamalaa! huh! Pikkis on ihana pikkutyttö,niin paras!
mut nyt edelleen aamupalaa...
Mi-iu