Äh, uskomaton mies.. kaikki oli hyvin kunnes...

anoppi kyseli autonrempasta että oliko kallis ja vastasin että oli... koska anopin tunteneena (miten toi sanotaan..no eniweis..) en yksityiskohtia sen kummemmin vastaillu..tai siis sitä hintaa... niin mies sitten laitto (mesessä) sille tarkan hinnan kuinka kallis remppa nyt olikaan.. ja kun mun mielestä riittäis että tietäis joko sen että oli kallis tai hinnan sinnepäin niin eikun tarkkahinta täytyy laittaa niin tietää sitten anoppi puhua koko suvulle ja kavereille kuinka oli sitä ja tätä ja niin paljon maksoi jne..
siis kun anoppi oli jo yhden kaveriperheen vanhempien kanssa keskustellut meidän autosta.. siis meijän kaveriperheen!!

ja mä oon aina ollu sitämieltä et joko asianomaiset ite kertoo tai sitten kysytään lupa tms että kuinka paljon ja keille kaiman kissan veljille voi asioista lärpättää...
äh, tähän turhauduin ja miehelle sanoin ja se otti puuskat ja lähti pihahommiin...
mut mä en oo oikeesti sinut sen kanssa että kaikki asiat kerrotaan vaikka kaupan kassalle... ihan oikeasti..
mietin jo että sitten kun kerrotaan niistä pääsiäismunista että sanoisin että kukaan ei kerro mihinkään että teemme sen itse, niin mä luulen että tää sisko kertoo sillee kuitenkin että "älkää sit tietäkö, kun ne kertoo".. bläh! mut antaa olla...
kertohan tää sisko meijän lapsen syntymätkin kaikille kavereille ilman että ite saatiin ilmottaa ihanalla viestillä yhteisille kavereille... oli vaan miettiny ilmottaakohan ne vai ilmottaako se... äh!
No se niistä sukulaisista... mut välillä kyllä turhauttaa ja paljon koko anoppi vaikka siitä pidänkin!
Mitähän sitä tänään tekis.. nuhanenä ja ääni poissa.. :/ huomenna ehkä helsingis piipahtaa kaverilla, jos niille saa mennä tämmösenä..
Pikkismiiulla on housut,body, ohut villahaalari ja tuulenkestävä vuoreton haalari ja tumput, tossut ja kypärähattu ja ohut pipo.. niillä pärjää.. nyt se kiipee laatikkoon... raukka ei vielä konttaa mutta kiipeillä täytyy silti... ei ihan seisomaan pääse ilman apuja mut polviseisontaan..
Me taidetaan lähtä välipalan jälkeen ulos hetkeks ja sit pikkis saa käydä nukkuu..

mennää moikkaamaa sitä kiukkua..