Ajatuksista asiaan 04/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täälläpä on ihmeen hiljaista -nyt uurnille tytöt!

Hienoa, että Mr Pölkky ryhdistäytyi ja nyt on taas lovelife kuosissaan ;)!

Saden tavoin täällä on vauvakuume nostanut päätään. Rosalle tiedoksi, että jos tästä oviksesta tärppäisi niin LA olisi 1.1.2010 :) . Mutta me ei siis vielä yritetä, "vahinkojahan" voi sattua, kun mennään keskeytyksellä. Lokakuussa alkaa meidän puurtaminen.

En muuten saanut Saanan mailia. Jos joku ystävällinen välittäisi...

Ääh, täytyy mennä maalaamaan seiniä.

Tulin pikaisesti toivottamaan hyvää viikonloppua kaikille!

Rosa, mulla on ton vatsan kanssa ihan sama juttu, aamulla maha on PAALJOON pienempi kuin illalla. Tarvii vaan tehdä sovitukset sun muut iltaisin.

Ulkona on ihana ilma, ja mä kökötän töissä kolmeen asti. Turhauttavaa. Ajattelin koittaa tehdä limepiirakan, sain sen reseptin yhestä Rosan lähettämästä lehdestä ja oon jo sen kauan halunnut tehdä, mut meille kahdelle se on aika paljon, ja tänään tulee ystävä pariskunta käymään.

Maanantaina tuleekin jo 20vkoa täyteen :)

Hyvää viikonloppua pienille ja isommille!!!

Pimmu 19+5

Onpas kyllä hiljaista, missäs meidän pääsiäispuput luuraavat? Mies lähti juuri käymään kaverillaan, toivottavasti eivät saa ideaksi lähteä minnekään juomaan. Nyt ei jaksaisi. Ihanaa, että Pimmukin on jo puolessa välissä. Vielä kun saisimme tuolta lapsettomuuspuolelta loputkin tänne niin oisi ihanaa.

Vauvakuumetta ilmassa aika monella. Mä olen päässyt seksin makuun taas. Voi pojat, se tekee kutaa. Selvästi koko parisuhde voi paremmin ja hellyyttä on heti muutenkin, kun harrastelee näitä aviovelvoitteitaan. Mutta näin kauan kesti, että ihan rehellisesti tekee tosissaan mieli.

Huomasin myös että la ois 1.1. jos raskautuisi. Aika hurja päivämäärä. Lapsi olisi todennäköisesti luokkansa vanhin tai nuorin. Luultavasti nuorin. Mulla on tasan se sektion jälkeinen puoli vuotta täynnä, mutta en silti toivo vielä raskautta. Tietty jos natsaisi, niin tietenkin se olisi erittäin ihanaa. Elo-lokakuussa alkaa vasta kunnon yritys. Mulla on typerä ajatus, että haluisin olla hottismama tän kesän, kun kuulemma toisen lapsen jälkeen palautuminen on vaikeampaa. Annettais kameran räpsiä ja ikuistaa Puppendaalin eka kesä ja sitten syksyllä voisin keskittyä pullan syöntiin. Painan nyt 4 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta, vanhat farkut on sopivat ja bodypumpissa olen päässyt samoihin painoihin kuin ennen raskautta. Enkä tykännyt raskausajasta, eikä sitä ole ikävä vieläkään. Ne kaikki kolotukset, turvotukset, liitoskivut, migreenit, pukamat, itkukohtaukset ja hermojen menetys nanosekunissa...

JB, miten olet pessyt jääkarhupussia?

Pimmu, onnistuiko piirakka? Onnea raskuaden puolesta välistä! Tuossa vaiheessa mä käänsin laskutapaa ja aloin laskemaan kuinka paljon enää jäljellä.

Brogis, oliko mies kiltisti vai ansaitsiko läksytyksen?

Ja hei, miten tuo lapsi puetaan ulos?? Eilen huusi raukka ihan hikisenä, puin ihan liikaa.

Neiliksen kuulumisia olis kiva kuulla. On ne niin ihania pieniä, käyn aina kurkkimassa josko olis uusia kuvia.

Ihanaa kun on jo niin kevät. Meillä on taas koira kylässä viikon, ja jännitti miten tämä menee. Koira ei ole tottunut lapsiin ja muutenkin koira on kasvatettu vähän vinoon niin, että luulee olevansa ihminen eikä siis tajua järjestystään laumassa. Mutta hyvin tää menee, ulkoilutukset sujuu Puppe kantorepussa. Ajattelin tänään mennä keinuttamaan Puppea pihalla olevaan vauvan keinuun. Vaikkei tuo vielä kunnolla istukaan.

En ole vielä pessyt jääkarhupussia ollenkaan. Luultavasti laittaisin koneeseen 30 asteeseen käsinpesuohjelmalla.

Aamulla mieheltä kysyin, että mitä tehdään pienille lastenvaatteille ja muulle tavaralle. Että voinko myydä ne pois. Mies alkoi, että "voi kun olisi ihana jos nyt vielä saataisiin vauva, jos nyt laitettaisiin alulle niin syntyisi alkuvuodesta jne jne". Jouduin muistuttamaan kierukasta ja ei-niin-herkusta vauva-ajasta. Hullu tyyppi, kun kolmannesta vauvasta haaveilee samaan syssyyn.

Laitoin saunan lämpenemään, mut Eeti ei sitten tahtonutkaan ruveta nukkumaan. Pitää varmaan ulos kokeilla sitä laittaa. Irkku nukkuu ja mies nukkuu, mitähän tässä tekisi?

Eetillä on ulkona päällä body, sukkahousut, villasukat ja -lapaset, trikoohattu ja välihaalari. Niissä vaatteissa on äitiyspakkauksen makuupussissa. Vaunuissa ei ole koppaa, vaan pelkkä jatkoperä. Hyvin pärjää, eikä tule kuuma.

Äh, uskomaton mies.. kaikki oli hyvin kunnes... :P
anoppi kyseli autonrempasta että oliko kallis ja vastasin että oli... koska anopin tunteneena (miten toi sanotaan..no eniweis..) en yksityiskohtia sen kummemmin vastaillu..tai siis sitä hintaa... niin mies sitten laitto (mesessä) sille tarkan hinnan kuinka kallis remppa nyt olikaan.. ja kun mun mielestä riittäis että tietäis joko sen että oli kallis tai hinnan sinnepäin niin eikun tarkkahinta täytyy laittaa niin tietää sitten anoppi puhua koko suvulle ja kavereille kuinka oli sitä ja tätä ja niin paljon maksoi jne..
siis kun anoppi oli jo yhden kaveriperheen vanhempien kanssa keskustellut meidän autosta.. siis meijän kaveriperheen!! :o ja mä oon aina ollu sitämieltä et joko asianomaiset ite kertoo tai sitten kysytään lupa tms että kuinka paljon ja keille kaiman kissan veljille voi asioista lärpättää...
äh, tähän turhauduin ja miehelle sanoin ja se otti puuskat ja lähti pihahommiin...

mut mä en oo oikeesti sinut sen kanssa että kaikki asiat kerrotaan vaikka kaupan kassalle... ihan oikeasti..

mietin jo että sitten kun kerrotaan niistä pääsiäismunista että sanoisin että kukaan ei kerro mihinkään että teemme sen itse, niin mä luulen että tää sisko kertoo sillee kuitenkin että "älkää sit tietäkö, kun ne kertoo".. bläh! mut antaa olla...
kertohan tää sisko meijän lapsen syntymätkin kaikille kavereille ilman että ite saatiin ilmottaa ihanalla viestillä yhteisille kavereille... oli vaan miettiny ilmottaakohan ne vai ilmottaako se... äh!

No se niistä sukulaisista... mut välillä kyllä turhauttaa ja paljon koko anoppi vaikka siitä pidänkin!

Mitähän sitä tänään tekis.. nuhanenä ja ääni poissa.. :/ huomenna ehkä helsingis piipahtaa kaverilla, jos niille saa mennä tämmösenä..

Pikkismiiulla on housut,body, ohut villahaalari ja tuulenkestävä vuoreton haalari ja tumput, tossut ja kypärähattu ja ohut pipo.. niillä pärjää.. nyt se kiipee laatikkoon... raukka ei vielä konttaa mutta kiipeillä täytyy silti... ei ihan seisomaan pääse ilman apuja mut polviseisontaan..

Me taidetaan lähtä välipalan jälkeen ulos hetkeks ja sit pikkis saa käydä nukkuu.. :) mennää moikkaamaa sitä kiukkua.. :D

ihanaa olla kotona!!!!! yöreissu oli muuten ihan onnistunut paitsi kun heillä on koira niin ei ollut kivaa =( mähän rakastan koiria, paitsi tätä rotua ja kun eivät ole saaneet koulutettua kovin hyvin niin ei kiva. Sai haistella Nöpön ihan läheltä mutta kun nöpö rupesi itkemään niin koira haukkui kuin hullu ja nöpö itki aina vaan enemmän ja kun niina rvaamaton koira kuitenkin niin ei voitu juuri olla lattialla ja kun on iso koira ja hyppii niin en uskaltanut juuri edes alakerrassa olla :/ joten olipa hauskaa. ja kotimatkalla ei nöpöä nukuttanut niin oli melkoista kitinää. nyt onneksi kotona ja toivotaan että nöpö kohta nukahtaisi.

huomenna sitten teidän juttujanne kommentoimaan.

missä kaikki luuraa?!

täällä pääsiäinen menny neljän seinän sisällä ite sairastaessa ja pikkismiiulla toistaseks vähänlaisesti nuhaa ja yskää..

kiva kuulla että saden reissu meni hyvin.. harmi vaan just toi koirajuttu..
meil on kaveripariskunnal pikkunen tosi villi koira, josta oon sanonu ettei oo tervetullu taloon kun raapii kaikki lattiat,sohvat,matot ja lapset riekaleiks niin ei oo tätä pariskuntaa enää usein näkyny.. kaikenlisäks ku meillä käy tosi allergisia vieraita niin sitä koirapölyä olis kuitenkin vaikka kuin siivois (eikä aina jaksa siivota)niin sikskään en sitä koiraa tänne halua.. viimeks ku kävi niin koira odotti autossa ja tuli kyl harvinaisen selväks että kun se reppana joutuu autossa olla..
eriasia jos koira olis rauhallinen ja lapsiystävällinen (kuten meijän mummilassa) niin sillon on eriasia pitää lasta lattialla jne.. se koira tosin on jo sen verran vanhaki ettei jaksa pomppia joka paikassa karvaamassa kaikkea.. mut villit pikkukoirat (ja isot) on hurjia..

Nyt täytyy taas mennä ton pikkiksen kanssa..

tääl edelleen ääni poissa :/

Täällähän me. Mun siskolla on ihana koiruus. Saa kyllä sätkyjä, jolloin juoksee hirveää ravia ja haukkuu kaikkea ja kaikkia, mut peruskiltti koira. Käy nuolemassa lasten naamat ja ehkä varastaa lelut, mut mitään pahaa ei tee. Ei se kyllä ole lapasta suurempi, joten helppo pitää kurissa. Se on meille tervetullut milloin tahansa, jopa hoitoonkin. Mun synnyinkotonakin on koira. Äärimmäisen kiltti sekarotuinen, ihana luppana. Senkin voin huoletta ottaa hoitoon, kun on niin suloinen.

Kunhan Iines herää nokosiltaan, niin lähdetään moikkaamaan mun siskoa, sen miestä ja niiden pikkukoiraa. Irkku on ihan intona, se ihan kympillä tykkää tädistään. Ensi viikonloppuna mun sisko sitten tuleekin hoitamaan näitä lapsukaisia. Onneksi voin jättää nämä niin luotettavalle ja hyvälle hoitajalle.

Eeti on ollut tosi kiukkuinen koko päivän, enkä tiedä että mikä vaivaa. Ei se kipeältäkään vaikuta, kun vaan marisee koko ajan. Liekö tylsyys. Onneksi lähdetään kyläilemään, kun siellä on monta innokasta viihdyttäjää.

Ihan naurattaa Irkku. Kun sillä vierastus oli TOSI vaikea, huusi jos joku edes katsoi päin. Suvun mummelit tietenkin syytti siitä minua, kun lapsi vierastaa. No nyt on Irkusta sukeutunut melkoinen seurapiirihai. Kun meille tulee vieraita, niin ensin on ihan hiljaa ja katselee vaan kaukaa, eikä uskalla leikkiäkään. Vähän ajan päästä alkaa näyttelemään vieraille leluja, sitten jo kohta pyrkii syliin ja lopulta seisoo ovella ulvomassa kun vieraat lähtee. Tätä tekee sekä tutuille, että sellaisille vieraille joita ei ole ikinä ennen nähnytkään.

Taas alkaa Eeti kitisemään.. Ei kerrassaan se tänään anna mun tehdä yhtään mitäään, kun pitää sitä vaan sylissä hautoa ja muokata.

Maanantaita!

Tohon koira asiaan haluan ensiks sanoa, et mä en ikinä ottaisi mun koiria mukaan kyläilemään mihinkään missä on pieniä lapsia. Ei sillä, et meijän koirat on villejä tai muuta, mut mun mielestä koirat saa jäädä kotiin. Me ollaan sitä mietitty, et miten meijän narttu mahtaa kokea vauvan, koska se on todella mustasukkainen, mutta ei voi mitään. Meillä koirat on aina ulkona, ni tuskin siitä ongelmaa tulee.

Mulle tuli tänään aamulla taas sellanen ahaa-elämys, et meille ihan oikeasti tulee vauva. Siis ihan oma vauva, ei sellasta jota sylitellään sen aikaa, kun on kivaa ja sit se annetaan sen omalle äidille/isälle. Kummallista. Vaikka oon kyllä tosi malttamaton sen suhteen, haluan tutustua nyt-heti-paikalla meidän uuteen asukkiin :)

Mun piirakka ei olis voinut enempää epäonnistua. Siitä tuli aika kamalan makuista, vaikka miehet sitä kehuikin, mut mä luulen, et ihan vaan ystävällisyyttään.

Pimmu 20+0!! Hip hip hurraa!!

Pääsiäiset on kohta sitten vietetty. Mun vanhemmat tulee vielä tänään kuitenkin syömään meille, joten meillä "juhlinta" jatkuu vielä hetken. MUNASKUUKKELIT on kuitenkin jo syöty...ehee...'

Mulla on Rosa sama juttu kuin sulla eli kesäkunnossa haluan mäkin olla ja samalla viettää kesän Nukin kanssa riehuessa ja syksylle jätetään yritys myös sen takia, kun meillä on syyskuussa se etelänreissu ja haluan sielläkin peuhata Nukin kanssa hiekkarannalla. Sulla on muuten lähtenyt tosi hyvin kilot pois! Ihailtavaa!! Mäkin kävin eilen ensimmäistä kertaa juoksemassa, vain puoli tuntia, mutta kyllä sekin tuntui, kun en ole kohta kahteen vuoteen juossut metriäkään.

Pimmu, ihanaa, kun olet jo puolivälissä!! Käyttekö muuten 4D-ultrassa vai onko teillä 4D-kuva ihan normaalistikin ultrissa? Muistelisin jotain sellaista.

Ja Hra Pölkky haaveilee kolmannesta! Meilläkin miehellä on aika kova vauvakuume, mutta eiköhän me malteta odottaa syksyyn, ehkä.

Miiu, tiedän tunteen. Muakin ärsyttää jos vanhemmat utelee esim.palkkatietoja. Toivottavasti paranet pian flunssasta. Mullakin on vielä kurkku hieman kipeänä.

Vaatetuksesta. Meillä ollaan vielä talvitamineissa. Nimimerkillä; Juuri flunssasta selvinneet

Erikoista etteivät Saden isännät ja emännät huomioineet vauvaa paremmin. Mä varmaan eristäisin koiran ja eristinkin silloin kun mulla oli koira, kun tuli vauva/lapsivieraita. Se oli koirallekin parempi, sai rauhassa touhuta omiaan. Vaikka olen eläinrakas, ei meille vieraiden eläimet ole tervetulleita, paitsi kesä-aikaan, jolloin voi olla ulkona.

Mun on ikävä Lumpparia.... :(

pimmulle onnittelut!!

ja samaa mieltä teidän kanssa noista koirajutuista..en mäkään ottaisi koiraa mukaan minnekään lapsiperheisiin paitsi tietty jos he haluaisivat ja pieni ja hyvin koulutettu koira on vielä eri juttu kuin iso koira.

JB, täällä sama juttu. nöpö ollut aamusta asti tosi känkkis, ajattelin jo hampaitakin mutta ikenet tuntuvat normaaleilta joten en tiedä tuliko reissusta traumoja vai mitä. Ja osittain johtuu kun nykyään osaa jo ilmoittaa jos ottaa päähän niin sitähän huutoa riittää :/ ja itsekin niin väsy kun nöpö ei taas suostu päivisin juuri nukkumaan niin ei ole hauskaa.

Mulla kova vauvakuume mutta mies ei voisi vähempää napata :/ ärsyttää vaan!

niin ja Pimmu, uskon että useimmat koirat kyllä aistivat jotenkin että on oma vauva niin ei tule mitään mustis-ongelmia, mutta joillain tietty tulee. Toi varmaan helpottaa tosiaan jos teillä koirat ovat yleensä ulkona niin eivät koe niin vahvasti sitä että heidän paikkansa vietäisiin.

Angstis, meillä on yksityisellä aina 4D ultra, mutta tota julkisen puolen ultraa en tiedä. Viimeks oli pelkkä normaali ultra, huomenna en tiedä. Ja yksityisellä saadaan aina liuta kuvia mukaan, mutta julkiselta saatiin vaan kuva aivoista ja pippelistä :D. huomenna tosin kysytään josko saatais muutama parempikin kuva.
Aion varata ajan 4D ultraan kesäkuun alusta jun mun anoppi ja äiti on täällä, ni hekin päÄsee seuraamaan läheltä raskautta edes sen kerran.

Sade, toi on varmaan ihan totta, et koirat aistii, et se on "oma" vauva, mutta en kumpaakaan aio päästää vauvan lähelle alussa. Saavat tutustua hajuun, mut ei vauvaan.

Ja kiitos kaikille onnitteluista!!

Huaah, nyt on kyläilyt kyläilty hetkeksi. Mukavaa on ollut, mutta oma koti on silti maailman paras paikka. Varsinkin lapsen kanssa. Pääsiäismunia en ole muilta herkuilta vielä ehtinyt maistaa, mutta ehtiihän tässä vielä.

Pimmu, onnittelut puolivälin etapista! Kylläpä aika rientää. Anoppisi on ilmeisesti mukava?

Koirista en juuri pidä ja lasten kanssa olisin tosi varovainen. Meillä ei tuttavapiirissä juuri eläimiä ole, joten tuota Saden kyläilyproblematiikkaa emme ole edes miettineet. Mikäs Saden miehessä mättää? Joko uudet työt alkoivat? Pääsette tekin Nöpön kanssa taas "normaali" elämään ilman miestä. ;)

JB:n ja Rosan petijutut suorasukaisuudessaan olivat piristyksiä!! :D Meillä minä olen "perinteinen nainen", tosin kyllä nykyisin on käytävä suoraan asiaankin, jotta jotain actionia olisi. Ja Rosalle onnittelut karisseista kiloista, eipä sulla tainnut tosin ylimääräisiä juuri olla.

Teitkö JB jo mattopäätöksiä? Me heitimme juuri keittiön maton roskiin, syöttöhommissa matto on turhake! Ja muutenkin kodin vaaleat tekstiilit ovat lapsen kanssa aika haastavia. No, seuraavan kodin sisustus onkin sitten ehkä hieman lapsiystävällisempi.

Koska teillä on muutto, Baltsu? Muutatteko kauas mistä nykyisin asutte?

Baltsu vielä, Nova Starit on tosiaan koukuttavia. Jos Vinkulla on pieniksi jääneitä farkkuja, huppareita ym Nova Stareja, niin myy mulle. Teillä tuskin on sitä ihanaa farkkuhametta jota himoitsen, mutta jos jotain jää pieneksi etkä aio säästää, niin kerro juuri se hinta mitä haluaisit Huutiksessa tai muualla kun myisit, niin mielelläni maksan!

Me emme kyläilleet missään, mutta meillä kävi vieraita joka päivä. Rasittavaa sekin. Onneksi arki alkaa taas. Sain niiiiiiiin tarpeekseni omista sukulaisistani. Etenkin isästäni. Muistuttakaa ennen joulua, että lupasin itselleni etten kutsu häntä meille. Tulee vain paha mieli kun toinen on aikuinen katkera kakara, ja itse edelleen pikkutyttömäisen typerästi hakee jotain hyväksyntää.

Historiallinen päivä takana. Puppelsiinista tuli Iso. Vaihdettiin vaunukoppa ratasosaan ja kun tultiin kävelyltä (Puppe hihkui kaikkia vastaan tulevia koiria ja oli ihmeissään kun näki ulkomaailmaa) niin huomattiin että suussa oli hammas! Eli taisi se parin päivän takainen huuto johtua ikenen sattumisesta.

Lauantaina käytiin ostamassa syöttötuoli. Piti ostaa se Stokke, mutta kaupassa oli ihan meidän näköinen tuoli. Oli pakko ostaa se Brion Grow. Sopii tosi hyvin tähän pöydän päätyyn. Meillä kun on avointa tilaa alakerta eli keittiö ja olkkari. Tämä on oikeastaan 6-8 hengen pöytä ja tässä yleensä tehdään kaikki, joten oli hyvä ostos että Puppe sai mukavan ja kotiimme sopivan tuolin. Sen pitäis myöskin mennä 7-vuotiaaksi saakka.

Huomenna on neuvola.

Mullakin on ikävä Lumpparia.

Täällä on sairastettu, mulle tuli kuumetta, mutta nyt se jo on mennyt ohi. Kummallinen tauti, kun ensin oli 1,5 viikkoa nuha ilman kuumetta, sitten lähti flunssa pois ja tuli kuume.

Juu mies meni kaverinsa luo silloin yks päivä, tosin keskustelun jälkeen ja armahdin hänet, meni ihan luvalla :) Täytyyhän sitä toiselle sallia elämääkin. Sitäpaitsi, nämä kaikki ovat siellä minun pääni sisäisessä kateuden kalenterissa ylhäällä ja saan sitten mennä itsekin joskus :D

Minäkin tykkään koirista tosi paljon. Nykyisellään minulla on vain alkanut ällöttää se niiden haju tai ehkä vielä enemmän se karva. Ärsyttää käydä kylässä koirapaikoissa, kun lähtiessä on jokapaikka karvassa, etenkin nyt lapsen kanssa. En tiedä mistä mukavuudenhalusta tämä sinkoaa, koska oikeasti tykkään koirista ja joskus sellaisen haaveilen vielä saavani. Tällä hetkellä ne eivät ole meille tervetulleita edes vieraisille.

Rousa on päässyt hienoihin mittoihin. Ja se lihaskuntokin kasvaa aivan huomaamatta, kun nostelee noita lapsukaisia. Tai näin mä elättelen.

Onnea Pimmulle puolesta välistä!!!

Mua väsyttää. Menen keittämään pannullisen kahvia (löysin vanhan pannun ja piti heti ostaa pannujauhettua kahvia, kyllä tuo jotenkin maistuu paremmalle :D) ja syön loput pääsiäismunat tuosta pöydältä kuljeksimasta. Säästän Jäärän siltä vaivalta.

Jospa Brogan alkaa tervehtymään. On varmaan vaikeaa hoitaa lasta sairaana.

Onnea Pupen hampaasta! Mahtaa olla veikeän näköinen!

Meillä on samankaltainen ongelma Rosan kanssa isiemme suhteen. Mun isä ei ole kylläkään katkera kakara, vaan itsepäinen ja kaikkitietävä. Ja minä olen tyhmän miellyttämishaluinen.

Oli miehen kanssa oikein muheva riita aamun alkajaisiksi. Jos eroaminen kävisi netin kautta, niin olisin jo laittanut paperit vetämään. Että nyppii koko äijä. Kyllähän mä tiedän, että parin päivän päästä kaikki on taas ihan hyvin, mut tällä hetkellä voisin laittaa äijän oikeasti kiertoon.

Oho, Puppehan on jo iso neiti :D

Pojalle on varmaan tulossa hammas pintaan myös. Koko pääsiäisaikana ei ole kunnolla syönyt ja nukkunut. Ja silti tuo otus on pirteä! Äitinsä ei...

*hengittelee paperipussiin* Luulin, että eilen alkoi menkat. Pienenpieni tuhru eikä mitään muuta. Harvoin, tosi harvoin noin on käynyt. Viimeeksi viime vuoden helmikuussa... Ei, ei vielä, mä en ole valmistautunut! :S Vaikka vauvakuume onkin melkoinen...

Puppeliinille onnittelut hampaasta ja ratasosasta =)!!! mekin jo pohdittiin pitäisikö vaihtaa ratasosaan mutta odotellaan vielä vähän lämpimämpiä ilmoja. Ja hampaitakin kovasti odotellaan..

Saana,ilmoittelehan kun teillä pukkaa hammasta ja voihan hurja jos sun masussa jo olisi seuraava odottelemassa maailmaan tuloa!!! *alkaa vauvakuume vaivaamaan ihan hieman lisää jos täällä alkaa tulla plussia*

meillä kokeiltiin eilen piiiiitkästä aikaa kantoliinaa ja nyt Nöpö viihtyi siinä ihan hyvin. En vaan enää keksi milloin sitä käyttäisi, ehkä jossain ulkohommissa??

Rosis, ihana tuo teidän syöttötuoli! me saatiin silloin kun tilattiin vaunut niin siinä mukana sellainen stokken tyylinen syöttötuoli joka nyt kaapissa odottaa käyttöä.

Nöpö on nyt "syönyt" raakaa porkkanaa joka päivä, tykkää kovasti kun on viileä ja kova, viikon päästä aloitetaan sitten soseet. Huomenna on 5kk neuvola ja taas rokotus, meneekö rokotusten jännittäminen koskaan ohi?

Miehellä on tänään eka oikea työpäivä, ihanaa että tulee jo parin tunnin päästä kotiin, niin luksusta =)!!!

Heis! Vihdoin ehdin tännekin :)

Huijui Saana! Jänniä aikoja viettelet... Pitäiskö tässä toivoa sun puolesta menkkoja vai ei?
Mullahan on sama ongelma täällä - odotin jo toissapäivänä menkkoja alkaviksi ja saan kohta sydärin, jollei ne kohta ala! Meille ei todellakaan saa tulla nyt raskautumista! Ei, ei ja vielä kerran ei - nyt olis pahin mahdollinen aika raskautua. Se olis ihan katastrofi. Ensin pitää saada neiti kuntoon, ennen kun ajatustakaan seuraavaan laittaa. Sitä paitsi haluan ensin edes tietää, mikä neidin sairaus on ja mikä sen on aiheuttanut ja onko tämä periytyvää vaiko ei. Jääkö neiti kenties meidän ainoaksi?

Ihanaa, Puppe on saanut jo ensimmäisen hampaan :) Niin ne kasvaa. Sitä täälläkin kovasti odotellaa, et koska se eka sieltä tekee tuloaan. Vielä ei kyllä ole merkeejä siihen suuntaan ilmassa.
Ja ratasosaankin ootte jo siirtynyt. Mä oon pari kertaa miettinyt kanssa, joko sitä laittais, kun neiti on niin innokas istuja (haluais aina vaan olla istuma-asennossa), mut en nyt ainakaan vielä ole koittanut. Josko joku päivä sit, kun on kiva aurinkoinen keli. Neiti kun nukkuu aina kun mennään ulos (hyvä kun ulos asti edes ehdin, kun neiti jo nukkuu), niin on helpompi sit vaunuissa toista kärräillä.

Pimmulle tosiaan onnittelut puolenvälin ylityksestä!! Hurja, miten aika menee. Justhan sä vasta plussasit..

Jellikselle voimia miehenretaleen kanssa! Toivottavasti saatte riidat sovittua!

Mistähän sitä sais itselleen aikaa ja luvan lähteä sen verran neidin luota pois, että menis vähän jumppaileen tai tekis edes jotain terveellisempää ruokaa. Kesä tulee ja mä oon yks rantavalas kohta :( Päivät on niin hektisiä nykyään, et aika ei meinaa riittää mihinkään ylimääräiseen ja mä alan olla aika finaalissa...