Ajatuksista asiaan 02/10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angsteri..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vierailu meni hienosti ja bulla kelpasi!

Upeaa Miiu! Onnittelut uusista rintsikoista! Parempihan se on repiä ilot elämän pienistä asioista! Ja olet onnellisesti raskaana, sillä mennään, eikä ajatella kamalia.

Tänään käytiin pikavisiitti isoanoppilassa ja siellä taas yritti nakkeja tuputtaa tytöille. En jaksanu enää vääntää asiasta, joten syötin kaikki nakit pölkylle. Sitten paras oli, kun se tarjosi Irkulle keksiä. "Ota tuosta rinkeli ja toiseen käteen keksi" Sitten kun Irkulla oli kädet täynnä herkkuja, niin vielä antoi jäätelön. Irkku nakkasi keksit lattialle ja söi sen jäätelön.. Hitto mikä muija se isoanoppi. Yrittää aina polkea mun tahdon ja tehdä oman päänsä mukaan. Olen ovelampi, enkä anna sen enää jekuttaa, eli lopulta kyllä tehdään niinkuin MINÄ tahdon. Paitsi jos käännän selkäni, niin heti on syöttämässä tytöille jotain minun kieltämää. Niinkuin niitä nakkeja.

Meillä ei toisessa raskaudessa mies ollut mukana kuin rakenneultrassa. En kokenut tarpeelliseksi sen läsnäoloa, eikä sekään ollut itseään mukaan tyrkyttämässä. Irkun hoitokin olisi ollut hankala järjestää. Mut siellä rakenneultrassa oli kyllä Irkku mukana myös. Eetiä odottaessa niskapoimu-ultraan mentiin Irkun kanssa kahdestaan. :)

mun mielestä Jorvissa on kielto että ei saa lapsen kanssa mennä noihin ultriin..meillä neuvolassa on onneksi ultra niin perusultrissa voi tietty olla eikä tarvi laittaa hoitoon mutta muuten sitten täytyy..jos siis ensin raskautuu.

Nöpö painii ihan innoissaan itsensä kokoisen nallen kanssa ja raahaa sitä paikasta toiseen, suloista!

Mi-iu, onnittelut uusista liiveistä =) ja uskon että kaikki on nyt hyvin, joten yritä nauttia (helppohan se on sanoa..mutta silti sanon)

Meille tulee tänään lakimieskaveri käymään, katsoo vähän noita yhtiö/naapurijuttuja. mutta nyt ulos tekemään lumiukko =)'

niin ja JB, tuo makeidensyöttöinto on ihan uskomatonta, meilläkin yritetään tunkea suklaasta lähtien kaikkea. niin ja Nöpö on saanut vihdoinkin taas hampaita, nyt on alhaalla sitten jo kolmaskin =)

Mä en ole tuollaisesta kiellosta kuullutkaan, ettei lapsen kanssa voisi mennä ultraan! En tiedä onko meidän sairaalassa, mutta en kyllä ole kuullut moisesta.

Meillä on kyllä tyttöjen kesken aamulla oma kahvihetki. Kun tosiaan viideltä jo herätään, niin on pitkästi aikaa pööpöillä ennen töitä. Minä juon kahvia, tytöt kaakaota ja kaikki syödään keksit. Digestiven täysjyvä, tai paussi täysjyväkeksit. Hubaa.

Sade, luin aamulla viestisi ja oon siitä asti miettinyt miten sulle sanoisin. Sori jos loukkaannut. Mutta mun mielestä sun/teidän kannattais tosissaan miettiä mitä siitä hyödytte, että lakimiehen avulla todistatte olevanne oikeassa ja että teidän teot on oikeutettuja? Saatte siitä oikeassa olon tunteen ja itse tiedätte olevanne niskan päälle. Entä jatko? Onko se tulos pitkällä tähtäimellä kannattava? Lakimiehen avulla oikeassa olo voi tehdä teidän olosta naapurustossa todella epämiellyttävää. Muutitte vasta uuteen naapurustoon. Olette tekemisissä naapurienne kanssa jatkuvasti, Nöpö kasvaa ja haluaa varmasti leikkikavereita naapureista. Olen Baltun kanssa täysin samaa mieltä, että törkeäänkin käytökseen auttaa useimmiten yliystävällisyys. Olisko ihan absurdi ajatus vaikka kutsua ne naapuruston äidit kahville ja ehdottaa uutta alkua? Pyytää jopa anteeksi että naapurielämä alkoi ihan väärällä jalalla? Tietenkin se teidän tilanteessa vaatii ylpeyden nielemistä ja nöyryyttä, mutta pidemmällä tähtäimellä kannattaisi hankkiutua hyviin väleihin naapurien kanssa sen sijaan että etsii vastauksen lakipykälistä.

Tää nyt on ihan eri juttu, mutta tuli mieleen kun veljeni joskus muutti kerrostaloon vuokrayksiöön. Naapurit varoitteli ärsyttävästä kyylästä yläkerrassa, siellä asui yksinäinen eläkeläisukko joka valitti kaikesta melusta. Veli alkoikin heti saada lappuja postiluukusta että lopettaisi sen keittiön oven paiskomisen. Välillä ukko hakkasi lattiaan, kun kuului pienikin kolahdus, aina tuli lappuja että älä paisko sitä ovea. Lopulta veli sai tarpeekseen ja meni soittamaan ukon ovikelloa. Kutsui ukon kotiinsa, oli keittänyt kahvia ja näytti ettei hänellä edes ole keittiön ovea, jota paiskoa, eikä kyllä mitään muutakaan paisko. Ei ukko enää valittanut vaan oli oikein ystävällinen veljelleni. Mun mielestä tällaisissa asioissa kannattaa muistaa että me ollaan ihmisiä kaikki ja asenne ratkaisee, että vain itseään voi muuttaa, ei muita.

Saa nähdä ehdinkö tänään kirjoittaa mitään.

Sniisk. Meillä ei ole enää todellakaan vauvaa. Tutti on jäänyt pois, Eemeli on oppinut juomaan itse nokkamukista, syömään vaihtelevalla menestyksellä ihan itse... Ja eilen joi iltamaidon itse tuttipullosta. Normaalisti on passoottanut itseään ja leikkinyt vauvaa illalla, mutta nyt nappasi pullon mun kädestä ja ryysti maidon itse. Pitäis varmaan jättää jo koko tuttipullo pois. Tähän asti se on ollut tarpeellinen, mutta tästä eteenpäin... Voih, kohta tuo saa jo ajokortin :S

Miuska! Siis miten voi näyttää digitesti 3+!! Tarkotan että IHANAA! Voiko olla, että olet raskaana jo edellisestä kierrosta? Kävin varhaisultrassa sellaisella erittäin hyvällä miesgynellä, joka kysyi teinkö digitestin ja mitä viikkoja se näytti. Sanoi, että ovat tosi luotettavia ne viikot ja ihmeellistä kun sellaisia on vasta nyt saatavilla. Testailin "huvikseni" paljon sen jälkeen kun menkat piti alkaa ja silloinkin näytti sen 2-3. eli mietin vain, että oletko varma oviksen ajankohdasta tai onko mahista että olet raskaana viime kierrosta? Joka tapauksessa, ihanaa että on pullat uunissa.

No siis oviksesta oli se reilu 2viikkoa, mut ei kuitenkaan ihan kolmea, mutta ilmeisesti aamupissan hormonimäärät sen verran korkeat et anto sen 3+ viikkoa hedelmöityksestä.. ei oo mahollista et olisin aikasemmin plussannu, kaikki munasarjojen ultrat jne oli tässä kuussa. pelkään vaan tätä oireettomuutta.. siis pieniä oireita on, mutta enemmän oireilin kahdessa viimesessä... huh sentään! tänään pitäis olla 5+0 tai jotain..
nyt ipana nukkumaan.. palaan!

mä jotenkin selitin itelleni tota et hormonimäärä on aamupissasta vaan korkeampi ja kun ne arvot voi olla joko vähemmän tai tosi paljon "samalla viikolla" ja yritän keskittyä siihen.. paniikki vaan uhkaa kun muistelen mitä siinä ohjeessa luki kaikista kohdunulkosista jne.. mutta yritän pitää vielä koko testin poissa mielestä ja koko hommankin.. katotaan sitten josko ultran jälkeen voisin oikeasti olla raskaana.. siihen asti unohdan tämän.. ainakin yritän..huh! eikä siitä ollu ku kaks (vai kolme) päivää siihen että 3+ viesti olis ollu oikein.. no katotaan.. ei vitsit, nyt mua rupes taas jännittämää ja pelottamaan kaikki :/

Meillä on muuten kans kielto et lapsia ei ultraan mukaan, siis sinne sairaalaan alakautta tehtävään ultraan.. kun mietin että pikkiksen olis voinu sillon ottaa kun oli sen 10kk, mutta parempi kyllä että jäi ottamatta.. mut on kyl hankalaa repiä hoitajia mistään kun yleensä on vielä keskellä päivää semmoset ajat. mä ajattelin ottaa miehen ja pikkiksen odotusaulaan tonne yksityiseen ultraan.. luulen että tarvin tukea, ja pelkään samalla..

Sade, mitä meinasitte niistä taloyhtiöhommeleista selvittää?

jb, oli ahkera pullien kanssa ;) ajatella et mä en edes tienny vielä muutama vuos sitte että kaupan pakastealtaasta löytyy helppoja kauniita pullia :D mä oon tykästyny croisantteihin, onneks niitä saa todella harvoin niin muistaa niistä erityisesti nauttiakin:) mutta pakasteviinerit tms oli hitti joskus kun asuin vielä yksin ja jos tuli vieraita :D nam!

joo, varhaisultra olis reilu parin viikon päästä... jaiks!
kun en tiedä haluanko mennä sinne mutta en uskalla olla menemättä..mä en tiedä miten kykenen siellä käyttäytymään..kykenenkö ollenkaan.. sama lääkäri kun viimeks, ja sanonko taas samat jutut että samat mitä viimeks tehdään ja voi luoja sitä hajoamisen määrää jos se ei taaskaan kerro mulle hyviä uutisia..huooooh! onneks sinne on aikaa..
sit vaan pidän itteni kiireisenä ja hyppään pöydälle ja se saa survoa sen kepin ja kattoa ja kertoa ne parhaimmat uutiset, pakko!

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

tää taulukko vähän lohdutti mua... noi heitot on niiiiin suuria. joten ehkä mullakin on vielä toivoa normaalin raskauden suhteen ja voin ehkä vähän höllätä pelkoa niistä rypäleraskauksista jne.. eikö vaan?! *sanokaa mulle nyt joku että rauhotu*
ehkä tämä tästä.. katotaan.. vieläkään ei tunnu SiLtä.. mutta josko ensviikolla?! toivotaan :)
ja sori omanapaisuus.. mä taas sain jonkun hysteerisen pelkoreaktion tms..

Pikapikaa, Mi-iu, istu tuolille, hengitä syvään, laske kymmeneen, hyvin se menee :) Ei kotitesteihin kannata ikinä luottaa ihan sata ja millilleen, ainahan spekuloida voi, mutta uskotaan nyt vain että kaikki menee hyvin. Tarkoitan, ettei me tavalliset Pullíaiset osata niitä testejä niin tulkita että mitä kaikkia juttuja pitää ottaa huomioon miksi voi näyttää mitäkin lukemia. Niin ja onnea vielä, kun en ole toivottanut! :)

Öit. Hitto mitä sekameteliä tuo teksti, anteeksi, väsyttää.

Peukkua pystyyn miiulle!

Mä alan tottua jo näihin kello viiden herätyksiin. Ei tunnu enää ollenkaan pahalta! Toisin kuin vielä viime viikolla, kun heräsin ihan silmät ristissä.

Eetillekin on muuten tullut kolmas hammas alas! Huomasin sen vasta eilen. Ja nyt kun otin ihan asiakseni tarkastaa sen suun, niin sillähän on alhaalla molemmilla puolilla poskihampaatkin!! Härreguud sentään! Pliis, pliis, pliis, jospa siinä ois syy miksi se on monta viikkoa herännyt ennen kukonlaulua ja alkaa pian nukkua pidempään! Vaikkei nämä viiden aamut enää niin hirveästi rassaakaan, niin mielelläni kyllä nukkuisin pidempään..

Huomenta!

Miuska, ihan varmasti kaikki on hyvin. Kyllä varmasti jännittää noiden kokemusten jälkeen. Jos stressi ei hellitä, voithan mennä jo aikaisemmin varhaisultraan. Mä olin 6+ ja hienosti näkyi syke.

JB, huomasin viime viikolla että Puppellekin oli yhtäkkiä ilmestynyt kummatkin poskihampaat alas. Nyt ne on jo jättimäiset.

Täällä ei kellään taida olla kokemusta puistotoiminnasta? Vai miksi sitä kutsutaan... Että kaupungin puistotädille viedään. Nyt kun sää on lauhtunut, mennään tutustumaan läheiseen puistoon. Eli siis tarkoitettu kotihoidossa oleville 1,5 - 6 v lapsille, arkisin 9-12 (tietenkin vain tunti max pari). Jos parina päivänä viikossa kävisi. Puppelle teksi varmasti hyvää, ja mä pääsisin jumppaan tai kaffelle.

Mitäs Antero? Mikä fiilis?

Eetin hampaat ei vielä ole aivan jättimäiset. Hampaan päällys on kokonaan jo esillä ja varmaan puoleksi on pystysuunnassa tulleet ikenestä ulos. Uskomatonta, etten ole aiemmin huomannut! Lapsiparka. Jos niistä ois ollu hirveää tuskaa, niin varmaan sitten kyllä olisin alkanut tutkia suuta, mutta kohtuu kivuttomasti on kuitenkin ne hampaansa tehnyt. Ellei nyt tämä aikainen aamuheräily ole hampaiden syytä.

Olen ihan hermoraunio! Olen tässä aamun yrittänyt töitä tehdä ja Eeti, se pieni apina, ajaa mut hulluuden partaalle. Vääntää hellan nappulat, levittelee lehdet, ryöstää paperit, piilottaa mustekynän, kiusaa irkkua, kiipeää pöydälle ja nakkelee tavaraa vessanpönttöön. Lopulta meni niin sanotusti kuuppa nurin ja soitin anopin katsomaan sen perään. Nyt kun anoppi tuli, niin Eeti on tietenkin yksi herranterttu ja nätisti napottaa lattialla lukemassa kirjaa. Huoh!!

Ylläri, jäi eilen jutut ihan kesken. Ja nyt en kyllä taas muista mitään.

M-iulle peukkuja!
Meilläkin on täällä lapsikielto ultrassa.

JB:lle hermoja! Mä en pysty tekemään mitään konella,jos Eemeli on hereillä. Sitä vinkumista ei kestä pirukaan.

Tosiaan, Sade, mitä juttuja selvitte? Olen samoilla linjoilla Rosisksen kanssa...

Pidettäiskös pikkujoulut? Olis kiva taas nähdä.

Mi-iu, aivan ihanat uutiset täällä :) Kovasti onnea sylintäydeltä ja tukevaa vauvaliimaa pienokaiselle! <3

Mulla on kauheen huono omatunto kun en ole käynyt täällä teidän ketjussa päivittelemässä tilanteita. Kirjoitan jonkinverran tuolla km:n jälkeen plussanneet-ketjussa mutta tänne en osaa oikein tulla. Ei johdu teistä murut, vaan siitä että teidän kanssa tuli niin pitkä tauko ja olette niin eri tilanteessa kuin itse (vaikka osa onkin ihanasti nyt taas raskaana). En oikein osaa kommentoida teidän vauva-arkeanne. Eli siis kyse ei ole tiestä vaan musta!

Meillä siis np-ultra jo takana ja kaikki meni olikein hyvin. Tulokset np+veriseulasta saatiin jo ja kohonnutta riskiä ei ollut, eli ei tarvetta lisätutkimuksille. Seuraava neuvolakäynti on neuvolalääkärille ensi viikolla. Viime viikolla kävimme miehen kanssa neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet kun alkoi taas ressaamaan. Sieltähän se ihana jumputus kuului ja sai kyyneleet silmiin, on se vaan ihmellistä kuulla ne sulosoinnut ekan kerran. Miehelläkin kostui silmänurkka <3
Päivä ja viikko kerrallaan täällä mennään. Ja sitä r-ultraa odotan kuin kuuta nousevaa, silloin näemme Hippumme taas uudestaan. Se on 12.4, sinne on siis ikuisuus..

Ihanaa viikonalkua teille murut!

Erica 13+6 :)

kiva kuulla ericastakin! Hienoja uutisia sulla ultrasta <3

mua hirvittää tää mun tunne että en tunne olevani raskaana.. ja kun aikasemmissa on olllu semmonen tunne vaikka oireita kuitenkin ollut niin nyt hirvittää että voiko mikään taas olla hyvin. voihan se olla etten enää koskaan ikinä saa semmosta varmuutta että olisin raskaana, mutta edes jotain sinnepäin niin helpottais kovasti.. en tiedä.. eikä se helpota että toinen,kolmas,neljäs jne raskaus voi olla "täysin oireeton" vaikka esikoisesta oliskin ollu sitä sun tätä.. no ei tällä pohdinnalla pitkälle pääse.. rous, voisin mennäkin aikasemmin, mutta pelkään sitä et jos ei näykään sykettä vielä.. ja saan hetken armonaikaa vielä näiden ajatusten kanssa..

Monetko poskihampaat teijän ipanoilla on?! ku meillä on vaan noi yhdet poskihampaat, eli siis kaks alhaalla ja kaks ylhäällä.. meinasin vaan että millon ne seuraavat tulee kun toi purukalusto on ollu nyt jo vissiin vuoden iästä..16hammasta jos osaan laskea...

Brou-zombie sai vähän rauhoiteltua.. onko musta tulossa muka se ylistressaava sekopää jokska en aikonu ikinä muuttua ;) vähän tuntuu siltä kun lukee jälkikäteen noita omia juttuja.. :D

Jb, ihana Eeti! :D tottakai pitää olla rasavilli kun äidin pitäis saada jotain aikaan, ja sitten kun tulee hoitaja, niin lapsi on kuin pieni enkeli joka ei saa koskaan päähänsäkään tehdä mitään überjuttuja :D

no mutta nyt ruoan laittoon.. kanat on jo uunissa, pääsempäs vähällä :D heh!
meen illaks töihin, joten palailen varmaan viimeistään huomenna:)

Niin hampaista piti vielä sanoa. Hurjaa miten paljon hampaita teidän muksuilla on! Eemelillä on vasta ylhäällä ja alhaalla kahdet kunnon kokoiset hampaat ja ylhäällä just pinnassa olevat seuraavat hampaat. Ja teidän muksuilla on jo poskihampaita! Hurjaa...

Ihanaa kuulla Ericasta :)

Äsh, mihinkään saa keskityttyä.

Ihana kuulla Erican hyvistä kuulumisista!! Hei, ei meidän taaperojuttuja tarvite kommentoida/lukea, heität vain omat kuulumisesi, vaikka copy-pastella toisesta ketjusta! Me halutaan tukea sua ja olla hengessä mukana!!

Miiukin pääsee pian varhaisultraan. Mä tiedän, että nyt kaikki menee hyvin. Mulla alkoi etovat olot vasta rv 7 ja ne on jo ohi, joten älä suotta niitä kaipaile. Jokainen raskaus on niin erilainen ja sun kroppa on jo kerran käynyt läpi raskauden, joten kaikki saattaa olla helpompaa. Mäkin oli v-ultrassa rv6+1...olisko ollut ja syke tosiaan näky hyvin. Käytiin tänään kuuntelemassa sydänäänet ja ilokseni voin kertoa, että ne kuului heti!! Nukikin kuunteli niitä ihan hiljaa. Mieskin oli nyt mukana, kun sillä on vapaapäivä. Nyt luotan, että kaikki menee hyvin ja niin on tarkoitettu. Rytmi oli mun korvaani hitaampi kuin Nukilla, mutta voi olla että kuvittelen. Nukilla oli aina tosi tosi nopea. Mutta siis täällä kaikki todella hyvin. NP-ultraa odotellessa. Muita oireita ei ole kuin tolkuton väsymys.

Sade, mitä lakimies sanoi? Vai mihin ratkaisuun päädyitte? Tsemppiä!

Rous, puistotoiminta kuulostaa hyvältä!! Mä veikkaan, että meillä ei täällä edes ole sellaista....

Täällähän on ihania uutisia, paljon onnea Rosalle ja Mi-iu:lle!!!! Kumma vaan miten sitä osaa olla ihan eri tavalla vilpittömästi iloinen toisten puolesta kun on itse vihdoin ja viimein raskaana. Aikaisemmin sitä tunsi niin huonoa omaatuntoa ja ajatteli että on huono ihminen kun pahoitti mielen. Ihanan vapauttavaa :)

Angsterikin rupeaa kohta olemaan turvallisimmilla viikoilla, eiks vaan?

Eipä täällä sen kummempaa, alkukolmanneksen panikointi on hieman hellittänyt, joskaan ei vielä poistunut. Mutta ehkä se sitten helpottaa kun rupeaa tuntemaan potkuja. Oon yrittänyt tunnustella mutta ei sitä tietenkään tunne vielä mitään näin ekalla kerralla. Mun kaveri on tosin tuntenut jo tässä vaiheessa kakkosta ja kolmosta odottaessaan. Mies haluais jo ihan täpinöissään remontoida lastenhuonetta, mutta onpa tota remontoitavaa muutenkin ihan tarpeeksi meidän talossa, mutta listojen laittaminen ei taida olla ihan niin hauskaa :)

Muuten meillä on kans kiellettyä tuoda lapsia alle 15 v ultraan mukaan, seinillä on jopa lappuja että jos tuo lapsen mukanaan, niin saa uuden ajan (eli käännyttävät ovelta).

Puss & kram, ääriryhmä! :)
t. Minni 14+4

huh kun ootte taas olleet aktiivisia :) Nöpölle tuli nyt se kolmas hammas alas ja ilmeisesti tulee ylöskin kun tänään päikkäreiden jälkeen huusi puoli tuntia ja oli pakko antaa lääkettäkin :/

JB, ihana tuo kahvihetki =)

Rosis, ymmärrän sun pointin ja olen ihan samaa mieltä. Nyt on kyse eri naapureista kuin nuo äitylit..ja näiden toisten kanssa niin oli ihan pakko varmistaa tuolta kaveriltamme että tiedetään varmasti oikeutemme, liittyy huonosti hoidettuu yhtiöön ja siihen kun asioita on tehty vastoin yhtiöjärjestystä. Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa kun nyt laittaa nuo asiat kuntoon vaatimalla siis vaatia, koska kyseessä on kuitenkin aika isot jutut jotka vaikuttavat koko yhtiön arvoon ja ennenkaikkea kun meilläkin on takaajat niin halutaan varmistua että asiat ovat ainakin siitä eteenpäin kun me tänne muutettiin kunnossa. muuten oltaisiinkin tyytväisinä vaan hissuksiin mutta aina ei ole mahdollisuutta siihen :( ja ei tietty lakimiehestä naapureille mitään puhuta ellei ole aivan pakko, mutta siis varmistettiin vaan pari asiaa. (eikä todella oltaisi mitään lakimiestä palkattu mutta kun kaveripiirissä noita on niin helppo aina tarkistaa asioita).

Eemelille onnittelut taidoista, kyllä nämä meidän vauvat kasvavat niin hurjaa vauhtia että ihan uskomatonta!

yritän huomenna ehtiä lukemaan kunnolla kuulumisenne, jos saisin nyt illalla tuon koulutehtävän taas alta pois.

Oon ihan oikeasti ihan sekaisin. Tänään oli herätys jo 03.30, eikä naurata pätkän vertaa. En ymmärrä mikä Eetiä vaivaa, miksi se ei nuku? Mikä sen saa heräämään lähes keskellä yötä. Irkku kyllä nukkuisi, mutta Eeti ryömii sen viereen tökkimään ja juttelemaan, niin heräähän se Irkkukin sitten. Mikään paijailu tai edes komentaminen ei saa niitä pysymään hiljaa ja yrittämään unta uudelleen. Pimennysverho on, ja himmeä yövalo, niin ettei mitenkään voi valon määrästä päätellä kuinka pitkällä aamu on. Asiahan ei olisi niin kinkkinen, jos saisin itsekin nukahdettua silloin kun tytöt menee nukkumaan. Mutta kun ei. Jos menen liian aikaisin sänkyyn, niin tilanne vaan pahentuu kun jään pyörimään ja tuskailemaan sitä puuttuvaa unta.

Tänään pitäisi vääntää vielä yrityksen sähköinen laskutus kuntoon ja ajatus on yhtä sumua. Ei jaksaisi ryhtyä yhtään mihinkään, saati yrittää jotain keskittymistä vaativaa hommaa. ÄÄÄÄh!

Naukuti-naukuti-vali-vali..

Hyvää aamua itse kullekin! Kiva kuulla odottajien kuulumisia! Mikä ihme tilanne siellä Saden taloyhtiössä oikein on?

Sateen juttuja pitemmän aikaa seuranneena voin lyödä vetoa että ongelma on Sateessa. Miten edes kehtaa alkaa riitelemään joka asiasta uudessa taloyhtiössä... Ei ihme että naapurit eivät pidä eikä Sateen perhe tule toimeen kun on tuollainen tyyli. Eikä ongelmia ollut yksi eikä kaksi vaan jo monta...Olisiko aika katsoa peiliin? On se kumma kun vika on aina kaikissa muissa...

SivuElli..kiva taas kuulla sinusta, olenkin ihmetellyt minne oikein olet kadonnut ;) joo, ongelma on varmaan minussa kun yhtiön hallitus ei ole hoitanut hommiaan vuosien aikana ennenkuin me tänne muutimme. Olenkin aina tiennyt omaavani tuollaisia megavoimia joilla voin vaikuttaa ihmisten tekemiseen edes tietämättä että kyseisiä ihmisiä on olemassa ;)ja hyvä että sinä olet niin huoleton ja rikas että ei haittaa jos yhtion asiat ovat kuralla, on hieman hankalaa myydä joskus eteenpäin jos tietoja puuttuu/ovat virheellisiä. mutta kukin tietty tyylillään.

JB, iso voimahalitus, voin kuvitella millainen olosi on! Meillä onneksi nukutaan yöt, mutta jatkuva 2-3h välein heräily tuottaa aikamoisen univelan ja viime yönä nukutin Nöpöä klo3-5 kun ilmeisesti hampaat vielä vähän vaivasivat vaikka ei itkenytkään enää kunnolla. Toivotaan että johtuisi eetiläisellä vaan hampaista.

Minni&Erica, ihanaa että kaikki on hyvin ja muistan miten pitkältä aika aina tuntui seuraavaan ultraan. Ja myös minä haluaisin kuulla juttujanne, ei teidän tarvitse meistä välittää ;)