Ajatuksista asiaan 02/10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angsteri..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo pissahädän takia huutaminen on ihan järkeenkäyvää myös, koska Eeti pissaa nykyään öisin todella paljon. Useampina öinä ei vaippa pidä. Mikähän siihen sitten ois avuksi?

Noita nakkeja pitää tänään käydä kaupassa katselemassa, kunhan päästään liikkeelle.

JB, tuota ei missään mainittu että mikä auttaisi (paitsi se että lapsi lopulta rentoutuu sen verran että pissaa..)

Täällä sataa lunta ihan valtavasti ja joudun lähtemään tänään autolla käymään toisella puolella PK-seutua kun sain vihdoin aiheen opinnäytetyölleni, jee. mutta ärsyttää kun tapaaminen on iltapäivällä niin että joudun tulemaan ruuhkassa kotiin ja vielä tuollainen keli..aargh. mutta lähden sinnepäin jo hyvissä ajoin ja käyn varmaan Ikeassa matkalla, pitkästä aikaa pääsen yksin jonnekin kauemmas kuin lähikauppaan :)

Amilda, kävin äsken vasta lukemassa mailin, aivan huippuihanaa! tuli ihan kyynel silmään kun olen niin onnellinen teidän puolesta!

pikasesti..
niin siis toi lista oli sitä alle 1vlle ei saa antaa...
mutta edelleenkään en ole kyllä hernekeittoa antanu..

tänään pitäis alkaa menkat, tai huomenna... saa nähdä.

Miuskalle pidetään peukkuja! Toivottavasti olisi pullat uunissa. Näin muuten unta että Sade oli raskaana ja sai kaksoset, 2 poikaa.

Amildan perheen kuulumiset saa hyvälle tuulelle. Ihanaa!

Meillä syödään herneitä, ituja ja kaikkia muitakin kasviksia ja vihanneksia. En ole ikinä kuullutkaan ettei joitain kasviksia saisi syödä. Puppe syö jopa raakaa sipulia. Välillä epäilen onko sillä makuaistia ollenkaan. Kaikki maistuu, jos ruokailutilanne on mukava, eli syödään yhdessä, jutellaan ja on kivaa. Jos joutuu syömään yksin niin että etten minä syö, menee ruuan heittelyksi. Yritetäänkin aina kattaa pöytää nätisti ja nauttia ruokailusta. Äitini luo kun mennään, Puppe kiipeää heti syöttötuoliin, kun tykkää juuri siitä yhdessä olosta ja siellä syödään tuntikaupalla. Suolaa me emme muutenkaan käytä, joten Puppe syö samaa ruokaa. Tykätään tulisesta, joten Puppen osa otetaan pois ennen kuin lisätään mausteet.

En syö hirveästi makeaa, joten Puppe ei tiedä mehuista tai pullista mitään. Mutta elämänsä ekan hampurilaisen on jo saanut, Mäkkärin perushampin ilman mausteita. Vanhana syömishäiriöisenä mä varon sitä, ettei ruuasta tule mikään lohdun tai palkinnon väline. Tästä ollaan puhuttu ennenkin. Ruoka on ruokaa, ja jos on paha mieli niin lohduttamisen yhteyteen ei käytetä herkkuja vaan muita keinoja. Meille ei tule myöskään karkkipäivää, vaan karkkia voi joskus syödä ilman että siitä tehdään numeroa eikä sitä vedetä pussikaupalla. Mutta nää asiat tulee sitten myöhemmin. Itsellä tosi kamalia muistoja kun tarhantäti usein istutti pöydässä kun en jaksanut syödä lautasta tyhjäksi ja muut leikki. Tuntui että istuin siinä vuoden itku kurkussa. Pelkäsin ja kauhulla odotin ruokahetkiä tarhassa. Omien kokemusten takia olen otan tän ruoka-asian ehkä liian vakavasti.

JB, mistäköhän ne kauhukohtaukset johtuu? Voiko olla että näkee pahaa unta? Hvyä kun rauhoittuu heti, mutta inhottavaa kuitenkin. Mä käyn Puppelta vaihtamassa vaipan yöllä kun itse käyn nukkumaan, muuten tulisi joka yö yli. Se sujuu hyvin, Puppe ei herää vaihtoon, enkä ole parempaakaan keksinyt. Se nyt vaan pissaa ihan hirveästi joka yö.

JB, oletko vielä tilannut Ticketin vaatteita jostain netistä? Kävin äskön katselemassa kaupoissa välikausihaalareita, haluan Ticketin Uffon, mutta niitä ei saa täältä mistään (tai siis saa kukallisena pinkkinä ja tähtikuvioisena sinisenä, mutta mä haluan yksivärisen ruskean tai vihreän). Huutiksessa niistä maksetaan melkein ovh, joten kannattanee ostaa uutena.

Oletteko ostaneet Me and I:n vaatteita? Mä en periaatteessa pidä siitä sosiaalisesta pakko-osto-tilanteesta, mutta meidän naapurit pitää niitä kutsuja koko ajan eikä sitä kehtaa kieltäytyä. Ne on kyllä tosi hyvän laatuisia vaatteita. Suosittelen niitä mammojen mustia legginsejä, Puppelle otin samat pinkit 86-92 kokoa. Aivan mahtavat, vyötärö tulee ylös eli tänne mahtuu tuleva vatsa. Ei tule polvipusseja ja ihanaa materiaalia. Käytän kotona villasukkien kanssa, ja ulkona saappaat ja tunika.

Luulen että tolla herneillä meinataan nimenomaan hernekeittoa tms, koska onhan niitä pieniä määriä lastenruoissakin.. siis alle 1v.. en vaan oo vielä ajatellu antaa hernekeittoa naperolle kun en tiedä tulisko sille vatsanpuruja kuinka paljon.. vai onko se kiinni niistä jos tekee hernekeiton ihan liottamalla niitä kuivaherneitä ja siitä keittämällä?! en tiedä.
antakaas muuten lisää vinkkejä mitä ruokia keksitte tehdä?! ku musta tuntuu että meillä on aina joko lihakeittoa tai perunoita,kasviksia ja lihakastiketta.. lihaa tietty vaihdellen.., makaronilaatikkoa, kasvissosekeittoa, mitä kaikkea te teette?!

Hurjia JB noi yölliset huutokohtaukset.. huh! meil on pikkis ehkä pari kolme kertaa rääkässy kunnolla yöllä niin että oon pelänny sit koko yön :) mutta oon laittanu levottoman riehumisillan piikkiin tms, et näkis unia.. mut jos olis jatkuvasti tommosta huutoa ku teillä niin en tiedä minkä piikkii sen vois laittaa..

Sais kyllä lumentulo jo riittää, alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään, vaikka pitkään oon ollut tyytyväinen että ihanaa et on kunnon talvi.. mutta kai se raja on mullakin ;)

meillä kävi kaveri täs kahvilla niin sen takia aamunen oli pikapikaa..

tääl on sitäpaitsi kylmä, meil on sisäl ehkä 19 lämmintä ja mä jäädyn..

Rous, mä oon ollu kyl me&i kutsuilla, mut en oo raaskinu mitään ostaa... tosin kävin vastikään lingon&blåbär kutsuilla ja niiden vaatteet ei iskeny mulle kovinkaan hirveästi, mutta sitten yhden mekon ostin naperolle. me&i:lla on kyl ihanan näkösiä vaatteita :)

nyt on pakko mennä syömään, hirvee nälkä.. palailen!

Heips. Mä oon kyllä surkea ketjuilija, kun tuli taas puolentoista kuukauden tauko. Harmillista. Kun lapset menee nukkuun, mä priorisoin oman lounaan, lehden lukemisen ja keittiön siivouksen, ja sit löytyy aina jotain lisähommaa, että en ehdikään tänne. No yritän parantaa.
Angstikselle viralliset onnittelut, kun haamusta vasta viimeksi riemuitsin. Ja Rosa, mielettömän ihanaa ja jotenkin merkityksellisen tuntuista, että LA on sama kuin Pupen. Onnea koko perheelle!

Mä tiedän kans ton tunteen, kun JB kuvas, että välillä on ulkopuolinen olo, kun katsoo sisaruksien yhteistä iloa. Vaikka meidän vauvat on vielä pieniä, niillä on välillä ihan omat juttunsa, joille mä vaan hihittelen varovasti sivussa. Esim T seisoo pinniksen päädyn takana tuolilla, ja A seisoo pinniksessä, ja menee välillä kyykkyyn ja nousee taas ylös. Jälleennäkeminen on aivan hurmaavan hauska joka kerta! Mä en tietenkään ole kokenut tota oloa, että voi panostaa kaikkensa yhteen, mutta sen voin sanoa, että myös se tuo iloa ja onnea itselle, kun näkee, kuinka tärkeitä sisarukset on toisilleen.

Mä haaveilen, että me voitais yrittää vielä yhtä vauvaa ens syksynä. Ihanaa pelkästään kirjoittaa tää tähän. Mä oon joku Brogiksen vastakohta tässä (ajatusmaailmassa), sillä ekasta me kerrottiin tosi monelle heti raskaustestin jälkeen, osittain tietty, kun kaikki oli niin mukana tukemassa koko prosessissa. Nyt tietty toivon, että menisi jotenkin luonnollisemmin, eikä kukaan tietäisi edes yrityksestä, ja sit raskaudestakin haluaisin varmaan kertoa vasta melki sit kun näkyy... Haluaisin jotenkin pitää sen meidän omana salaisuutena. En myöskään haluaisi tietää sukupuolta etukäteen.

Mä lopetin eilen imetyksen. Tänä aamuna oli kauhea dilemma valita mun "kaikki koot löytyy"-rintsikkavalikoimasta jotain mukamas sopivaa. Valitsin värin perusteella. Olen tyytyväinen päätökseen, ihanaa olla punaisissa. Koska rinnat on imetyksen jälkeen sellaiset joiksi jäävät, eli koska kantsii lähteä ostamaan uusia? Tää päätös liittyy siihen, että meidän A:lla epäillään maitoallergiaa, ja ollaan nyt soijatuotteilla oltu pari päivää. Tuntuisi auttavan, huh. Oli sit jotenkin selkeää lopettaa imetyskin, ettei se vaan häiritse välttämisdieettiä. Vaikeampaa tää oli varmaan mulle, ei A ole käsittääkseni mitään kaivannut. Pitkään olen vatvonut, että koska pitäisi lopettaa. Urakan päätteeksi iso kiitollinen kiitos jonnekin, että imetys onnistui edes toisen kanssa. Jos ei olisi, en olisi tuntenut onnistuneeni yhtään missään.

Palaillaan!

Ai niin, Miiulle piti todeta, että tosi hienoa, että limakalvot ja ovikset pitäis olla kunnossa. Oon aika usein miettinytkin, että löytyykö susta jotain ongelmaa. Nyt vaan hyvää tuuria matkaan. Älä sure ajateltua pidempää ikäeroa, kaikissa ikäeroissa on hyvät puolensa.

Miuskanen, koska aiot testata? Mä olen niin malttamaton etten pystyisi vain odottelemaan.

Meillä tehdään hernekeitto niin että avataan se tölkki... nolo heh. Olen vasta lähivuosina opetellut tekemään ruokaa, ja tykkään hirveästi tehdä pastakastikkeita, thaimaalaista ja kiinalaista. Mies sitten tekee makaronilaatikot, lihakeitot ja sen sellaiset. Puppe saa perunaa mutta me ei yleensä sitä syödä. Itse teen siis yleensä jotain mikä syödään riisin tai salaatin kanssa. Riisistä, broilerista ja katkaravuista Puppe tykkää paljon. Eilen tein (kylmää) pastasalaattia jossa fetaa ja tonnikalaa, siitäkin Pupson tykkäs. Välipalaksi pilkon Puppelle päärynää, omenaa, persikkaa, kiiwiä tai banaania.

Neilis! Ihana kun kirjoittelit!!!

Kyllä kaksosille muodostuu ihan mieletön, elämän kestävä erityinen side kun kasvavat alusta asti yhdessä. Jännää seurata sitä. Kiitos onnitteluista. Ymmärrän ajatuksesi raskaudesta. Ajattelen just samoin, että haluan pitää tän salaisuuden meillä niin pitkään kuin pystyn. Vain rakkaimmille kerrotaan np-ultran jälkeen ja muut saavat sitten huomata kun huomaavat. Sitten kun raskaudesta tulee ns. virallista, tuntuu kuin oma keho olisi kaikkien omaisuutta ja ihan vieraat koskettavat (taputtelevat) ja arvioivat kokoa ja näköä ihan härskisti. Haluan pitää tän itselläni vielä.

ihana kuulla neilikka teijän kuulumisia :)
miten oot ite jaksellu? voimissas ainakin kuulostat olevan kun touhotat kotitöitä jne ;)

joo ei pitäis olla ongelmia.. munasarjat oli pco-tyyppiset, mutta käsittääkseni johtui vain siitä että munikset oli helminauhassa, mutta koska niitä ei ollut lähemmäs 10ntä ja ovuloin (joka kk) ja limis kunnossa niin kaikki on kunnossa..eli vikaa ei pitäisi olla.. helpommin sanottu kuin tehty toi ikäeron murehtiminen, pitäisi vaan päästää kokonaan irti niistä ajatuksista..
musta tuntuu että kohta alkaa menkat.. huomenna viimeistään.. jalat ristissä täällä toivotaan että ei alkais..

Neilis, mä en tiedä millon imetyksen jälkeen rinnat palaa kokoonsa mihin jää.. koska mulla on jo vuos imetyksestä enkä mahdu mihinkään liiveihini :/ ärsyttää lähtä ettimään erikoisliikkeistä kokoja mitkä menis päälle.. edelleen siis on imetysliivit käytössä kun sillon odotusaikana tilasin riittävän isot,ja nää on nyt sopivat.. että se siitä sexystä mammasta yrittämässä toista lasta ;)
kai se olis pakko lähtä jossain vaiheessa ostamaan uusia liivejä.

sade, tuli tosta lumisateesta mieleen että saitteko jotain ratkasua niihin lumityö-ongelmiin naapureiden kanssa?!

Nyt vaan omaa napaa, kun ei ole paljon aikaa ja fiilikset on hieman negatiiviset. Tänään siis 9+0 ja ensimmäinen neuvolakäynti takana. Kohtu oli kasvanut, mutta sydänäänet ei vielä kuuluneet. Nukista ne kuunneltiin 10+5, mutta silti, jotenkin petyin ja tuli epävarma olo. Neuvolantätsy kyllä sanoi, että ei huolta, kun kerran kohtu on kasvanut paljon ja ettei hänen koneellaan sydänäänet useimmissa tapauksissa vielä tässä vaiheessa kuulukaan. Menen nyt ensi ma sitten kuuntelemaan ne, jospa silloin... Ensimmäinen ajatus oli, että menen ultraan, mutta ei perkele, nyt hillitsen itseni ja odotan maanantaille. Tosin silloinkaan ei vielä välttämättä kuulu. Miksei meidän neuvolassa ole ultraa?!?!? Valitusta valitusta. Tällä viikolla on vielä veriseula ja parin viikon päästä np-ultra.

Noista ruuista. Mä olen kyllä antanut Nukille kaikkea. Ylisuolaisia ja makeita se saa vain harvakseltaan, mutta muuten syö mitä vain. Ei kai se niin herkkää ole.... ja tosiaan täälläkin hernekeittopurkki narahtaa auki...

Ihana lukea Neiliksen kuulumisia ja kaksosten!! Arkesi kuulostaa ihanalta ja myös se, että haluatte aloittaa kolmannen lapsen yrittämisen nyt syksyllä :)! Muistaakseni rinnat palautui aika nopeasti imetyksen jälkeen. En muista puhutaanko päivistä vai viikoista, viikoista luultavammin.

Ihan pikaiseen vaan. Ihana kuulla Neilikan kuulumisia! Ja Angsteri, mun muistaakseni Eetiltäkään ei kuulunut ekalla neuvolakerralla vaikka viikkoja oli ihan reippaasti.

Ja Rosa, kahdesti olen tilannut ticketin outletista. Hyvin on toiminut. Jos tilaus alle 135€, tulee 17€ postikuluja. Jos yli sen, niin ei euroakaan postareita. Ja ovelle tuovat.

Nyt ruuan laittoon. Olen askeleen hernekeittopurkkikokkausta pidemmällä ja laitan ruuaksi kananrintoja ja ranskiksia.. Eli uunipellille kaadetaan molemmat ja avot. Meillä tytöt syö ihan kaikkea. Kovin suolaiset ja makeat rajoitetaan, mutta muuten ihan kaikkea. En jaksa enää stressata niiden takia.

Täällä sitä makaillaan sangria kädessä palmun alla. Leuto merituuli puhaltelee kasvoille ja lämmintä on +28. Not. Lumitöitä ja silleen in real life.

Olettepas olleet aktiivisia kirjoittelijoita. Mä olen kyllä kaikkien terveysintoilijoiden pahennuksen kohde, koska Poju saa luvattoman paljon lasten purkkiruokia. Kun raahaudun töistä kotiin, (niin ja Sade btw, mieskin on siis jo töissä,) niin ei todellakaan jaksa alkaa tekemään mitään kunnollista. Olen huono nainen, äiti ja ihminen. Anteeksi ja viisi Ave Mariaa. Toki ehkä 2-3 päivänä viikosta keittelen potut ja pastat ja viikonloppuna myös, mutta usein vedetään itse nakit ja lohkoperunat ja Poju saa Merimiespataa tai Villinlännen muhennosta.

Neilikka kiva kun kirjoittelit :) Eikö olekin kummaa miten ajatukset voivat vaihtua siitä, missä vaiheessa haluaa vauvasta kertoa.

Angsteri hoi, nyt suru pois puserosta. Pojun eka neuvola oli muistaakseni 8+4 tai jotain ja ei kyllä kuulunut minkään valtakunnan jumputusta. Seuraavan kerran kuunneltiin viikolla 14 neuvolassa ja sitten kyllä kuului. Siinä oli tosiaan se ultra välissä. Ja tokkiinsa katsottiin ultralla silloin 8+ viikollakin. Eikös teillä ole mitään paikkaa missä voisi käydä kokeilemassa ultralla tai kuuntelemassa niitä ääniä jos sua huolettaa? Ihan varmasti kuitenkin kaikki on kunnossa.

Pojulla on me&i vaatteita muutamia, mutta mä olen tiedättekös jo aika kyllästynyt niihin kun tuntuu että jokaisella on jo niitä. Lingon&blåberryn kutsuilla en ole koskaan ollut. Poju sai kevääksi tiecketin tähti-kura-asun, mutta edelleen on etsinnässä jotain kivaa takkia tms.

Amilda, ihana posti. Vastailen meiliin kun kerkeän.

Rrruoka on uunissa, niin ehtii taas muutaman sanan.

Meillä on aamupalaksi jukurttia, tai leipää juustolla ja leikkeleellä. Irkku kuorii päälliset pois ja nuolee voit. Eeti syö voikun. Lounaaksi purkkiruokaa. Välipalaksi jukurttia tai voileipää. Päivällisen teen "itse". Eli jotain helppoa ja nopeaa pakastealtaasta, tai esim. valmiiksi maustettua uunikalaa joka tarttee vain työntää uuniin tai koipia riisillä tai jotain kanawingsejä, perunamuussia pussista, ranskanperunoita, lohkoperunoita tms lisukkeena. Iltapalalla yleensä jukurttia. Irma ei suostu juomaan maitoa, eikä syömään juustoa, joten kikkaillaan noiden jukurttien ja purkkimaitojuomien kanssa (hyi hyi, kuinka epäterveellistä). Sitten kun ei Eetille viiti eri evästä tehdä, niin raukkaparka syö sekin epäterveellistä jukurttia (hyi HYI!). Molemmat teki puurolakon jo kesällä, eikä ole tullut kokeiltua josko jo puuro maistuisi. Meillä ei syödä usein herkkuja nykyään. Mies niitä ei ikinä ole syönyt ja minä olen jättänyt ne. Mutta jos niitä syödään, niin tytöt syö myös. Jos on sellaista herkkua, mitä ei lapsille haluta antaa, niin ne syödään/juodaan lasten mentyä nukkumaan. Lapset saa maistiaisia kaikesta mitä haluavat, poislukien tietenkin alkoholit ja tupakat. Ovat maistelleet homejuustoja, mustekalaa ja mitähän kaikkea muuta. Pizzapäivä meillä on joskus sunnuntaisin ja pizza on ehtaa koti-pizzaa. Yleensä täytteenä kinkku-tonnikala-kebab-valkosipuli. Tytöt nakertaa pelkästään pizzan kantoja ja ovat tyytyväisiä siihen. Saavat kyllä haukkuja pizzastakin jos tahtovat, yleensä eivät tahdo. Jos hampurilaisella käydään, niin saavat parit ranskikset ja haukkuja hampurilaisista. Subwayn leipiä myös haukkuilevat. Sipsiä saavat muutaman lastun. Limpparia eivät ollenkaan. Suklaata tai karkkia meillä on tarjolla ehkä kerran parissa kuussa ja silloin saavat niitäkin vähän. Tyttöjen karkkia ovat kuitenkin Niiskuneitipastillit, jotka on xylitol-karkkia. Keksiä/pullaa/muuta kahvileipää meillä on harvoin, mutta jos on niin tytöt saa myös. Eivät tosin ole persoja herkuille. Esim viime viikkoisen toscapiirakan söin suurimmaksi osaksi minä. Tytöille tarjottiin, mutta eivät halunneet. Pullakaan ei maistu. Makkaraa menisi niin paljon kuin vaan annettaisiin, mutta ei anneta. Herkuttelevat talk-muroilla, maissinaksuilla ja niiskuneitipastilleilla.

Meidän kaupassa muuten on noita vatajan nakkeja, mutta ei ollut yhtään jäljellä. En muistanut myyjiltä niistä edes kysyä että milloin tulee, vaikka kahdesti tänään kävin siellä. Jospa niitä pian tulee.

ihana kuulla Neiliksestä ja että teillä on kaikki hyvin . tylsää tuo allergiaepäily mutta tietty hyvä jos löytyy syy niin kaikilla on sitten parempi olla.

Mi-iulle kovasti peukkuja!

me ollaan tehty hernekeitto ihan alusta alkaen, on jotenkin tosi helppo tehdä! ja Bro, nöpökin saa purkkiruokaa silloin tällöin, yleensä jos ei suostu syömään kumpaakaan ruokaa niin iltaruoalla annan sitten purkkia että söisi edes jotain niin ei olisi kiinni tississä koko yötä. Tänään aamuyöllä huomasi että oli nälkäinen mutta tissistä ei tullut mitään niin joi sitä vettä sitten vaan. toivotaan että oppii olemaan nälkiintymättä.

meillä aamuisin ja iltaisin on puuroa, yleensä syö, mutta välillä ei niin annetaan sitten viiliä/jogurttia. päivällä joku helppoo kotiruoka (yleensä se spaghettijauhelihakastike) ja välipalana leipää/karjalanpiirakkaa/hedelmää/viiliä/jogurttia ja iltaruokana perunaa ja lihaa (lihat syö, perunoita ei yleensä paitsi lihakeitosta tykkää). tosi hankala keksiä noita ruokia kun Nöpöllä edelleen vaan 6 hammasta niin niillä ei vielä paljoa purra :/

ihan älytön hedari ja lunta vaan sataa. Lumitöiden osalta ei mitään muutosta, paitsi että muut ei enää tee ennenkuin me tehty. eli naapurin naiset ovat kadonneet pihalta hinkkaamasta ja kun mies tulee iltaisin töistä ja käy tekemässä meidän osan niin sitten vasta muutkin. lapsellista. ja nyt muut lähtivät pois mutta ei me voida koko aluetta yksin tällaisilla sateilla tehdä joten tehdään vaan ajoväylä ja valittakoon sitten kun tulevat jos tahtovat. tein aamulla meidän pihan ja mies tuli tunnin päästä kotiin eikä huomannut mitään kun oli satanut jo niin paljonpäälle. joten komppaan Mi-iua, rakastan kunnon talvea mutta voisi lumentulo ehkä jo loppuakin.

tänään kp31, kävelin kymmeniä kertoja edestakasin vessaan et teenkö testin ja kaikkea.. kävelin taas pois ja päätin että en tee kun varmuutta ei ole ja huomennakin voin tehdä.. pelotti enemmän kun ikinä.. no sitten avasin testifoliojutun siitä päältä ja olin taas perumassa.. no ei sitä voinut jättää käyttämättä kun oli jo avannut.. pelonsekaisin tuntein sitten sain jotenkin sen tehtyä ja pelkäsin enemmän ku koskaan.. kaks viivaa siihen tuli ja nyt oon entistä enemmän sekasin ja peloissani..niin mahtavaa ja niin pelottavaa samaa aikaan! en oikein osaa mitään sanoa.. tunteet nousee pintaan ja nää aikasemmat kokemukset piinaavat mieltä samaan aikaan..
en osaa muuta sanoa.

Nyt miiulle kovasti peukutuksia! Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa!

Ja Saanalle halaus. Toivottavasti seuraava kierto on THE kierto. Greippimehua ja punkkua vaan.

tänään kp31, kävelin kymmeniä kertoja edestakasin vessaan et teenkö testin ja kaikkea.. kävelin taas pois ja päätin että en tee kun varmuutta ei ole ja huomennakin voin tehdä.. pelotti enemmän kun ikinä.. no sitten avasin testifoliojutun siitä päältä ja olin taas perumassa.. no ei sitä voinut jättää käyttämättä kun oli jo avannut.. pelonsekaisin tuntein sitten sain jotenkin sen tehtyä ja pelkäsin enemmän ku koskaan.. kaks viivaa siihen tuli ja nyt oon entistä enemmän sekasin ja peloissani..niin mahtavaa ja niin pelottavaa samaa aikaan! en oikein osaa mitään sanoa.. tunteet nousee pintaan ja nää aikasemmat kokemukset piinaavat mieltä samaan aikaan..
en osaa muuta sanoa.

JEEEE! Tosi paljon onnea teille! Aivan mahtavaa <3

Viimeksi muokattu:
Mi-iulle hurjasti varovaiset onnittelut!!! ihan uskomattoman upeeta ja kovasti tarrasukkia että nyt pysyy mukana. Joko varasit ultran?

Saanalle suurensuuri hali! toivotaan että me päästäisiin kuukauden päästä sitten mukaan plussajunaan. meiltä jäi tämä kuu kokonaan hyödyntämättä :/

mutta back to opinnäyteyön pariin.

kiitos murut!
mä en tiedä itkeä vai nauraa.. huh sentään!
sade,varailen ultraa ehkä joskus viikon päästä,katotaan.. en uskalla vielä.
luulen että aika meneekin suht nopeesti, oon töissä täs nyt muutaman päivän ja sit me mennään vuorokaudeks "lomalle" perheen kesken ja semmosta.. en tiedä mitä sanoa..
taidan lähtä leikkimään..huh..

kiitos murut!
mä en tiedä itkeä vai nauraa.. huh sentään!
sade,varailen ultraa ehkä joskus viikon päästä,katotaan.. en uskalla vielä.
luulen että aika meneekin suht nopeesti, oon töissä täs nyt muutaman päivän ja sit me mennään vuorokaudeks "lomalle" perheen kesken ja semmosta.. en tiedä mitä sanoa..
taidan lähtä leikkimään..huh..

Todella iloinen teidän puolesta, Mi-iu! Onnea matkaan!

Viimeksi muokattu:
Hii, onnea Miukkuli! Hurjasti peukkuja ja vauvaliimaa! :)

Sade, vedetään juu ensi kierrossa oikein urakalla greippimehua ja punkkua. Ja sidotaan miehet tiukasti sänkyyn kiinni. ;)

Ja Amildaisen kuulumisille iso :D JEE!

Ihanaa kuulla Neiliksestäkin! Ja vielä ihanampia ovat teidän suunnitelmat! Aiotko olla kotona koko ajan vai käydä välillä töissä kääntymässä?

Mitähän piti vielä kirjoittaa?? Ei vaan voi muistaa...