Moikka! Vihdoinkin pääsin tietokoneen ääreen. Olin koko päivän työmatkalla

ja nettipimennossa.
Rosa, muistaakseni en ole kirjoittanut keskenmenostani mitään ja itseasiassa vasta, kun keskenmeno oli alkanut, niin perehdyin asioihin ja törmäsin myös näihin keskustelupalstoihin eli voi sanoa, että nää on mulle aika uutta juttua. Sain palstoilta tosi paljon tietoa ja tukea, vaikka vain taustailinkin. Nyt, kun olen jo jollainlailla toipunut menetyksestä (olkoonkin, että oli vasta vähän yli 5 viikkoinen) niin olen aloittanut kirjoittelemaan. (Varokaa omaa napaa tulossa!).
Me aloitettiin "tulee jos on tullakseen"-tyylillä keväällä häittemme jälkeen. Silloin en käyttänyt mitään ovistikkuja, eikä ollut vauvakuumettakaan vai pitäisikö sitä nyt sanoa vauvahulluudeksi... Olimme varautuneet pitkään yritykseen, kun ystäväpiirissämme on kärsitty lapsettomuudesta. Heti sitten kuitenkin tärppäsi ja tein raskaustestin viikon päästä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Positiivista näytti. Olin iloinen asiasta, mutta kelasin myös talousjuttuja ja sitä, että pitäisi synnyttää ulkomailla. Stressi oli melkoinen ja sitä lisäsi se vitu... siitä, että tuleva isä kännäsi neljänä päivänä juhannuksena. Mulla oli varmaan hormonit ihan sekaisin ja tunsin, että syke oli korkealla. Positiivisesta tuloksesta meni alle viikko, niin tuli km. Se oli aivan hirveää. Kun verituhrua alkoi tulemaan, niin viimeistään silloin unohtui tulevaisuuden ja rahan miettiminen. Ihan sama vaikka olisimme joutuneet asumaan bajamajassa

niin olisin ollut tyytyväinen ja vauva oli 100% haluttu. Kaikki epäilykset haihtuivat. Km oli rankkakokemus. Sen jälkeen itketti jatkuvasti ja syytin itseäni, kun en ollut pystynyt hallitsemaan hermojani ja poistamaan stressiä (joka oli osaksi itse tehtyäkin). Syytin itseäni myös siitä, että olin käynyt joka päivä kävelyllä.Senhän pitäisi tehdä vain hyvää, mutta edelleen ajattelen asian näin, että alkuraskaudessa MINUN lenkkeilyt saa jäädä ja sitten 14 vk päästä aloitan kävelyt uudelleen. Lihon sitten mitä lihon. Juoksemallahan ne lähtee synnytyksen jälkeen. No, joka tapauksessa kokemus oli rankka ja voin vain ihmetellä kuinka jotkut selviävät, kun sikiö on mennyt myöhemmin kesken. Sellainen oli mun stoorini lyhennettynä. Nyt on kamala vauvakuume. Haluan sen takaisin, minkä jo menetin...
Rosa, samasta mä tilasin tikkuni

. Mites muut, tilaatteko netistä vai ostatteko apteekista vai tikutteletteko ollenkaan?
Nimiasiaa: molemmille sukupuolille päätetty kaksi nimeä ja niistä valitaan se kummalta "toukka" näyttää eli mikä nimi hänelle sopii.