AJATUKSISSA 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitokset kaikille tsemppauksesta! Toivotaan että mieskin muuttaisi mielensä jos tutkimuksiin tarvitsisi jossain vaiheessa lähteä.

Vitamiineja olen syönyt säännöllisesti jo pidempään, jotain Multivitaa se on (muistaakseni)... Ovistikut tulee käyttöön heti seuraavassa kierrossa. Sen greippimehun juonti voi kyllä jäädä täällä kokeilematta... En voi sietää greipin makua ja koskapa se on sitrushedelmä niin se on poissa laskuista muutenkin (allerginen kun olen)

Siitä nimiasiasta; Meillä on nimet mietitty sekä tytölle että pojalle. Ainakin toinen molempien nimistä on sellainen joka kulkee suvussa.

Muutamat meidän ystävistä tietää meidän vauvahaaveista mut molempien vanhemmat eivät tässä vaiheessa vielä tiedä suunnitelmista mitään..

Mut nyt tarvii lähtee töihin... Ei jaksais...

Ihanaa, perjantai! Vaikka tulin vasta tiistaina töihin, olen ihan poikki. Jos vaikka viikonloppuna lähtisi Helsinkiin rentoutumaan. ;)

Tuo somalialaisten hoivaviettijuttu kuulostaa aika kivalle, tosin jos jätetään se imetyskohta pois. Meilläpäin muuten on tapana antaa morsiamelle häissä pieni (poika)lapsi syliin. "Tässä poika polvellesi, vuoden päästä omaksesi" Tarkoituksena on parantaa morsiamen hedelmällisyyttä ja katsoa pärjääkö morsian pienen lapsen kanssa.

Nimiä meillä on mietitty aika liuta, mutta valmista yhdistelmää ei ole. Meidän suvussa on yksi pojan nimi kulkenut monta sukupolvea, mutta muuten "pakollisia" nimiä ei ole.

Hmm. Vaikuttaiskohan valkoviini samalla laill kuin punaviini? Vaikka miedommin?

Hmph. Miehen kaveri tuli illalla käymään, jäi koko päivä hyödyntämättä. Hmph!

Rosa, onko jo parempi mieli tänään?
Pahoittelut että tuuri ei tälläkään kertaa käynyt, mutta toivotaan että jo ensi kerralla... Tämä ei varmaan sinua lohduta yhtään, mutta minusta ainakin on kiva oppia tuntemaan sinua vähän enemmän ennen kuin karkaat odotuspuolelle!Jos tärppi olisi käynyt, olisit viipynyt täällä kovin vähän aikaa.
Olikos se Erica jolla alkaa tänään loma? Täällä on tänään ohjelmassa pakkailua autoreissua varten.

Huomenta kaikille!

Kiitos kysymästä Neilikka, olo paljon pirteämpi tänään. Ja ihanaa kun on perjantai! Teki ihan hyvää hieman voivotella ja kieriä itsesäälissä, ja nyt on taistelutahtoakin taas uuteen kiertoon. Mies tulee tänään kotiin mökiltä äijäilyreissultaan. Ihanaa kun on ihan ikävä jo.

Angsteri, tunnut aika samanlaiselta kuin minä. Olen tosi pahoillani keskenmenosi takia. Yritin etsiä kirjotuksiasi kun km oli ajankohtanen, en löytänyt. Mua kiinnostaisi lukea fiiliksiäsi siitä, jos niitä olet kirjotellut. Tai jos haluat tässä vähän kertoa.

Halitukset vielä Rosalle, kiva kuulla että olo on jo parempi tänään.

Meillä on nimet katsottuna sekä tytölle että pojalle, olemme pyöritelleen niitä jo vuosia. Uusia kilpailevia ehdokkaitakin ilmestyy välillä. Toiset nimet ovat löytyneet suvusta. Aika visusti pidämme nämä nimet omana tietonamme, tuttavilta on "kaapattu" nimisuosikkeja, mikä ei tunnu mukavalle. Hih, varastamisen arvoista tavaraa!

Hätäilijänä sain aikaiseksi tänään jo nega-testin, blaah. Eilen oli niin paljon OIREITA, että innostuin. Menkkojakaan ei kuulu, joten alan olla aika sormi suussa. Terolutit ovat aina ennen saaneet menkat alkamaan, nyt menossa kp 30 (tuhruista ja teroista kp 37). Ainoa pikkiriikkinen toivonpilkahdus on tuo kuvittelemani alkuviikkoinen ovis, eli silloin voisi vielä olla jännäiltävää reilun viikon päästä.

Nyt mie lähen äiteen kanssa mustikkaan, mies veteleepi sikeitä. Mustikkapiirakalla aattelin parantaa oloa!

Mielenkiintoinen tuo somalijuttu! Satuttiinko siinä mainitsemaan, onko sellaisella hoidolla ollut tehoa? Oon usein kuullut sellaista juttua ihan täällä kotomaan kamaralla, että jos yrittää liian kovan stressin kanssa, lapsi voi tulla sitten kun lakkaa yrittämästä. Ts. tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa pariskunta lopulta adoptoi lapsen. Ja nainen tuli vuoden sisään adoptoinnista raskaaksi itsekin :)

Juu eilen ehdottelin miehelle nimiä. Kumma kyllä hänen mielestään Mental tai Madman ei ole hyviä nimiä. :O Noh on mulla oikeastikin pari nimeä jotka voisivat olla hyviä.

Oviksesta menkkojen alkamiseen asti lasi punaviiniä päivässä auttaa kiinnittymisessä. Oliko se näin? :)

Hmm. Olen unhohtanut sanoa jollekin jotain, en vaan ollenkaan muista mitä ja kelle. Yhteisesti siis rutistukset niille kenelle on tullut täti vierailulle ja peukutuksia jännäilijöille.

Oih ja voih. Mulla on kaamee krapula. Tuli eilen lähettyä työkaverin kanssa baariin ja meni aika myöhäiseksi. Herääminen töihin oli yhtä tuskaa mutta kyllä tämän yhden päivän kestää, vaikka päällään seisten. Varsinkin kun meikkiksellä alkaa muutaman tunnin päästä loma!!!
Nyt täytyy kyllä kaikessa rehellisyydessä tunnustaa että alkaa vähän tympimään nämä baareilut. Olen kyllä juoksuni jo juossut. Voi kunpa sitä saisi pian hyvän syyn jäädä kotiin ;)

Ihanaa tänään pääsee mökille pitkästä aikaa, kivaa! Joten en ole netin ääressa muutamaan päivään, saas nähdä kauanko viihdytään siellä. Jos ilmat ovat hyvät niin meillä ei ole kiirettä pois mutta jos on kakka ilma niin sitten tullaan kotiin varmaan jo sunnuntaina. Tarkoitus ois ensi viikolla maalata taloa ja muutenki remppailla viimeisiä huoneita valmiiksi.

Meilläkin on jo tytön nimi valmiina (monta eri vaihtoehtoa) ja myös pojalle taitaa löytyä yksi varteen otettava ehdokas.

Rosalle pahoittelut tädistä :( *voimahali*

Tuliko Balleriina paljon mustikkaa? Mustikka piirakka ja lasi kylmää maitoa...ah sitä makua ei voita mikään, nam!

Neilikka, oletteko lähdössä pitkällekin reissulle? Missä kaikkialla meinaatte käydä? :) Taisit jotain mainita asiasta aikaisemmin, en nyt kuitenkaan muista minne olitte matkalla? :)

Nyt takaisin sorvin ääreen hetkeksi...

Hih, voimia Ericalle kituuttaa ne viimeiset tunnit! Ja oikein hyvää lomaa, jos satut karkaamaan sieltä kohta puolin! Oletko muuten Erica koskaan kertonut minkä tyyppistä työtä teet? Ja onko sulla ihan täysi kuukauden loma tiedossa? Me kierrellään vähän ympäri Suomea sukulaisten ja kavereiden luona ainakin viikon verran, lähinnä länsi-rannikkoa ja etelä-Lappia. Koneelle pääsy voi olla vähän niin ja näin, kovasti kyllä tekisi mieli päästä kurkkimaa Iipin ja Ballerinan tilannetta alkuviikosta...

lomatoivotuksia myös täältä! olen hieman kade tuosta ballerinan mustikkareissustakin, kun meilläpäin ei mustikoita ole juuri missään..ehkä nyt piirakkaan juuri ja juuri voisi mustikat saada mutta sekin olisi kyllä työn ja tuskan takana :(

Olen miettinyt usein tuotakin kun sitä toivoo että olisi raskaana ja kuulostelee kaikkia oireita jne, niin meneeköhän se useimmilla niin että kun oikeasti on raskaana niin sen tietää/huomaa?? eli onko tavallaan ihan turha kuulostella oireitaan jos sitten kun olisi tosi kyseessä sen jotenkin selkeästi huomaisi??

täällä kp6 menossa ja toiveet alkaa jo nousta että josko tässä kierrossa tärppäisi, nyt olisi sen puolesta hyvä hetki kun töissä niin hiljaista ja kohta alkaa loma niin ei olisi ainakaan mitään stressitiloja elimistössä :)

Kade noista mustikoista olen mäkin. Täälläkään ei ole kuin marja siellä toinen täällä, jos on. Ja sitten puhutaan loistavasta mustikkasadosta.

Hmph. Tämä likka lähtee hakemaan lounaaksi panadolia. Hmph.

Mikäs Saanaa vaivaa kun Panadolia tarvitset? Koitahan parantua!
Meilläpäin on kyllä metsät sinisenään mustikkaa! Nam. Marjat on isoja ja mehukkaita. Ollaan poimittu syöntitarpeiksi jo pari viikkoa, reilun viikon päästä ehditään vasta kerätä pakkaseen. Kait niitä sittenkin on vielä jäljellä.

Kiitoksia lomatoivotuksista :) Ihan maailman paras fiilis on se kun lähtee töistä lomalle, laittaa oven perässään kiinni ja koko se ihanuus on vasta edessäpäin. Aah sitä vapauden tunnetta!!

Neilikka, olen mainonta ja markkinointi alan hommissa. Joten ihan normi 8-4 työpäivää teen :)
Pidän nyt 3 viikkoa lomaa, jää vielä sitten vähän varastoon myöhemmäksi.
Voi ku ihanaa kun pääsette lappiin pörräilemään. Sinne mullakin ois hinku! En ole koskaan käynyt siellä kesällä, varmasti upea paikka. Musta on ihanaa tuollainen mennään minne nokka vie lomailu! Kuulostaa kivalta! Oikein hauskaa reissua teille!!

Tää olo ei tästä helpotu :o/. Pakko käydä viereisessä pizzeriassa hakemassa apua tähän olotilaan ;) Ja tänään on ihan pakko saada seksiä!!
Tädin vierailukin alkaa olemaan ohi, joten päästään taas tositoimiin, hihii!
Millasia te olette muuten kankkusessa? Itse olen oikea mushi-mushi-nysvääjä ja mulle iskee aina ihan KAMALA hali ja hellyys pula. Mies on taas ihan päinvastainen, sillä on kamalat angstit ja ahdistukset päällä. Ollaan siis oikein sopiva pari siinä mielessä, hih.
Mutta silläpä ei ole tänään dagen efteriä joten saa luvan hukuttaa mut haleihin tänään.

Nyt hakemaan sitä pizzaa...

missäpäin suomea neilikka asustat (ihan vaan maakunta riittää)? Itse olen länsi-uudeltamaalta ja täällä yleensä ollut tosi hyvä mustikkasato mutta nyt ei siis juuri mitään.

Mun täytyy kohta lähteä hakemaan uusi ajokortti kun vihdoinkin on tullut..ei kestänyt kuin 1,5kk kun oli jotain toimitusongelmia. Siis kun sukunimi vaihtui. pääsee sitten vaihtamaan pankkikortitkin uusiin kun ovat nyt lojuneet laatikossa odottamassa henkkareita.

Se mun kaveri joka sai tytön toissapäivänä on nyt sen verran toipunut että kutsuivat käymään, mutta vierailuaika on alkuillasta ja mies töissä niin ei päästä =( tällaisina hetkinä ärsyttää nuo miehen työajat vaikka ehtiihän sitä ensi viikollakin uutta tulokasta katsomaan..ja ehkä parempi että ei ennen vkoloppua mene kun kuitenkin on niin suloinen vauva että iskisi hirveä kaipuu saada oma nyytti (tosin toivottavasti sitten joskus kun oman saa niin olisi hieman tuota 1500gr painavampi syntyessään).

Ihanaa seksin & oviksen täytteistä & rentouttavaa lomaa kaikille onnekkaille!

No niin, tilasin äskön mammaksin sivuilta testejä. Härregud ne oli halpoja!!!
Olen aina ostanut apteekista, kun olen kuvitellut apteekin olevan "luotettava" paikka, mutta kun olen lukenut näitä keskusteluja, niin monethan tilaa netistä.

Tilasin sellasen paketin 18 ovulaatioliuskatestiä ja 3 erittäin herkkää raskaustestiä, yhteensä 26euroa. Tosi halpoja siis. Apteekista käytin Aconin ovistestejä (5kpl vähän alle 30e)Onkohan ne liuskat hyviä mitä tilasin? Tai siis yhtä luotettavia kuin apteekin tuotteet?

Kivaa kun miekkonen saapuu mökkeilemästä tänään. Kivaa kun on ikävä, ihan fyysinenkin ikävä.

Ai Erica olikin se joka on mainontahommissa, muistin että Anna. No nyt en sitten tiedä mitä Anna tekee...
Kiitos kiitos matkatoivotuksista! Me muuten asutaan (en ole tätä ikinä ennen paljastanut edes) Varsinais-Suomessa. Joten tänne kaikki mustikkametsälle!
Meillä molemmilla on tosi harvoin krapula, mutta tuosta hellyyspulasta voisin kommetoida, että meillä mies kaipaa yleensä enemmän hellyyttä, ja jos satun olemaan sellaisella päällä että haluan olla yksikseni, niin kaikki halailu ja pussailu tuntuu älyttömältä, mutta yleensä tietenkin fyysinen kosketus on ihana...

Neilikka, ovis(?)kipuihin. Tai sitten mulla on joku kiva tulehdus. Tai rasitusvamma! XD

Hih, olis kaikkien etujen mukaista jos voisin lähteä töistä jo nyt, mutta kun ei... :/

Huoh, lomia ja mustikoita.... *haaveilua* Jospa mäkin viikonloppuna löytäisin jonkun paikan kun on enemmin aikaa kierrellä... *lisää haavelua*

Tuli mieleen tuosta krapulasta... Eilen oli MeNaisissa listattu Ilosaarirockissa bongattuja t-paita tekstejä ja siellä oli tällainen: My liver is evil. I will punish it. Nauratti :)

Jälleen maisemissa - menkkojen kera. Hmph... tänään siis kp 2/28. Perhana :-S Vatsakivut alkoi jo tiistaina, mikä on meikäläiselle harvinaista. Yleensä täti vaan ilmaantuu humps ilman minkäänlaisia oireita. Täytyy myöntää että masentaa. Ja aurinkoakaan ei täälläpäin näy. Hmph!

Yritin kahlata läpi tämän sekä edellisen ketjun, jotta pääsen taas kartalle. Sorry jos missaan joitakin aiheita, ootte olleet niin ahkeria :-)

Hmmm... me ollaan Erican kanssa siis saman ammattikunnan edustajia :D

En kyllä ymmärrä miten Pimmun kärsivällisyys kestää... ;-)

).( (skipatkaa halutessanne tää vuodatus ;-)
Menkoista masentuneena kaivoin aamulla muutaman lääkärikeskuksen yhteystiedot aikeena vihdoin varata se gyneaika. Sitten aloin miettiä sen kuuluisan "toisen kerran" - ja en soittanut. Sitten lueskelin tuon hedelmallisyys.fi-sivuston ja tulin toisiin ajatuksiin. Moni asia puoltaa tarkastuskäyntiä, mm. ikä, pillerihistoria, joskus muinoin ollut kysta ja se että yrityskuukausia on nyt takana viisi. Noh, aloin soitella numeroita järjestyksessä. Ja yhtä järjestyksessä joka paikasta kerrotaan että ekat vapaat ajat on jossain elokuun lopulla. Perhana, eihän se käy mun pirtaan ollenkaan! Lopulta sain ajan heinäkuun loppuun, mutta valitettavasti miesgynelle... Noh, ehkä sekin osaa hommansa... ;-) Ja oviskin pitäisi olla juuri samoihin aikoihin, joten "olosuhteiden" pitäisi olla juuri optimaaliset ;-)

Meidän mustikat odottaa vielä metsässä, mutta ajattelin leipoa tänään mustikkapiiraan pakastimen antimista. Viimevuotisia olis just piirakan verran jäljellä, mutta eilen meni viimeinen mansikkarasia.

Voi vitsi, että piti mennä iipillekin ohraset käymään! Pahoittelut! :))
Onko nyt sitten niin, että niistä Katriinan lupailemasta kahdesta plussasta toinen oli siis Stellalle ja toisesta käyvät taistoa vielä Ballerina ja Pimmu? Oliko vielä muita? Tällä hetkellä ilmeisesti Pimmu olis aika vahvoilla, kun täti on kamalasti myöhässä?

Kyllä se Neilikka ihan oikein muisteli mun taustoja. Eli samoilla mennään, mahtuuhan meitä. :)

Meillä on kyllä nimet valmiina ollut jo kauan. Mietein just, että sitten kun se pienokainen joskus syntyy, niin oonko jo ihan kyllästynyt niihin nimiin. Että voi olla, että tulee jotkut yllärinimet! :)