Ajattelin pitää muutamille palstalaisille rapujuhlat ensi kuun alussa 4.8. .. nyyttäri-periaatteella

Tilanne siis se että saattaapi olla vain muutama tai sitten yhtäkkiä paikalle pelmahtaa kymmenen lisää :D ( Keittis, pelasta mut.... )

tervetuloa vain jos ehdit, meillä ei loistolukaalia mut sitäkin loistokkaampia ihmisiä :LOL:
 
[QUOTE="akka";26782737]Tosi ihana juttu. Toivottavasti teillä on oikeen mukavaa, harmi kun en itse pääse.[/QUOTE]

Mun mielestä Suomessa juhlitaan liian vähän, siis en tarkoita ryyppäämistä tmv. Joten lupaan että tilaisuuksia tulee. Mä olin ennen aikamoinen erakko, nykyään ihan päinvastoin ja haluan ottaa siitä kaiken irti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26782770:
Tuleeks Köökkis sinne? Harmi kun on Matti kukkarossa,, :(
ei se haittaa, tervetuloa silti jos vaan pääset :hug: Keittis ei ihan varmaksi osannut sanoa, selviää lähempänä. Eiköhän me yhdessä järkätä sut tänne jos vaan muuten pääset tulemaan.
 
[QUOTE="vieras";26783330]minkän ikäistä porukkaa tulossa?kiinnostaisi tulla mut taidan olla jo liian vanha.itse oon nelikymppinen[/QUOTE]

Siis hä? Oletko ihan tosissasi? No mä olen 37 ja en yhtään tiedä mitä vuosiluokkaa on tulossa koska se ei kiinnosta. Pääasia että on muuten mukavaa ja sehän ei ole iästä kii ;)
 
[QUOTE="vieras";26783496]Sairaaks menee palstailu, kun näiden typerysten kanssa vielä haluaa "juhliakin" :([/QUOTE]

Miksi se sua vaivaa? Tällä palstalla kirjoittelee aivan mahtavia ihmisiä. Sellaisia joihin tahdon tutustuu ja ystävystyä. Ja olen jo tutustunut, enkä yhtään epäillyt etteikö olisi ns "terveitä".
Päinvastoin olen onnellinen et olin peloton ja otin riskin. Mahtavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex

Yhteistyössä