kyl mekin vielä nähdään! ja puhelinhan toimiiOltais mieluusti tultu, mut nyt on välimatkaa puol Suomea. |O
kyl mekin vielä nähdään! ja puhelinhan toimiiOltais mieluusti tultu, mut nyt on välimatkaa puol Suomea. |O
Tuleeks Köökkis sinne? Harmi kun on Matti kukkarossa,,Tilanne siis se että saattaapi olla vain muutama tai sitten yhtäkkiä paikalle pelmahtaa kymmenen lisää ( Keittis, pelasta mut.... )
tervetuloa vain jos ehdit, meillä ei loistolukaalia mut sitäkin loistokkaampia ihmisiä
ei se haittaa, tervetuloa silti jos vaan pääset :hug: Keittis ei ihan varmaksi osannut sanoa, selviää lähempänä. Eiköhän me yhdessä järkätä sut tänne jos vaan muuten pääset tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26782770:Tuleeks Köökkis sinne? Harmi kun on Matti kukkarossa,,
Pistän vielä harkintaan, kun en tiedä yhtään saanko lapsia mihinkään.ei se haittaa, tervetuloa silti jos vaan pääset :hug: Keittis ei ihan varmaksi osannut sanoa, selviää lähempänä. Eiköhän me yhdessä järkätä sut tänne jos vaan muuten pääset tulemaan.
no syöt muuta?Hitto kun ei voi syödä mitään veteneläviä, tai sairaala kutsuu. Olisin voinut tullakkin...
Jos lupaat ettet hoilaa sitä helkutin typerää biisiä!! Ties minkälainen sustakin kuoriutuu kun saat liikaa juomaa! Häpeällistä toimintaa kerta kaikkiaan. T. Hyacinth BucketOon kyl niin mukana kuin peräpukama, jos vaan jotenkin saan järjestettyä. Ja pakkohan se on!
Seuraavalla kerralla sitten! Haluan pitää syksyllä kans illanistujaiset.Kuulostaa kivalta, itse en valitettavasti pääse kun veljen häät juuri tuolloin.
Pitäkää hauskaa!
ilmoita kun oot käymässä niin järjestänIhan tylsaa, ma asun ulkomailla. Tulisin mieluusti
Toivottavasti joku jarjestaa tallaista talvellakin, kun olen kaymassa!
vieläkö mahtuisi mukaan,oon siis nelikymppinenSiis hä? Oletko ihan tosissasi? No mä olen 37 ja en yhtään tiedä mitä vuosiluokkaa on tulossa koska se ei kiinnosta. Pääasia että on muuten mukavaa ja sehän ei ole iästä kii
Lupaan esittää Kummelin "Purista perseellä normaalisti", se on mun bravuuri.Jos lupaat ettet hoilaa sitä helkutin typerää biisiä!! Ties minkälainen sustakin kuoriutuu kun saat liikaa juomaa! Häpeällistä toimintaa kerta kaikkiaan. T. Hyacinth Bucket
oumaikaad.Lupaan esittää Kummelin "Purista perseellä normaalisti", se on mun bravuuri.
SILAKKA!SILAKKA!