Pistetään mietintämyssyyn...
Joko se unohtui? ALAPUOLELLE!ei mitään ko tuut vaan
Mä osaan soittaa vaan suutani :xmas:Osaakos joku teistä soittaa rumpuja tai kitaraa? Meiltä löytyy basso-taituri . Tai voin lainata ystävältä karaokelaitteet
Mä osaan tuon lisäksi soittaa myös ovikelloa.Mä osaan soittaa vaan suutani :xmas:
onkos tää nyt hitto vieköön alapuolella nih!? Vai miten alas mun pitää mennä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26771711:Mä osaan tuon lisäksi soittaa myös ovikelloa.
Räpätän niin kovaa, että naapurit kuulee ja päästään sisälleAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26771772:
illan kohokohta, Keittis soittaa ovikelloa rappukäytävässä/pihalla ja MiuMau soittaa suutaan postiluukun kautta =)
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26771772:
illan kohokohta, Keittis soittaa ovikelloa rappukäytävässä/pihalla ja MiuMau soittaa suutaan postiluukun kautta =)
luultavasti jooMissä mä sit olen? Sammuneena lattialla? :xmas:
"huom vastaan viestiin allaaa"Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26771862:luultavasti joo
:ashamed:
äh, kaikki tapaamiset on aina niin "kaukana" ettei työpäivän päätteeks enää jaksa lähtee..toivottavasti joskus osuu vapaa viikonlopullekkin =)
Pitäsköhän mun järkätä syksyllä jotkut sadonkorjuujuhlat?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26771862:luultavasti joo
:ashamed:
äh, kaikki tapaamiset on aina niin "kaukana" ettei työpäivän päätteeks enää jaksa lähtee..toivottavasti joskus osuu vapaa viikonlopullekkin =)
JOO =DAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26772000:Pitäsköhän mun järkätä syksyllä jotkut sadonkorjuujuhlat?
Sopii hyvin. Ei mulla ole vielä juuri satoakaan, mitä kerätä. Toivottavasti kylmät ilmat eivät tule aikaisin, muuten en saa tomaatteja, paprikoita enkä chilejäMut ekaksi meille ja piste sit vasta keittikselle.
viinimarjakiisseliä sit vaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26772045:Sopii hyvin. Ei mulla ole vielä juuri satoakaan, mitä kerätä. Toivottavasti kylmät ilmat eivät tule aikaisin, muuten en saa tomaatteja, paprikoita enkä chilejä
Juu, kiisseliä, mehua, piirakkaa ja viiniä Tosin viinikään ei ehdi vielä syksyksi, vaikka laittaisi ensi viikolla käymään.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26772054:viinimarjakiisseliä sit vaan