V
vieras
Vieras
Mullakin ihan sama kokemus. Huumeiden kanssa leikin minäkin, eikä siitä ole merkkiäkään enää. Mutta siihen aikaan olin niin rikkinäinen ihminen, luulin että ei ketään haittais vaikka kuolisinkin, joten mitä välii...Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mä ainakin kelaan vieläkin että jos en olis käyttänyt huumeita niin en olis selvinnyt järjissäni mun lapsuudesta ja teini-iästä..
täällä siis kans oli todella erikoinen ja sairas isäpuoli ja erittäin pelokas äiti. kukaan ei tehnyt mitään vaikka kaikki tiesi millainen mies se oli.
vuosia sitten annoin jo anteeksi ja jatkoin elämääni ja välillä jopa mietin onko kaikki ollut edes totta.
Jotenkin sitä ihmismieli oppii sulkemaan ikävät asiat pois.
niin.helpoin tapa varmaan suojella itseään.. jos niitä aikoja muistelee niin ne tuntuu jo niin kaukaisilta ja se on hyvä. eikä ne pysty enää musta ottamaan otetta. on varmasti jäänyt alitajuntaan paljonkin outoja juttuja sieltä mutta näin päällisin puolin ja 1osenttiä siitä alaspäin kaikki on kunnossa.
eikä huumehörhöilystä ja siihen pakenemisestakaan jäänyt mitään jälkiä. tuskin kukaan mut nykyyän tunteva uskois jos kertoisin mitä olen tehnyt.. ei se vaikuta mitenkään elämääni muuten kuin että verta vaan ei saa koskaan luovuttaa..