Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja automatkaaja:Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä:En varmasti ajaisi. Jo pysähdykset olisi yhtä tuskaa yksin mkahden lapsen kanssa. Miten tilaatte ruokaa ja vahditte lapsia?Käytte vessassa?Autatte yksin ruokailussa jne. En kyllä lähtisi!
Jo on avuttomuus huipussaan. Miten sä yleensä pärjäät lasten kanssa yksin ilman että joku on apuna?
Minä taidan sitten olla kans tosi avuton!! :wave: Tässä ens viikolla pitäs lähteä vain 350 kilsan päähän kahden pienen kanssa, esikko 2v4kk ja kuopus 1v3kk. Vähän mietityttää etukäteen nuo pysähdykset kun tiedän tuon minun esikkoni. Jos en pidä kädestä kiinni niin menee pää kolmantena jalkana jossain hyllyjen välissä. Vessassa käynti ei ole ongelma, saan lukittua oven, mutta just tuo kun ostaa jotain aiheuttaa vähän miettimistäRahatkin pitäs kaivaa esille... Uusavuton mikä uusavuton, mutta enpä ole vielä yksinäni noiden kanssa missään kauempana käyny
![]()
no 350 kilsaa menee ihan heittämällä. Ei paljon tarvitsisi edes pysähtyä. Meidän mukulat nukkuisi tuon matkan.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:no anopille en kyllä ajaisi lyhyempääkään matkaa. jos määränpäässä olisi jotain kivaa niin sitten voisin ajaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:siis henkilöautolla? minä kun en suostu ja anoppi sanoi, että kyllä sen verran pitäsi pystyä, että ajaa tuon matkan kahden lapsen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:.. että kannatteepi totuttaa muksut ihan sieltä pienestä pitäen reissaamaan, niin ei tule sitten ongelmia. Aluksi lyhkäsempiä matkoja ja siitä sitten pidentää matkoja.![]()