P
pientenäiti
Vieras
Tai jos ei pidä ajamisesta. Itse ajan vain lyhyitä matkoja, noin kauas lähtisin muutenkin julkisilla, en ajaisi yksinkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapset on 5v ja 3v aina olen istunut niiden kanssa takapenkillä matkan aikana. Minusta niin on parasta. on voinut lukea ja leikkiä samalla ja antaa syötävää. Mitähän tykkäisivät jos äiti ajaisikin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapset on 5v ja 3v aina olen istunut niiden kanssa takapenkillä matkan aikana. Minusta niin on parasta. on voinut lukea ja leikkiä samalla ja antaa syötävää. Mitähän tykkäisivät jos äiti ajaisikin?
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:no ajaisin, ei siihen aujton ajoon kahta tarvita
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:lapset on 5v ja 3v aina olen istunut niiden kanssa takapenkillä matkan aikana. Minusta niin on parasta. on voinut lukea ja leikkiä samalla ja antaa syötävää. Mitähän tykkäisivät jos äiti ajaisikin?
ai olikin kyse jo noin isoista. Tuohan olisi jo luksusta.