Aitolehteä ei edes tunne muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
kuin seiskan lukijat.
Jos en oisi vuosia sitten selaillut seiskoja (yööööööööök), ei ois hajuakaan kuka on joku hemmetin aitolehti.

Tuli vaan mieleen, kun ihan turha "julkkis" sekin, ei sitä kukaan tunne joka ei seiskaa ole lukenut.. eli fiksuin osa kansasta.

No kyllä se ihan julkkis on kun pyörii ties missä ohjelmissa tasaisin väliajoin mm.BB,Pelkokerroin,Meidän Häät mutta itse on väen vängällä julkisuuteen halunnutkin aikoinaan kun osallitui Seiskan tähtityttö-kisaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MM:
No kyllä se ihan julkkis on kun pyörii ties missä ohjelmissa tasaisin väliajoin mm.BB,Pelkokerroin,Meidän Häät mutta itse on väen vängällä julkisuuteen halunnutkin aikoinaan kun osallitui Seiskan tähtityttö-kisaan.

No nää on just niitä seiskan lukijoitten ohjelmia, joita ei fiksummat ihmiset edes katso.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No nää on just niitä seiskan lukijoitten ohjelmia, joita ei fiksummat ihmiset edes katso.

No ei mun mielestä voi ihan kategorisoidaan kaikkea samaan nippuun..Mutta jokainen ajatelkoon tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No ei mun mielestä voi ihan kategorisoidaan kaikkea samaan nippuun..Mutta jokainen ajatelkoon tyylillään.

Kyllä voi, senkun kategorisoi vaan. Juurihan tein niin.

Niin joo, mutta sullahan ei ollutkaan kaikki kunnossa,ilman lääkitystä olisit hukassa joten en ota saua niin vakavasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Eiks seiskalla ole ole aika iso levikki? Kukaan ei kuitenkaan ikinä kehtaa tunnustaa tilaavansa seiskaa :)

meille ei tule ja kun saan niità vanhoja lehtià suomessa,kelpaa vain me naiset, eevat yms, joskus myòs paremman puutteessa seurat

Yhteistyössä