mikäs se onkaan se ikä jolloin naisen kuuluu alkaa olla välinpitämätön ulkonäöstään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Onko 30, 40 tai kenties 50 vuotta?
Tuli tämä mieleen kun ennen reissua kysyin täällä mielipidettä hiuksista ja paremmin sitä muut pystyvät tukkaa arvioimaan kun näkevät kuvan.
Minulta kysyttiin "mitä sä haet tolla kuvalla, kyllä sä kumminkin näytät keski-ikäiseltä"
Se mitä kysyin oli siis se, näyttikö kampaus hassulta, sen tarkoitus ei ollut muuntaa ikääni suuntaan tai toiseen, eikä millään kampauksella edes saa vuosia vähennettyä.
Mutta miksi oletetaan että jos on vielä tässä iässä kiinnostunut siitä näyttääkö jokin hassulta itsellä, se tarkoittaakin että haluaa näyttää nuoremmalta? Onko se vain alle 40 vuotiaitten oikeus miettiä, sopiiko jokin vai ei?
Ja kuka on antanut sen määräyksen että pitää alkaa näyttää hillityltä ja huolitellulta kun ylittää keski-iän ? Pitäisi olla polkkatukka, meikkiä vähän tai ei mieluummin ei ollenkaan ja käyttää neuleita ja helminauhoja jnpp.
Ja palstan mukaan keski-ikäinen joka osallistuu kuvaketjuihin on itserakas, mutta parikymppinen joka laittaa kuvia itsestään yhtälailla innokkaasti ei taas sitten olekaan yhtään itserakas...merkillistä sekin

Viimeksi muokattu:
Silloin kun tulee raskaaksi ;)

Siitähän saa palstalla haukut, jos ajattelee ulkonäköään raskausaikana tai synnytyksen jälkeen - eihän naisella saisi olla muuta mielessään, kuin vauva! Niin ja koskee myös isompien lasten äitejä. Ja kylläpä tuota ihmiset ihmettelee ihan live-elämässäkin, jos kulkee maha pystyssä (vaikka pienetkin) korot jalassa ja tälläytyy viimeseen asti. Synnärille en tosin ole meikannut, koska synnyttäessä olen lillunut ammeessa ja suihkussa :rolleyes:

Ei sellaista ikää ole. Mun mielestä ihminen ei saa koskaan lakata välittämästä ulkonäöstään. Enkä nyt tarkoita, että koko ajan tarvitsee peilailla, mallailla ja funtsia mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Tarkoitan, että ihmisen tulisi aina, iästä riipumatta näyttää siistiltä ja olla puhdas.

Sulla on ap kyllä vakaia ongelmia ulkonäkös kanssa ja ikäs kanssa kun aina jaksat jauhaa niistä suoraan tai epäsuorasti. Kun olen ikäisesi toivon tosiaan, etten olisi noin pirun epäkypsä ja -varma ihminen .

[QUOTE="vieras";21941242]Sulla on ap kyllä vakaia ongelmia ulkonäkös kanssa ja ikäs kanssa kun aina jaksat jauhaa niistä suoraan tai epäsuorasti. Kun olen ikäisesi toivon tosiaan, etten olisi noin pirun epäkypsä ja -varma ihminen .[/QUOTE]

tämähän on taas näitä ihan tyypillisiä vastauksia, mulla on vakaita ONGELMIA ulkonäköni ja ikäni kanssa koska mua kiinnostaa miltä näytän...ei mulla ole ikä eikä ulkonäkö ongelmia sen enempää kuin naisilla yleensä tuppaa olemaan (vaan harva on itseensä täysin tyytyväinen) mutta sun lailla kommentoivalla ihmisellä kyllä tuntuu olevan ongelma musta ja mun palstailusta ihan ylipäätään, toivottavasti mun elämästä ei tule koskaan noin pientä ja köyhää kuin sun elämästäsi että ottaisin yhtä isoa ongelmaa jostakusta palstalaisesta

noin 20-30 vuotiaana, koska silloin näyttää hyvältä, vaikka olisi säkkiin pukeutunut.
teinit ovat ylikriittisiä ulkonäkönsä suhteen, joten heille laittautuminen on ymmärrettävää.
jossain 30-v kieppeiltä eteenpäin alkaa yleensä olla tarvis vähän miettiä ulkonäköään

jaa en tiiä. Mä oon aina ollu välinpitämätön sillai että en meikkaa tms. Mutta suht siisti pyrin oleen.

Tärkeintä tässä nyt on, oliko hyvä reissu :heart:

:saint:

no reissu oli kerrassaan mahtava, monessakin mielessä.... ja tosi kiva kaupunki ja paikalliset ihmiset todella ystävällisiä :heart:...laitan jossain välissä kuvia kaupungista !

Kuumimmat

Yhteistyössä