Äitini kantaa jatkuvasti lapsilleni kirpputoreilta krääsää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt krääsään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun anoppi haluaa kans koko ajan antaa meille jotain.Aiemmin se oli aina jotain tavaraa mutta sitten saatiin se tajuamaan ettei haluta tavaraa ja onneksi se nykyään antaakin aina ruokaa yms Tuntuu kyllä hassulta saada kahvipaketteja, pullia ja hedelmiä, mutta ainakin ne tulee käyttöön. Voisko sun äiti innostua ostelemaan teille omppuja ja kauraryynejä jos jotain on kerta saatava antaa?

ihan ku mun anoppi! niin tuttua. otan kiltisti vastaan ja heivaan menemään mahd. pian.
pojalle on kova ostelemaan vaatteita, mutta tähän saakka ne on aina olleet TYTTÖJEN vaatteita ... aaarrrrggghhhhhhhhhhhhhhhhh

[QUOTE="Adidas";29260308]Mun anoppi oli samanlainen. Roinaa saaråttoi olla meille tullessa 3 pahvilaatikollista. Kävin tavarat läpi anopin silmien alla: nää roskiin, nää kiertoon, nää meille. Mies onneksi tuki mua ja lähti roudaamaan niitä saman tein roskikselle/uffin laatikkoon. Kyllä siinä anoppi monta kertaa istu naama valkoisena, lopulta oppi kun olin tarpeeksi jämpti, meille ei tarvii tuoda. En tiedä mitä se selän takana puhuu, aivan sama, en halua roinalla täyttää kotia vaan välien takia.[/QUOTE]
Tämä on hyvä tapa!

Nimenomaan joku henkinen ongelma äidilläs, hamstraukselta kuulostaa, pakonomaiselta ostamiselta. Ei auta roskiin laittelut eikä kiellot...vain psykologi. Ja asiaan perehtynyt sellainen.

Yhteistyössä