V
vieras
Vieras
Mä en enää tiedä mitä mä tekisin äitini kanssa. Tiedän,että hän tarkoittaa vaan pelkkää hyvää,mutta en jaksa!! Olen kahden lapsen yh. Äitini asuu 2kilometrin päässä ja on jatkuvasti pyytämässä meitä luokseen syömään tai saunomaan tai muuten vaan olemaan. Jos emmem mene, hän kantaa hirveät määrät ruokaa meille. Toisin sanoen,minun ei itseni tarvitse tehdä ruokaa ollenkaan 
Tänä aamuna hän soitti ovikelloa ja tuli ilmoittamaan,että voisi viedä matot ulos ja pestä lattiat ja ikkunat. Kerrankin sain kieltäydyttä. En halua,että meille tulee kukaan muu siivoamaan.
monesti olen sanonut äidilleni;etten kaipaa ihan näin tiivistä yhteiseloa;vaan me pärjäämme ihan hyvin; on hienoa;että hän auttaa ja hoitaa lapsia välillä;jotta saan omaa aikaa;mutta normaalin arjen pyöritys sujuisi kyllä minultakin:
mitenkähän onnistuisin saamaan tämän äidin päähän taottua
Hyvää hän tarkoittaa ja on huolissaan minun jaksamisesta;mutta mutta; liika on liikaa:
by the way mitä tapahtu mun pisteille?????? se ei enää toimi aina tulee ;
mitä tein nyt?
Tänä aamuna hän soitti ovikelloa ja tuli ilmoittamaan,että voisi viedä matot ulos ja pestä lattiat ja ikkunat. Kerrankin sain kieltäydyttä. En halua,että meille tulee kukaan muu siivoamaan.
monesti olen sanonut äidilleni;etten kaipaa ihan näin tiivistä yhteiseloa;vaan me pärjäämme ihan hyvin; on hienoa;että hän auttaa ja hoitaa lapsia välillä;jotta saan omaa aikaa;mutta normaalin arjen pyöritys sujuisi kyllä minultakin:
mitenkähän onnistuisin saamaan tämän äidin päähän taottua
by the way mitä tapahtu mun pisteille?????? se ei enää toimi aina tulee ;
mitä tein nyt?