You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
"Mitä sä haluaisit laulaa?"
"Katotaan, äiti, sieltä juutupesta"

Sellanen oli meidän äskeinen keskustelunpätkä 3v:n kanssa.

:heart:
Minulle lapseni eivät ole koskaan sanoneet otsikon mukaista lausetta

Joskus ovat kyllä sanoneet, että älä äiti kiltti laula. :ashamed: