''meidän pittunen äiti, pittunen äiti,pittunen äiti'' :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laulaa meidän 3vuotias aina kun haluaa jotain. Tulee viereen ja katsoo hyvin viattomasti ja laulaa
''meidän pittunen äiti,piituunen äiti,pittunen äitiiii''

Naurattaa lähinnä kun mä en oikeesti ole mikään pikkunen :D heh. Raskausmahan ja turvotuksen kans niin huvittava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko teilläkin lapsella K-vika? Minun 5 vuotias sanoo vieläkin kaikki K:t T:nä. :)

On sillä ja minun pitäis varata hänelle aika puheterapiaan mut en ole saanu aikaseksi vielä. On muutenki ongelmia ton puheen kans. Ei siittä paljon muut saa selvää ku minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko teilläkin lapsella K-vika? Minun 5 vuotias sanoo vieläkin kaikki K:t T:nä. :)

On sillä ja minun pitäis varata hänelle aika puheterapiaan mut en ole saanu aikaseksi vielä. On muutenki ongelmia ton puheen kans. Ei siittä paljon muut saa selvää ku minä.

Me käytiin silloin 3 vuotiaana. Mut ne ei sillon oikeen tehnyt mitään äännevirheille, kun se alko aika myöhään puhumaankin. Miellä puuttuu puheesta K, V, R, ja D. Jotkut saavat selvää ja jotkut eivät. :xmas:

Mutta olen aina lohduttautunut, että suurin osa ei kumminkaan ole aikuiseksi asti semmoisia. Itse on vaikeaa opettaa kuota K:ta esimerkiksi, kun lapsi ei ymmärrä, mitä tarkoitan. Puheterapeutti tietää, miten voi neuvoa niin että lapsi tajuaa. L:ää olen saanut opetettua tytölle ihan hyvällä menestyksellä, mutta ei se ole tullut puheeseen.

Olis pitänyt viedä se puheterapiaan ehkä jo vuosi sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko teilläkin lapsella K-vika? Minun 5 vuotias sanoo vieläkin kaikki K:t T:nä. :)

On sillä ja minun pitäis varata hänelle aika puheterapiaan mut en ole saanu aikaseksi vielä. On muutenki ongelmia ton puheen kans. Ei siittä paljon muut saa selvää ku minä.

Me käytiin silloin 3 vuotiaana. Mut ne ei sillon oikeen tehnyt mitään äännevirheille, kun se alko aika myöhään puhumaankin. Miellä puuttuu puheesta K, V, R, ja D. Jotkut saavat selvää ja jotkut eivät. :xmas:

Mutta olen aina lohduttautunut, että suurin osa ei kumminkaan ole aikuiseksi asti semmoisia. Itse on vaikeaa opettaa kuota K:ta esimerkiksi, kun lapsi ei ymmärrä, mitä tarkoitan. Puheterapeutti tietää, miten voi neuvoa niin että lapsi tajuaa. L:ää olen saanut opetettua tytölle ihan hyvällä menestyksellä, mutta ei se ole tullut puheeseen.

Olis pitänyt viedä se puheterapiaan ehkä jo vuosi sitten.



Aivan.Minäpä varaan heti ton ajan.
 

Yhteistyössä