Meidän pihapiirissämme on perhe, johon kuuluu vanhempien lisäksi tyttö 3,5v ja poika 1,5v. Heillä saadaan yleensä kaikki huutamalla ja kiukuttelulla läpi. Pihalla tämä vanhempi lapsista heittäytyy ja itkee todella pienistä asioista ja yleensä äitinsä ei huomioi lasta vaikka rääkyisi miten pahasti. Pihalla olen jaksanut tätä touhua katsella, mutta tänään napsahti. Meidän neiti 2,5v olisi halunnut pihalla leikkiä näiden lasten kanssa, mutta hänelle sanottiin vain "mene pois.". Sanojana tämä vanhempi tyttö. Myöhemmin neiti kokeili uudestaan kepillä jäätä ja meni tytön viereen istumaan, niin tyttö haukkui tyhmäksi ja käski jälleen mennä pois. Neitimme lähti pois ja tämä tyttö heitti lapiolla lastamme vielä perään, äiti ei sanonut mitään
. Sitten hänen pikkuveljensä löi lapiolla lastamme, niin äiti vaan katsoo ja myhäilee että "mä pidän tota meidän ****** niin pienenä vielä, että en osaa ajatella että sillä olisi omaa tahtoa." ym ym... Siinä tapahtui paljon tämmöistä samanlaista tyttäremme lyömistä, haukkumista, tönimistä ja komentelua, että mä rääkäsi moneen otteeseen kun tämä äiti ei osaa kieltää lapsiaan. Emmä halua olla tommoisten ihmisten kanssa pihalla, koska tykkään että lapset leikkivät keskenään eivätkä tossa iässä rakentelisi kuppikuntia niin voimakkaasti reagoiden. Mutta kyllä voisi lapsiaan komentaa, jos pahojaan tekevät |O . Meidänkin tyttö on niin kiltti toisille lapsille, että pahaa teki itsellään katsoa kun tyttö ei halunnut mennä hiekkalaatikolle vaan tuli äidin viereen istumaan :/ . Mitähän tulosta toi äiti ajattelee saavansa tommoisella kasvatuksella? Mä en jaksa ymmärtää...