S Sirkku Vieras 30.07.2008 #26 Ihan kuin kyyt olis lisääntyneet kun viime aikoina monet on nähneet niitä.
P "petra" Vieras 11.06.2011 #27 Alkuperäinen kirjoittaja Karamelli84: Mie pelkään aina kans kun koirien kanssa metsässä olen, että jos purasee pistää koiraa. Siinä voi käydä pahastikin.. Ei mua niinkään haittais jos se mua itteeni puris. Onko kellään kokemuksia jossa kyy olis purrut koiraa ? Miten kävi? Click to expand... Mun äidin sedän ja tädin ajokoiran pentua puri kyy. Oli hengenlähtö lähellä
Alkuperäinen kirjoittaja Karamelli84: Mie pelkään aina kans kun koirien kanssa metsässä olen, että jos purasee pistää koiraa. Siinä voi käydä pahastikin.. Ei mua niinkään haittais jos se mua itteeni puris. Onko kellään kokemuksia jossa kyy olis purrut koiraa ? Miten kävi? Click to expand... Mun äidin sedän ja tädin ajokoiran pentua puri kyy. Oli hengenlähtö lähellä
? "..." Vieras 11.06.2011 #28 Ymmärsinkö oikein, että ap lähti saman tien takaisin kotiin. :ashamed: On meitä moneksi. Kai olisit ap lähtenyt myös, jos olisit ampiaiseen törmännyt? Ne kun ovat tilastojen valossakin vaarallisempia. Ps. Koskas muistatte viimeksi nähneenne uutisen, että joku olisi kyynpuremaan kuollut? (Ja vuosittain ne pureskelevat kuitenkin aika monia. )
Ymmärsinkö oikein, että ap lähti saman tien takaisin kotiin. :ashamed: On meitä moneksi. Kai olisit ap lähtenyt myös, jos olisit ampiaiseen törmännyt? Ne kun ovat tilastojen valossakin vaarallisempia. Ps. Koskas muistatte viimeksi nähneenne uutisen, että joku olisi kyynpuremaan kuollut? (Ja vuosittain ne pureskelevat kuitenkin aika monia. )