5v leikkii tuolla huoneessaan 3v:n ja vajaa 2v:n kanssa kotia. Kävin katsomassa, ja kysyin, että onks siellä kaikki ok... tarviiko mennä mukaan leikkiin tai jotain. (Tuli mieleen tyrkyttää itseäni mukaan leikkimään, kun luin leikki-avauksen palstalta.)
Vanhin noista tytöistä vastasi hyvin närkästyneen oloisena:
- Voisit sä vaikka mennä pois, kun me halutaan leikkiä. Meillä on monta lasta, mene jonkun muun leikkiin. Muistatko äiti, että meillä on monta lasta?