olis kiva jos kysäsisivät eka oikian koon, ja sitten vasta ostaisivat vaatteet ja jotkut ostaa vasiten "hiukan" liian isoja että on kasvuvaraa.. :headwall: saa laittaa kaappiin kauas oottelemaan ja kaivaa muutaman vuoden päästä esiin. mutta ajatus on tärkeinAlkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Mun äiti tuppaa ostamaan lapsille liian pieniä vaatteita. Harmittaa kun muuten olisivat tosi kivoja, semmosia mitä itelläkin tulisi ostettua... mutta 2v.lle 80cm yöpuku Anoppi taas ostaa aivan liian isoja. 6kk ikänen sai kylpytakin jossa koko oli 3-4v.
Tämä oli kyllä huippu!Alkuperäinen kirjoittaja tonttu:hauskoja! Meillä paras oli kun 15v poika sai mummoltaan joululahjaksi kirjekuoren, jossa oli rahaa ja kuolinilmoituksia! Tuli onneks videolle kuvattua tätä lahjojen aukaisua ja pojan hämmästynty ilme, että onko nää oikeesti siis mulle!? Onko Mummo seonnut nyt lopullisesti?
Mummo oli säilönyt tuttujensa kuolinilmoitukset kirjekuoreen, eikä ollut hokannut tarkistaa, onko kuori tyhjä ku oli laittanut joululahjarahat sinne!
Oliko kenties vinkki, että lapsiakin voisi alkaa "tehtailemaan"??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä sain lahjaksi kerran vaippapaketin kokoa 2-4 kg.
Mulle kelpais... rakastan pellavaliinojaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Saan anopilta joka joulu ja synttäri jotain helvetin pellavaliinoja ja pöytäräsyjä.
Ostaa kalliilla jostain pienestä käsityöpuodista. En kehtaa sanoa, etten semmoisia käsinkruusattuja tuukeja käytä :ashamed:
Ei sovi MILLÄÄN muotoa meidän sisustukseen ...
En ymmärrä, miksei voi vaikka tuikata sitä 30 euroa RAHANA, mulla on kaappi pullollaan käyttämättömiä pellavaliinoja....ashamed: