Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäiskö koittaa uutta paattia rakentaa, vaikka hyvin tuo uusi paatti toimii.
Ajattelin vaan, että jos tilanne on rauhoittunut, niin vois koittaa omaa paikkaa.
Jos siis vielä kiinnostusta on.
 
vierailija
Mun on pakko kysyä... miten on mahdollistaettä luulit tuota oikeasti Kärtsäni settilistaksi? Siitä puuttuu CCC ja kaikki muut vakiobiisit jotka tiedetään että soitettiin tänään keikalla ( Auto jää, Välikuolema, Peoples Champion) .
Onhan siinä Ccc. Mä näin ton eilen ainakin ennen keikkaa ja luulin oikeaksi, tai siis ihmettelin, että voiko uskoa oikeaksi.
eri
 
vierailija
Toivon pyhästi, että nuo palepellet ymmärtävät olla heiluttelematta sitä lippua. Ja toivon pyhästi, ja luotan kyllä siihen, että Kärppy osaa olla antamatta noille häiriköille minkäänlaista huomiota. Jokainen saa olla politiikasta ja asioista ylipäätään mitä mieltä haluaa, mutta ei sitä tarvitse ruveta toisten naamalle tunkemaan. Ja tämä aihe etenkin ketuttaa, kun ei olisi ensimmäinen kerta kuin tästä syntyy ihan hirveä p*skamyrsky.
 
vierailija
Toivon pyhästi, että nuo palepellet ymmärtävät olla heiluttelematta sitä lippua. Ja toivon pyhästi, ja luotan kyllä siihen, että Kärppy osaa olla antamatta noille häiriköille minkäänlaista huomiota. Jokainen saa olla politiikasta ja asioista ylipäätään mitä mieltä haluaa, mutta ei sitä tarvitse ruveta toisten naamalle tunkemaan. Ja tämä aihe etenkin ketuttaa, kun ei olisi ensimmäinen kerta kuin tästä syntyy ihan hirveä p*skamyrsky.
Eikö noita lippuja voitaisi kieltää viemästä keikoille. Artistien keikat ei ole mikään poliittisten ilmaisujen paikka. Toki se sääntö koskisi valitettavasti sitten myös sateenkaari lippua.
 
vierailija
Kuinkahan innoissaan Boitsu elää Furngirolan keikkakokemusta Jeren mukana kun itse kuitenkin osaa vieraista kielistä niin hyvin juuri Espanjaa? 😊 Ja sitten siellä ryökäleessä vielä sataa 🥹
Etenkin seuraako ripset pitkinä jos Jere on menossa tuolta suoraan Sloveniaan? 🤩
 
vierailija
Toivon pyhästi, että nuo palepellet ymmärtävät olla heiluttelematta sitä lippua. Ja toivon pyhästi, ja luotan kyllä siihen, että Kärppy osaa olla antamatta noille häiriköille minkäänlaista huomiota. Jokainen saa olla politiikasta ja asioista ylipäätään mitä mieltä haluaa, mutta ei sitä tarvitse ruveta toisten naamalle tunkemaan. Ja tämä aihe etenkin ketuttaa, kun ei olisi ensimmäinen kerta kuin tästä syntyy ihan hirveä p*skamyrsky.
Palepellet? Miten voi yhdestä lipusta mennä ennakkoon jo noin täysin hermot kun et ole edes paikan päällä?
 
vierailija
Ilmeisesti sen lipun viejä on ihan joku fani, tuskin syntyy mitään ongelmaa. Isompi ongelma on tuo keli. Onneksi on lämmintä, mutta sade varmasti vaikuttaa esiintymiseen. Jukan pitää pysyä kitaroineeen katoksen alla ja tietysti Allu läppäreineen. Sade liukastaa lavan eli isompi juttu on se, että Kärtsä kaatuu ja loukkaa itsensä.
 
vierailija
Vahvana Palestiina-asian tukijana minunkaan mielestäni se lippu ei kuulu tämän fandomin keikoille mitenkään, paitsi jos lipun kantaja on itse sieltä, samalla lailla kuin ihmiset heiluttavat usein oman kotimaansa lippuja. Näin ilmeisesti tässä tilanteessa ei ole? Olisi kuitenkin jees, jos tästä ei tarvitsisi aloittaa mitään haukkumista ja räyhäämistä, kun se ei ketään hyödytä ja tuskin vähentää niiden lippujen näkymistä jatkossa.

Harmillista, jos lavaa ei ole suojattu kunnolla sateelta, kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään poikkeuksellinen luonnonilmiö.
 
vierailija
Ilmeisesti sen lipun viejä on ihan joku fani, tuskin syntyy mitään ongelmaa. Isompi ongelma on tuo keli. Onneksi on lämmintä, mutta sade varmasti vaikuttaa esiintymiseen. Jukan pitää pysyä kitaroineeen katoksen alla ja tietysti Allu läppäreineen. Sade liukastaa lavan eli isompi juttu on se, että Kärtsä kaatuu ja loukkaa itsensä.
Suomessa on ollut sateen liukastamia lavoja pitkin kesää, kyl se K osaa olla liukastumatta. Sade ei ole suomalaiselle mikään outo juttu.
 
vierailija
Suomessa on ollut sateen liukastamia lavoja pitkin kesää, kyl se K osaa olla liukastumatta. Sade ei ole suomalaiselle mikään outo juttu.
Eri materiaalien liukkaus sateella vaihtelee kyllä hyvin voimakkaasti. Itse en ainakaan lähtisi arvuuttelemaan, kuinka liukas jokin itselleni täysin tuntematon paikka on tai ei ole. Toivottavasti tietysti ei.
 
vierailija
Eri materiaalien liukkaus sateella vaihtelee kyllä hyvin voimakkaasti. Itse en ainakaan lähtisi arvuuttelemaan, kuinka liukas jokin itselleni täysin tuntematon paikka on tai ei ole. Toivottavasti tietysti ei.
K on siel paikan päällä ja on varmasti jo kokeillut miten liukas on ja toimii sen mukaisesti. Ei siitä tarvitse huolehtia. Ihan samoin se voi liukastua tai kompastua millä tahansa lavalla vaikkei olisikaan märkää.
 

Yhteistyössä