Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä juuri. Ja voin sitten kyllä samantien tunnustaa, että mulla on äärimmäisiä vaikeuksia itsellänikin kohdistaa katsetta lavalla muualle kuin Bojaniin.
No niin minullakin, mutta ei lavalle katsomista voi verrata noihin nettiin laittamisiin. En nyt ota kantaa häiritseekö tuo Bojania, mutta itse kiusaannuin niiden määrästä ja intensiteetistä, kun eksyin yksi ilta tumppulinkin kautta etsimään yhtä lyhyttä kollaasin ”tapahtumaa”, josta oli vain linkki Safurseyn etusivulle, ja klippiä, joka niistä Tumppuun oli otettu etsiessäni jouduin selaamaan useamman videon läpi.
 
vierailija
Välillä ois kiva keskustella jostain muusta kuin faneista. Esim vaikka tän päivän keikoista tai ihan mistä vaan. Tuntuu että tää keskustelu jatkuvasti kulkeutuu faneihin täällä.
 
vierailija
No niin minullakin, mutta ei lavalle katsomista voi verrata noihin nettiin laittamisiin. En nyt ota kantaa häiritseekö tuo Bojania, mutta itse kiusaannuin niiden määrästä ja intensiteetistä, kun eksyin yksi ilta tumppulinkin kautta etsimään yhtä lyhyttä kollaasin ”tapahtumaa”, josta oli vain linkki Safurseyn etusivulle, ja klippiä, joka niistä Tumppuun oli otettu etsiessäni jouduin selaamaan useamman videon läpi.
Mulle kyllä tärkeintä on se, että niissä on biisit kokonaisina ja erittäin hyvä laatuisina tallenteina.
 
vierailija
Nätisti? Koski ilman lupaa monta kertaa ja lopussa tarttui kiinni oikein kunnolla. Ei noin.
Joo mä en ole edes kovin herkkis, mutta yllätyin miten koin melkeinpä vähän ahdistavaksi tuon pätkän. Sellaista yksipuolista lääppimistä. Ei tietenkään tarkoita mitään pahaa, mutta ei ole kivaa tuollainen 😬 jälleen kerran haluan nostaa maljan Tampereen Olympialle 🙏🏻
 
vierailija
Mulla on ulkkis kaveri joka kuvaa kaikki keikat joilla on alusta loppuun videolle. Laajakuvana toki, mutta haluaa katsoa jälkeen päin keikat. Ne tosin onkin ihan hyvän laatuisia mutta monet kerrat ihmetellyt samaa että voiko keikasta nauttia, jos vain kuvaa ja tarkkailee samalla ruutua. Haluaa katsoa keikat kotona monta kertaa uudelleen. Yritti kerran muakin maanitella kuvaamaan yhden hänen suosikkibändeistä festareilla. Meitä on moneen lähtöön. Tässä erotuksena ettei jaa niitä nettiin.
 
vierailija
Mikäs tää juttu on että Ruissin keikan jälkeen Bojan riensi ensimmäisenä halaamaan Kärtsää? Tumputtimessa puhutaan että joku olisi tämänkin nähnyt mutta kuva-aineistoon en ole itse vielä törmännyt 😊 Mitähän kaikkea ihanaa Markin muistikortille on tallentunut 🥰
 
vierailija
Mutta enhän mä tietenkään katso niistä 25 versiosta kuin ehkä ne kaksi. Ne esitykset, joissa olen itsekin keikalla ollut. Samalla lailla katselisin omia videoita, jos niitä olisin kuvannut.
Okei, no sen ymmärrän.
Mä en katso edes niiltä keikoilta joilla olen, vaikken ole itse noin lähellä, mutta me ihmiset olemme erilaisia. Itse saan enemmän twitterin hassuista klipeistä ja kommenteista niihin. Niissä joo jnkv ”roustataan”, mutta huumorilla ja uskoakseni suurella rakkaudella.
 

Yhteistyössä