Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse en näe sitä noin ollenkaan. Käyn keikoilla mahdollisuuksien mukaan ja kuuntelen biisejä Spotifysta paljon, joten en koe millään lailla huonoa omaatuntoa siitä että katson lisäksi tallenteita. Yhden lp-levynkin menin tilaamaan ennen kuin omistin edes levysoitinta, joten on joksut korvaustakin saaneet tästä fanittamisestani. Joksut tietää kyllä Safurseyn tiktokista, joten jos se ei heitä haittaa, niin ei minuakaan.
Mistä tiedät ettei heitä tai Bojania haittaa, että aina sama kuvaa häntä koko keikan ajan melkein joka keikalla?
 
vierailija
Itse en näe sitä noin ollenkaan. Käyn keikoilla mahdollisuuksien mukaan ja kuuntelen biisejä Spotifysta paljon, joten en koe millään lailla huonoa omaatuntoa siitä että katson lisäksi tallenteita. Yhden lp-levynkin menin tilaamaan ennen kuin omistin edes levysoitinta, joten on joksut korvaustakin saaneet tästä fanittamisestani. Joksut tietää kyllä Safurseyn tiktokista, joten jos se ei heitä haittaa, niin ei minuakaan.
Kyse ei nyt ole Joksujen tuloista vaan kun yksi taltioi Bojanin joka liikkeen jokaiselta keikalta jokaisesta biisistä tosi lähikuvaten ja taltioi ne kaikki nettiin.
 
vierailija
Minkä ihmeen takia osa kommentoijista roikkuu näissä ketjuissa päivästä toiseen, koska selvästikään Jokerit ja/tai Kärtsä eivät tuo heille enää mitään nautintoa. Tuntuu että näillä kommentoijilla on jatkuvasti paha olla näissä ketjuissa, joten miksi roikkua näissä väkisin. Miksei voi siirtyä sellaisen aiheen pariin, mikä tuo mielihyvää.
Niillä on paha olla ihan missä vaan. Haluavat vain levittää sitä omaa pahaa oloaan muuallekin, koska muiden ilo ja onnellisuus tuntuu sietämättömältä, koska eivät sellaista pysty jostain syystä itse tuntemaan. Apua kai sellainen ihminen tarvisi, jos noin huonosti on asiat. 3
 
vierailija
Ei Kärpyllä oikeasti mitään lomaa ole, reilu 5 päivää vaan. Ihan varmasti noikin on enimmäkseen täynnä jotain levy-julkkareihin valmistautumisia ja lisätreenejä tuota isoa festarikeikkaa varten.
 
vierailija
Mistä tiedät ettei heitä tai Bojania haittaa, että aina sama kuvaa häntä koko keikan ajan melkein joka keikalla?
En usko että Safurseyn kuvaaminen haittaa enemmän kuin muidenkaan. Jos haittaisi, he varmaan puuttuisivat siihen. En ala kuvitella mielessäni jotain, mitä he eivät itse ole tuoneet esille. Luulen että enemmän haittaa ne sellaiset ns. fanit jotka arvostelevat heitä ties mistä ja vaativat milloin mitäkin, verrattuna sellaiseen, joka käy uskollisesti keikoilla ja kuvaa. Tämä on siis oma näkemykseni, jokaisella on omansa, en jaksa lähteä tästä enempää kiistelemään.
 

Yhteistyössä