Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minkä ihmeen takia osa kommentoijista roikkuu näissä ketjuissa päivästä toiseen, koska selvästikään Jokerit ja/tai Kärtsä eivät tuo heille enää mitään nautintoa. Tuntuu että näillä kommentoijilla on jatkuvasti paha olla näissä ketjuissa, joten miksi roikkua näissä väkisin. Miksei voi siirtyä sellaisen aiheen pariin, mikä tuo mielihyvää.
 
vierailija
Puhuin tallenteista. Ei se haittaa vaikka eivät livenä olekaan, melko tuoreita yleensä kuitenkin. Katson koneella Tiktokista. Tosi hyvä laatu, kaikkea muuta kuin paska.
Ne on kyllä tosi hyvä laatuisia. Omat pienet pätkät keikalta on ihan paskoja, kun puhelin heiluu ja tosiaan en malta kuvata kuin pienen pätkän. On tosi ihana palata esim NT tourin keikoille fiilisteleen vaikkapa Olympian keikkaa 🥰
 
vierailija
Minkä ihmeen takia osa kommentoijista roikkuu näissä ketjuissa päivästä toiseen, koska selvästikään Jokerit ja/tai Kärtsä eivät tuo heille enää mitään nautintoa. Tuntuu että näillä kommentoijilla on jatkuvasti paha olla näissä ketjuissa, joten miksi roikkua näissä väkisin. Miksei voi siirtyä sellaisen aiheen pariin, mikä tuo mielihyvää.
Kuka nyt on valittanut K / Jokereista?
 
vierailija
Mua ahdistais hyötyä tuosta Bojanin kameran kanssa nuolijasta, mutta miten vaan.
Itse en näe sitä noin ollenkaan. Käyn keikoilla mahdollisuuksien mukaan ja kuuntelen biisejä Spotifysta paljon, joten en koe millään lailla huonoa omaatuntoa siitä että katson lisäksi tallenteita. Yhden lp-levynkin menin tilaamaan ennen kuin omistin edes levysoitinta, joten on joksut korvaustakin saaneet tästä fanittamisestani. 😅 Joksut tietää kyllä Safurseyn tiktokista, joten jos se ei heitä haittaa, niin ei minuakaan.
 
vierailija
Mua huvitti kun etsin jotain tiettyä tietoa keikkakuvaamisesta, niin eksyin jonnekin Redditiin tms missä jengi kommentoi tyyliin: ”miksi pitää ylipäätään kuvata keikkaa!!!? Eihän niitä jälkikäteen kuitekaan kukaan katso!” Hihi, ai ei vai? Minä, joka aamu autossa: Pistää omat tallenteet biiseistä keikoilta soimaan 😁
Videoitakin on tullut tuijoteltua omalta puhelimelta 😍
 

Yhteistyössä