Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää Summerfest on ainakin festarikonserni jonka somelinjaan kuuluu esiintymiskontsan jakaminen auliilla kädellä ja hyvään tahtiin, niin saadaan varmaan K-klippejä jo seuraavan tunnin aikana.
 
vierailija
Sehän ei tosiaankaan ole pienimmissäkään määrin sinun asiasi, miten hän toimii. Tämä yhden fanin arvostelu ja saman asian toisto alkaa mennä naurettavuuksiin, ja kantasi on jo tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on todella paljon, jotka olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että pääsemme Safurseyn videoiden myötä mukaan niihinkin konsertteihin, joihin emme pääse itse paikan päälle, ja että saamme kuulla biisit kokonaisina. Joksutkaan eivät pistä pahaksi hänen videoitaan, hehän itsekin iloitsivat siitä suuresta määrästä katsojia, jotka SBJ on hänen TikTokissaan saanut.
👍👍
 
vierailija
Mä olen ollut tosi onnellinen noista Safurseyn tallentamista keikoista. Ei ole ollenkaan syönyt intoa mennä keikoille itse, mutta on ollut usein ihana katsella toiselta puolelta Eurooppaa olevaa keikkaa illalla kahvikuppi kädessä sohvalla, vieläpä hyvälaatuisella äänenlaadulla. ❤
 
vierailija
Artistit tietää, mitä tiedossa, jos menevät sinne kosketusetäisyydelle.
Se on jännä että K ja Joksut saavat olla ihan rauhassa Suomessa yleisön joukossa ja muualla on noita rajattomia. Ketään ei saa koskea ilman lupaa, ei edes sitä työtään tekevää artistia. Vai kouritko esim. työpaikallasi siivoojaa, joka tulee viereesi tekemään työtään?
 
vierailija
Se on jännä että K ja Joksut saavat olla ihan rauhassa Suomessa yleisön joukossa ja muualla on noita rajattomia. Ketään ei saa koskea ilman lupaa, ei edes sitä työtään tekevää artistia. Vai kouritko esim. työpaikallasi siivoojaa, joka tulee viereesi tekemään työtään?
Kyllähän Kärtsää on myös klähmitty keikalla, Joksut on tainneet saada olla ihan rauhassa, vaikka esim. Tampereella B oli todella lähellä yleisöä.
 
vierailija
Sehän ei tosiaankaan ole pienimmissäkään määrin sinun asiasi, miten hän toimii. Tämä yhden fanin arvostelu ja saman asian toisto alkaa mennä naurettavuuksiin, ja kantasi on jo tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on todella paljon, jotka olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että pääsemme Safurseyn videoiden myötä mukaan niihinkin konsertteihin, joihin emme pääse itse paikan päälle, ja että saamme kuulla biisit kokonaisina. Joksutkaan eivät pistä pahaksi hänen videoitaan, hehän itsekin iloitsivat siitä suuresta määrästä katsojia, jotka SBJ on hänen TikTokissaan saanut.
Tuo oli ensimmäinen viestini aiheesta. Ja ihmettelin vaan että eikö olisi parempi keskittyä nauttimaan keikasta 100%, en sitä että hän laittaa materiaalia nettiin, olen minäkin niitä katsonut. Viestini koski kaiken kuvaamista yleensäkin liittyen keikkaan keskittymiseen.
 
vierailija
Vielä tosta et B ei postaa enää mitään pysyvästi. Eihän Jurekaan kauheasti instaan postaa. Exit postauksen jälkeen edellisin postaus on helmikuusta. Jan myöskin harvoin mitään postaa, ainoat jotka aktiivisimmin instaan postaavat ovat Nace ja Kris. Kris ehkä kaikista eniten.
 
vierailija
Mä olen ollut tosi onnellinen noista Safurseyn tallentamista keikoista. Ei ole ollenkaan syönyt intoa mennä keikoille itse, mutta on ollut usein ihana katsella toiselta puolelta Eurooppaa olevaa keikkaa illalla kahvikuppi kädessä sohvalla, vieläpä hyvälaatuisella äänenlaadulla.
Eihän se ikinä striimaa? Mistä sä niitä katsot? Puhelimesta Tiktokista? Varmaan ihan paska. Eikö siinä ole hirveästi rojua pitkin näyttöäkin.
 

Yhteistyössä