Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksei Boitsu enää POSTAA mitään Instagramiinsa??? Näköjään viimeinen postaus helmikuulta. Ei mitään _pysyvää jälkeä_ miltään kevään kiertueelta, ei yhdeltäkään kesän festarilta. Siis en ole edes huomannut aiemmin, ne stoorit on kyllä riittäviä, etten moiti, ihmettelen vain tilannetta?
Sen psyyke ei kestä sitä, että jokaisen postauksen myötä lähtee tuhat seuraajaa.
 
vierailija
Minä en itse ymmärrä sitä että kierretään kaikki keikat läpi ja kuvataan kaikki. Miten siinä pystyy itse nauttimaan keikasta 100%? No ehkä se on hänen tapansa, mutta itse ainakin huomaan selvän eron keskittymisessä siinä jos kuvaan tai en kuvaa
Sehän ei tosiaankaan ole pienimmissäkään määrin sinun asiasi, miten hän toimii. Tämä yhden fanin arvostelu ja saman asian toisto alkaa mennä naurettavuuksiin, ja kantasi on jo tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on todella paljon, jotka olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että pääsemme Safurseyn videoiden myötä mukaan niihinkin konsertteihin, joihin emme pääse itse paikan päälle, ja että saamme kuulla biisit kokonaisina. Joksutkaan eivät pistä pahaksi hänen videoitaan, hehän itsekin iloitsivat siitä suuresta määrästä katsojia, jotka SBJ on hänen TikTokissaan saanut.
 
vierailija
vierailija
Sehän ei tosiaankaan ole pienimmissäkään määrin sinun asiasi, miten hän toimii. Tämä yhden fanin arvostelu ja saman asian toisto alkaa mennä naurettavuuksiin, ja kantasi on jo tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on todella paljon, jotka olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että pääsemme Safurseyn videoiden myötä mukaan niihinkin konsertteihin, joihin emme pääse itse paikan päälle, ja että saamme kuulla biisit kokonaisina. Joksutkaan eivät pistä pahaksi hänen videoitaan, hehän itsekin iloitsivat siitä suuresta määrästä katsojia, jotka SBJ on hänen TikTokissaan saanut.
No pitääkö sinunkaan jokaista konserttia nähdä? Emme näe me ketkään muutkaan. Jokereiden konsertteja on useampia kokonaisina (eikä tolleen paloina, kuin Safurseyn) You tubessa, katsele sieltä kun konsertinnälkä yllättää. Vähän hienotunteisemmin kuvattuja.
 
vierailija
Sehän ei tosiaankaan ole pienimmissäkään määrin sinun asiasi, miten hän toimii. Tämä yhden fanin arvostelu ja saman asian toisto alkaa mennä naurettavuuksiin, ja kantasi on jo tullut harvinaisen selväksi.

Meitä on todella paljon, jotka olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että pääsemme Safurseyn videoiden myötä mukaan niihinkin konsertteihin, joihin emme pääse itse paikan päälle, ja että saamme kuulla biisit kokonaisina. Joksutkaan eivät pistä pahaksi hänen videoitaan, hehän itsekin iloitsivat siitä suuresta määrästä katsojia, jotka SBJ on hänen TikTokissaan saanut.
Ei se poista sitä faktaa, että se on ihan vtun väärin.

eri
 
vierailija
Miksei Boitsu enää POSTAA mitään Instagramiinsa??? Näköjään viimeinen postaus helmikuulta. Ei mitään _pysyvää jälkeä_ miltään kevään kiertueelta, ei yhdeltäkään kesän festarilta. Siis en ole edes huomannut aiemmin, ne stoorit on kyllä riittäviä, etten moiti, ihmettelen vain tilannetta?
Niin en tiedä. Ei munkaan mielestä tarvitse mutta aikaisemmin ajattelin, että olisi postannut jonkun kuvan kun NT loppui. Oikeastaan en edes tiedä millä kuvalla voisi palata. Kärtsyn kuvalla? :D
 
vierailija
Olen ainakin nauttinut suuresti sen S-alkuisen videoista. Pitääkö pyytää anteeksi? 🤔 Musta on ihana kuunnella ja katsella pätkiä eri keikoilta. Itse pääsee sinne keikoille kuuntelemaan ehkä sen kerran vuodessa, jos sitäkään. Näitä katselemalla pääsee melkein siihen keikkafiilikseen.
 
vierailija
Jos B kokee muutenkin instan käytön vähän sellaisena ei mukavana asiana, mutta haluaa silti jotain laittaa keikoista ja kiittää faneja niin silloin hän on varmaan todennut stoorien laittamisen helpommaksi ja vähemmän stressaavammaksi
 
vierailija
Jos B kokee muutenkin instan käytön vähän sellaisena ei mukavana asiana, mutta haluaa silti jotain laittaa keikoista ja kiittää faneja niin silloin hän on varmaan todennut stoorien laittamisen helpommaksi ja vähemmän stressaavammaksi
Ja eihän se muutenkaan ole kauheasti noissa Joksujen postauksissa esillä, paitsi tietty silloin kun ovat Suomessa ja Kärpän seurassa. 🥺💙
 

Yhteistyössä