Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noh, se on ihan okei. Siinä tapauksessa ymmärrän jos olet myös ärsyyntynyt sen punkki-bändin läpänheitosta. Kärtsähän ammentaa myös vähän punkki-henkisestä kulttuurista tyylillään, joskin suomalaisella tavalla. Juntti-punkkia.
Kiitos, ihanaa että ymmärsit 🥰. Ilmeisesti kirjoitettiin aika samaan aikaan uudelleen (yritin tuossa vielä vähän tarkentaa). Näillä palstoilla on minusta usein se ongelma, että kun on vain teksiä, eikä näe/kuule muitten äänentasoa/ilmeitä/elekieltä, niin saattaa syntyä väärinkäsityksiä, vaikkei tarkoittaisikaan mitään pahaa...
 
vierailija
Mistä liven kuvaaminen ja striimaamimen on vähemmän kyseenalaista kuin tuo Safurseyn toiminta. Harva kuitenkaan tallentaa niitä livejä ikuisuuksiksi katseltavaksi. Musta on ihan käsittämätöntä, että tuollainen voi olla sallittua, eikä riko mitään tekijänoikeuspykäliä tms.
 
vierailija
Huh, huh. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Että pitikin "omien poikien" puolesta niin jännittää 🤍
Tää on jotenkin hauska (vaikka näin toki, että joku vain provosi täällä). Jännitetään täällä ihan älyttömiä asioita. 🤣 Mutta yleensä noi aikaiset keikat kerää vähemmän ihmisiä eikä ihmiset ole vielä niin fiiliksissä. Esim. Blind Channel Ruisrockissa keräsi vähän laiskasti yleisöä eikä yleisö ollut mukana niin energiselle bändille siihen aikaan (tietysti eturivi). BC pyysi ihmisiä jossain vaiheessa hyppimään "jump jump", mä olin vaan siihen aikaan että ei onnistu, pitää säästää jalkoja. 😅 Hyvä keikka oli muuten.
 
vierailija
Tää on jotenkin hauska (vaikka näin toki, että joku vain provosi täällä). Jännitetään täällä ihan älyttömiä asioita. Mutta yleensä noi aikaiset keikat kerää vähemmän ihmisiä eikä ihmiset ole vielä niin fiiliksissä. Esim. Blind Channel Ruisrockissa keräsi vähän laiskasti yleisöä eikä yleisö ollut mukana niin energiselle bändille siihen aikaan (tietysti eturivi). BC pyysi ihmisiä jossain vaiheessa hyppimään "jump jump", mä olin vaan siihen aikaan että ei onnistu, pitää säästää jalkoja. Hyvä keikka oli muuten.
5 minuuttia ennen keikan alkua oli tosi vähän porukkaa yhdestä Twitter klipistä näkyi
 
vierailija
Mitä Safursey on tehnyt?
Kuvannut keikkoja. Epäsuosittu mielipide ehkä, mutta kyllä mä tykkään käydä katsomassa noita sen kuvaamia keikkoja. Tiedän, että ne on hyvälaatuisia ja biisit on niissä kokonaan. Esim. julkaisematon Bluza soi mulla usein. Itse en malta kuvata kuin ehkä pienen pätkän ja kuitenkin joskus vaan on kiva fiilistellä menneitä keikkoja.
 

Yhteistyössä