Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo bändi on kyllä ihan sysipaska muutenkin (jos olet kuullut heitä, niin tiedät), joten ei pieni cancelointi tahtia haittaa, tuskin on hirveesti kuuntelijoita muutenkaan 😅)
Kävin kuuntelemassa kun noin kauniisti suosittelit: ihan normi saksalaista punkkia mun korvaan. Mutta itse et antanut kommentillasi yhtään JO-faneista positiivista kuvaa, kun on noin tarve haukkua muita bändejä.
 
vierailija
Mulla soi töissä toimistossa usein Siddharta, heillä laaja tuotanto. Tosi monikin mun työkaveista on ollut että mitä tää on, kuulostaa hyvältä. Ja kaikki on poikkeuksetta ollut, että tosi kiva kuulla muutakin kun englantia, varsinkin kun englanninkielinen (radiosoitto)musiikki tuppaa olemaan aika geneeristä. Ko. bändi jäänyt kuunteluun sattuneesta syystä. 😁
 
vierailija
Vauvan moderointi voisi ketjun lukittuaan perustaa tilalle samantien uuden. Toi nykyinen on taas käynyt niin raskaaksi ja hitaaksi kirjoittaa. Vanha tulee tietenkin säilyttää lukittuna.
 
vierailija
Mitä mieltä olet sit Kärtsän välispiikeistä, ihan näin oikeasti kiinnostuneena? Tuo bändi on ihan omassa kotimaassaan ja heittävät läppää jota siellä kyl oletettavasti tajutaan.
En viitsi alkaa avautumaan mielipiteestäni Kn spiikeistä täällä. Ymmärrän, että täällä rakastetaan Kärtsää ja välispiikkejään ja kunnioitan sitä (tajuan, että tämänkin voi nyt käsittää trollaukseksi, mutta en olisi edes vastannut, ellet olisi kohteliaasti kysynyt oikeasti kiinnostuneena ja yritän olla rehellinen loukkaamatta ketään).
 
vierailija
Hyvin on ollut tilaa hypellä CD. Mut kiva, kun on kannustajia edessä. 🤗Vielä ei ilmeisesti ole klippejä, mistä näkis yleisömäärää.https://www.instagram.com/stories/patrickvanhove96/3416449283047940590?
 
vierailija
Mulla soi töissä toimistossa usein Siddharta, heillä laaja tuotanto. Tosi monikin mun työkaveista on ollut että mitä tää on, kuulostaa hyvältä. Ja kaikki on poikkeuksetta ollut, että tosi kiva kuulla muutakin kun englantia, varsinkin kun englanninkielinen (radiosoitto)musiikki tuppaa olemaan aika geneeristä. Ko. bändi jäänyt kuunteluun sattuneesta syystä.
Minulla Siddharta soi kaikkein eniten siksi, että se tuntuu kestävän toistuvaa kuuntelua niin hyvin. Yleisesti ottaen en ole ihminen, joka kuuntelisi lempilevyjäni joka viikko, kyllästyn helposti (tai kyllästyminen ei ole ehkä oikea sana, mutta tekee mieli kuunnella muuta) ja Siddharta on ollut yllättävän kestävä. :) Toki muutenkin hyvä bändi, mutta esim. meluisan remontin aikana kuuntelin paljon uusinta albumia hälyn peittämiseksi, enkä tympiintynyt. Joksut on minulle jotenkin emotionaalisempaa yleisesti ottaen, siksi en voi kuunnella sitä ihan niin paljoa.
 
vierailija
Minulla Siddharta soi kaikkein eniten siksi, että se tuntuu kestävän toistuvaa kuuntelua niin hyvin. Yleisesti ottaen en ole ihminen, joka kuuntelisi lempilevyjäni joka viikko, kyllästyn helposti (tai kyllästyminen ei ole ehkä oikea sana, mutta tekee mieli kuunnella muuta) ja Siddharta on ollut yllättävän kestävä. Toki muutenkin hyvä bändi, mutta esim. meluisan remontin aikana kuuntelin paljon uusinta albumia hälyn peittämiseksi, enkä tympiintynyt. Joksut on minulle jotenkin emotionaalisempaa yleisesti ottaen, siksi en voi kuunnella sitä ihan niin paljoa.
Mä kuuntelen joksuja jatkuvasti, mutta hyvin sanoitettu, että musiikki emotionaalisempaa, liekö sitten mielleyhtymistä johtuvaa, ettei voi ihan taustamusiikkina kuunnella. Siddhartha on hyvä, en ole tosin kuullut kuin osan vasta.
 
vierailija
En viitsi alkaa avautumaan mielipiteestäni Kn spiikeistä täällä. Ymmärrän, että täällä rakastetaan Kärtsää ja välispiikkejään ja kunnioitan sitä (tajuan, että tämänkin voi nyt käsittää trollaukseksi, mutta en olisi edes vastannut, ellet olisi kohteliaasti kysynyt oikeasti kiinnostuneena ja yritän olla rehellinen loukkaamatta ketään).
Noh, se on ihan okei. Siinä tapauksessa ymmärrän jos olet myös ärsyyntynyt sen punkki-bändin läpänheitosta. Kärtsähän ammentaa myös vähän punkki-henkisestä kulttuurista tyylillään, joskin suomalaisella tavalla. Juntti-punkkia.
 
vierailija
En viitsi alkaa avautumaan mielipiteestäni Kn spiikeistä täällä. Ymmärrän, että täällä rakastetaan Kärtsää ja välispiikkejään ja kunnioitan sitä (tajuan, että tämänkin voi nyt käsittää trollaukseksi, mutta en olisi edes vastannut, ellet olisi kohteliaasti kysynyt oikeasti kiinnostuneena ja yritän olla rehellinen loukkaamatta ketään).
Sama täällä edelleen: luin vielä uudelleen tuon oman vastaukseni, eikä se nyt oikein kuulostanut vieläkään siltä, mitä tarkoitin 🙈. Yritän siis uudelleen (ja vähän suoremmin): Mielestäni K vaikuttaa ihanalta tyypiltä. Välispiikkinsä (vain siis omasta mielestäni) sinkoilee vähän joka suuntaan. Välillä tosiaan tulee aika juntti-vibat (ja välillä taas ei). En tosin tiedä auttoiko tämä nyt yhtään..😅🙈
 

Yhteistyössä