Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi K lla sitten näyttää olevan niin paljon aikaa esimerkiksi Joostille, enemmän kuin B lle. Samalla tavalla K näyttää iloitsevan myös esimerkiksi Joostin ystävyydestä kuin B n.
Miten näitä voi mitenkään verrata toisiinsa? Kyllähän Jere oli Jokereiden kanssa edellisenä iltana Helsingissä keikan jälkeen. Mikä lie lentokenttähotelli se oli. Vauvalla joku sen taisi sanoa jälkeen päin, ettei vahingossakaan porukat mene sinne stalkkeroimaan.
 
vierailija
Millä tavoin tämä Ruissi oli ees erilainen kuin mitkään aikaisemmatkaan kerrat kun K&B on ollut yhdessä sieltä viisuista asti, alusta asti ovat olleet toisissaan kiinni, silti K on jakanut se arkensa ihan muun kuin Bn kanssa. En nyt ilmeisesti sitten vaan ymmärrä jotain
Mistä sinä tiedät mistään jakamisesta yhtään mitään? Kunhan trollaat.
 
vierailija
Tuo nainen on tuossa kokoajan syvällä veljen kainalossa kunnes B lähestyy ja tekee mitä tekeekään. Silloin veli irtautuu reagoimaan eli ei ota rehvakkasti kainaloon kuten trolli väitti.
 
vierailija
Samaa olin tulossa sanomaan, että ihan aikuisten oikeasti kukaan muu kuin Jere ei tiedä mitään elämästä tai suhteiden laadusta. Nähdään niin pieniä palasia kaikesta ja osasta ei ollenkaan. Jere tuskin itse täällä lukee tai jos lukee niin pistä lehmä stooriin (kohta vielä tulee, vitsi sitten.)
 
vierailija
Ei me todellakaan tiedetä. En minä väitä B juttujenkaan tosia välttämättä olevan. Vaikea noista on tietää kuin sen verran, että uskon heidän välittävän kyllä toisistaan. Tavan tietää vain he. Väitetty gf on kyllä ihan mysteeri. Eikä sitä ole meille haluttu esittää tai selittää joten saa ollakin mysteeri. Emme tiedä oikeasti yhtään mitään siitä asiasta.
 
vierailija
K ja B on minusta eri asemassa siinäkin, että ovat julkisuuden henkilöitä. Tämä väitetty gf ei ole. Häneksi myös väitetään ketä milloinkin eli kuka tahansa voi joutua asiasta kärsimään. Tai voi tulla kummallisia oletuksia kun välillä se gf on koira tai alaikäinen. Kerran se oli harja. 🤣 Kun tietoa ei ole suun voisi pitää kiinni.
 
vierailija
Eikä vaatetus täsmää Jessen tyttöystävän stoorissa olleeseen kuvaan myöskään
Juu, ei vastaakaan. Niiltä osin nimittäin, kun on vetänyt nahkarotsin tuubitoppinsa päälle illan kylmetessä. 😄 Muutenhan jalassa on tismalleen samat mustat reisitaskuhousut ja maiharit kuin Jessen gf:n stoorissa.

Eikä sillä mitään mustia raitoja päässä ole nykyään, vaan lähinnä harmahtavia. Mitään kovin tummia ne raidat ei ole.
 
vierailija
Kiitos kaikista ficceihini liittyvistä kommenteista. :) Vähän harmi, ettei AO3:ssa ole toistaiseksi tullut ainuttakaan kommenttia tuohon viimeiseen lukuun, mutta no, en ole itsekään aktiiviisin kommentoija.

Kaduttaa kyllä päätökseni jo nyt, kun on taas tullut selvemmäksi se, miten viimeisen vuoden ja etenkin viime kuukausien jälkeen elämässäni ei ole (itsestäni riippumattomista syistä) oikein mitään enää jäljellä ja ficcien kirjoittaminen on ollut merkittävin ilon lähteeni. Siitä saa fiiliksiä, joita en saa esim. lukemalla muiden ficcejä tai muusta kirjoittamisesta. Ruissi-mayhemit ovat toki olleet ihania, mutta niillä ei nyt kuitenkaan ihan loppuvuotta jaksa. :)

Pitää vielä yrittää miettiä, voisiko näitä projekteja yrittää pallotella jotenkin lomittain edes jotenkuten tyydyttävällä tavalla, koska homma on vain liian ankeaa näin.

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos kaikista ficceihini liittyvistä kommenteista. Vähän harmi, ettei AO3:ssa ole toistaiseksi tullut ainuttakaan kommenttia tuohon viimeiseen lukuun, mutta no, en ole itsekään aktiiviisin kommentoija.

Kaduttaa kyllä päätökseni jo nyt, kun on taas tullut selvemmäksi se, miten viimeisen vuoden ja etenkin viime kuukausien jälkeen elämässäni ei ole (itsestäni riippumattomista syistä) oikein mitään enää jäljellä ja ficcien kirjoittaminen on ollut merkittävin ilon lähteeni. Siitä saa fiiliksiä, joita en saa esim. lukemalla muiden ficcejä tai muusta kirjoittamisesta. Ruissi-mayhemit ovat toki olleet ihania, mutta niillä ei nyt kuitenkaan ihan loppuvuotta jaksa.

Pitää vielä yrittää miettiä, voisiko näitä projekteja yrittää pallotella jotenkin lomittain edes jotenkuten tyydyttävällä tavalla, koska homma on vain liian ankeaa näin.

- Joymuffin
Se viimeisin kappale oli ensilukemalta hieman haastavaa luettavaa. Tarinankerronta pomppi sen verran paljon, että se ei mennyt ihan niin helppona iltalukemisena kuin aiemmat kappaleet. Mutta ihana tarina ja koko ficci ihan mahtava. Olet todella taitava kirjoittaja ja sun ficit tarjoaa aina kuumistelun lisäksi myös älyllistä haastetta ja mietittävää.
 
vierailija
Se viimeisin kappale oli ensilukemalta hieman haastavaa luettavaa. Tarinankerronta pomppi sen verran paljon, että se ei mennyt ihan niin helppona iltalukemisena kuin aiemmat kappaleet. Mutta ihana tarina ja koko ficci ihan mahtava. Olet todella taitava kirjoittaja ja sun ficit tarjoaa aina kuumistelun lisäksi myös älyllistä haastetta ja mietittävää.
Minun täytyy lukijana myöntää, että olen niin tyhmä, että tajunnut sen viimeisen luvun tarinan rakennetta eli missä järjestyksessä ne asiat siinä tapahtuu niin ehkä se vähän jopa ärsytti, kokonaisuutena kyllä pidin ficistä ei siinä
 
vierailija
Härtsä käy netin keskustelupalstoilla. Se naureskelee niille jutuille ja lukee pätkiä meille ääneen keikkabussissa. Olen kyllä sanonut, että please, älä lue niitä, älä ainakaan kerro mulle, mitä ne siellä musta kirjoittaa. Ei se tottele, ja olen ihan satavarma, että se kirjoittelee sinne itsekin kaikenlaista ihan vain pakkaa seatakseen. Se on aika verbaalinen, vaikka ei siitä uskoisi, kun keikoilla se ei koskaan puhu mitään.

Mä en niille mene. Kaija Koo sanoi jo kauan sitten, että kuulehan Jere, tee ihan mitä tahansa, mutta älä mene lukemaan keskustelupalstoja, joissa puhutaan sinusta. Sen mukaan ne on useimmiten täynnä pelkkää p***aa, eikä niitä lukiessa saa kuin pahan mielen. Olen uskonut kokenutta kollegaa, miksi en olisi. Kaija Koo tietää kyllä kaikesta kaiken, ja varmaan etenkin tästä tosi paljon.

Härtsä kertoi, että Ruissin jälkeen palstoilla on pohdittu, kävikö Bojan pussaamassa mua kesken biisin. On kuulemma palstat täynnä hidastettuja videopätkiä ja mössöksi zoomailtuja kuvia, jotta asia olisi selvinnyt. Ei se tietty kenellekään kuulu, mutta ehkä mä vähän selvennän, mitä tapahtui.

Meillähän oli aivan sikahauska paripäiväinen niiden kanssa. Oli hauskaa, ja oli myös aika henuusta. Kun me kuitenkin ollaan something more - mitäpä sitä kieltämään - ja kun edellisestä tapaamisesta on kuukausikaupalla, tottahan sitä haluaa sen toisen lähelle ja välillä vähän koskettelemaankin. Tähän saakka Bojan on ollut vähän arempi näissä jutuissa, mutta sitten viimetapaamisen sille on kyllä tapahtunut jotain. Se kävi ihan kuumana, ja mulla oli siinä kyllä totuttelemista.

Koko ajanhan me istuttiin vierekkäin. Se hinkkas jalallaan mun nilkkaa, katseli silmiin, pureskeli alahuultaan, kosketteli silleen muka huomaamattomasti. Yhteiskuvassa se työnsi sormensa mun paidan kauluksesta sisään ja siveli niskaa niin, että kylmät väreet kulki mun selkäpiitä. Se tuijotteli mua välillä niin intensiivisesti, että Jesse jo kerran kuiskasi mun korvaani, että oothan huomannut, miten Bojan ei vain saa silmiään susta irti.

Mä olin, että ei kai, vaikka totta kai mä olin huomannut - enhän mäkän saa silmiäni irti siitä.

Mutta se keikka. Oltiin isolla jengillä siinä lavan reunassa fiilistelemässä. Se kävi ihan kierroksilla siellä lavalla. Mun sydämestä otti, kun mä katsoin, miltä kauniilta se näyttää, miten upeasti se laulaa ja kuinka yleisö suorastaan syö sen kädestä. Ja se katseli mua koko ajan. Vilkutteli, iski silmää, ja taas jätkät virnuili mulle.

Sitten tuli se meidän biisi, ja se lähti kävelemään kohti lavan reunaan. Mä jäykistyin, en tiedä, miksi, mutta niin siinä vain kävi. Se käveli suoraan mun eteen, nosti kätensä niskaan taakse ja pussasi. Ihan oikeasti se pussasi, katsoi samalla silmiin ja sen silmistä paistoi ilo ja onni. Jätkät sanoi jälkeenpäin, että se näytti ihan rakastuneelta.

Että näin siinä kävi. Tätä ei tartte enää spekuloida. Bojan pussasi Kärtsää kesken keikan. Sillä selvä. Se, mitä tapahtui keikan jälkeen, jää sen sijaan meidän kahden väliseksi.

Yes, yes. Love you too.
 
vierailija
Härtsä käy netin keskustelupalstoilla. Se naureskelee niille jutuille ja lukee pätkiä meille ääneen keikkabussissa. Olen kyllä sanonut, että please, älä lue niitä, älä ainakaan kerro mulle, mitä ne siellä musta kirjoittaa. Ei se tottele, ja olen ihan satavarma, että se kirjoittelee sinne itsekin kaikenlaista ihan vain pakkaa seatakseen. Se on aika verbaalinen, vaikka ei siitä uskoisi, kun keikoilla se ei koskaan puhu mitään.

Mä en niille mene. Kaija Koo sanoi jo kauan sitten, että kuulehan Jere, tee ihan mitä tahansa, mutta älä mene lukemaan keskustelupalstoja, joissa puhutaan sinusta. Sen mukaan ne on useimmiten täynnä pelkkää p***aa, eikä niitä lukiessa saa kuin pahan mielen. Olen uskonut kokenutta kollegaa, miksi en olisi. Kaija Koo tietää kyllä kaikesta kaiken, ja varmaan etenkin tästä tosi paljon.

Härtsä kertoi, että Ruissin jälkeen palstoilla on pohdittu, kävikö Bojan pussaamassa mua kesken biisin. On kuulemma palstat täynnä hidastettuja videopätkiä ja mössöksi zoomailtuja kuvia, jotta asia olisi selvinnyt. Ei se tietty kenellekään kuulu, mutta ehkä mä vähän selvennän, mitä tapahtui.

Meillähän oli aivan sikahauska paripäiväinen niiden kanssa. Oli hauskaa, ja oli myös aika henuusta. Kun me kuitenkin ollaan something more - mitäpä sitä kieltämään - ja kun edellisestä tapaamisesta on kuukausikaupalla, tottahan sitä haluaa sen toisen lähelle ja välillä vähän koskettelemaankin. Tähän saakka Bojan on ollut vähän arempi näissä jutuissa, mutta sitten viimetapaamisen sille on kyllä tapahtunut jotain. Se kävi ihan kuumana, ja mulla oli siinä kyllä totuttelemista.

Koko ajanhan me istuttiin vierekkäin. Se hinkkas jalallaan mun nilkkaa, katseli silmiin, pureskeli alahuultaan, kosketteli silleen muka huomaamattomasti. Yhteiskuvassa se työnsi sormensa mun paidan kauluksesta sisään ja siveli niskaa niin, että kylmät väreet kulki mun selkäpiitä. Se tuijotteli mua välillä niin intensiivisesti, että Jesse jo kerran kuiskasi mun korvaani, että oothan huomannut, miten Bojan ei vain saa silmiään susta irti.

Mä olin, että ei kai, vaikka totta kai mä olin huomannut - enhän mäkän saa silmiäni irti siitä.

Mutta se keikka. Oltiin isolla jengillä siinä lavan reunassa fiilistelemässä. Se kävi ihan kierroksilla siellä lavalla. Mun sydämestä otti, kun mä katsoin, miltä kauniilta se näyttää, miten upeasti se laulaa ja kuinka yleisö suorastaan syö sen kädestä. Ja se katseli mua koko ajan. Vilkutteli, iski silmää, ja taas jätkät virnuili mulle.

Sitten tuli se meidän biisi, ja se lähti kävelemään kohti lavan reunaan. Mä jäykistyin, en tiedä, miksi, mutta niin siinä vain kävi. Se käveli suoraan mun eteen, nosti kätensä niskaan taakse ja pussasi. Ihan oikeasti se pussasi, katsoi samalla silmiin ja sen silmistä paistoi ilo ja onni. Jätkät sanoi jälkeenpäin, että se näytti ihan rakastuneelta.

Että näin siinä kävi. Tätä ei tartte enää spekuloida. Bojan pussasi Kärtsää kesken keikan. Sillä selvä. Se, mitä tapahtui keikan jälkeen, jää sen sijaan meidän kahden väliseksi.

Yes, yes. Love you too.
Kyllä, Keskustelupalstat on täyttä paskaa. Niinkuin tämäkin kirjoitus.
 
vierailija
Miten näitä voi mitenkään verrata toisiinsa? Kyllähän Jere oli Jokereiden kanssa edellisenä iltana Helsingissä keikan jälkeen. Mikä lie lentokenttähotelli se oli. Vauvalla joku sen taisi sanoa jälkeen päin, ettei vahingossakaan porukat mene sinne stalkkeroimaan.
Ja oisko niin, että myös yöpyivät siellä? Oli helppo tulla ja helppo lähteä Turkuun, kun oli kuitenkin lyhyt vierailu kyseessä.
 
vierailija
Härtsä käy netin keskustelupalstoilla. Se naureskelee niille jutuille ja lukee pätkiä meille ääneen keikkabussissa. Olen kyllä sanonut, että please, älä lue niitä, älä ainakaan kerro mulle, mitä ne siellä musta kirjoittaa. Ei se tottele, ja olen ihan satavarma, että se kirjoittelee sinne itsekin kaikenlaista ihan vain pakkaa seatakseen. Se on aika verbaalinen, vaikka ei siitä uskoisi, kun keikoilla se ei koskaan puhu mitään.

Mä en niille mene. Kaija Koo sanoi jo kauan sitten, että kuulehan Jere, tee ihan mitä tahansa, mutta älä mene lukemaan keskustelupalstoja, joissa puhutaan sinusta. Sen mukaan ne on useimmiten täynnä pelkkää p***aa, eikä niitä lukiessa saa kuin pahan mielen. Olen uskonut kokenutta kollegaa, miksi en olisi. Kaija Koo tietää kyllä kaikesta kaiken, ja varmaan etenkin tästä tosi paljon.

Härtsä kertoi, että Ruissin jälkeen palstoilla on pohdittu, kävikö Bojan pussaamassa mua kesken biisin. On kuulemma palstat täynnä hidastettuja videopätkiä ja mössöksi zoomailtuja kuvia, jotta asia olisi selvinnyt. Ei se tietty kenellekään kuulu, mutta ehkä mä vähän selvennän, mitä tapahtui.

Meillähän oli aivan sikahauska paripäiväinen niiden kanssa. Oli hauskaa, ja oli myös aika henuusta. Kun me kuitenkin ollaan something more - mitäpä sitä kieltämään - ja kun edellisestä tapaamisesta on kuukausikaupalla, tottahan sitä haluaa sen toisen lähelle ja välillä vähän koskettelemaankin. Tähän saakka Bojan on ollut vähän arempi näissä jutuissa, mutta sitten viimetapaamisen sille on kyllä tapahtunut jotain. Se kävi ihan kuumana, ja mulla oli siinä kyllä totuttelemista.

Koko ajanhan me istuttiin vierekkäin. Se hinkkas jalallaan mun nilkkaa, katseli silmiin, pureskeli alahuultaan, kosketteli silleen muka huomaamattomasti. Yhteiskuvassa se työnsi sormensa mun paidan kauluksesta sisään ja siveli niskaa niin, että kylmät väreet kulki mun selkäpiitä. Se tuijotteli mua välillä niin intensiivisesti, että Jesse jo kerran kuiskasi mun korvaani, että oothan huomannut, miten Bojan ei vain saa silmiään susta irti.

Mä olin, että ei kai, vaikka totta kai mä olin huomannut - enhän mäkän saa silmiäni irti siitä.

Mutta se keikka. Oltiin isolla jengillä siinä lavan reunassa fiilistelemässä. Se kävi ihan kierroksilla siellä lavalla. Mun sydämestä otti, kun mä katsoin, miltä kauniilta se näyttää, miten upeasti se laulaa ja kuinka yleisö suorastaan syö sen kädestä. Ja se katseli mua koko ajan. Vilkutteli, iski silmää, ja taas jätkät virnuili mulle.

Sitten tuli se meidän biisi, ja se lähti kävelemään kohti lavan reunaan. Mä jäykistyin, en tiedä, miksi, mutta niin siinä vain kävi. Se käveli suoraan mun eteen, nosti kätensä niskaan taakse ja pussasi. Ihan oikeasti se pussasi, katsoi samalla silmiin ja sen silmistä paistoi ilo ja onni. Jätkät sanoi jälkeenpäin, että se näytti ihan rakastuneelta.

Että näin siinä kävi. Tätä ei tartte enää spekuloida. Bojan pussasi Kärtsää kesken keikan. Sillä selvä. Se, mitä tapahtui keikan jälkeen, jää sen sijaan meidän kahden väliseksi.

Yes, yes. Love you too.
Kiitoksia minificistä, ihana ❤❤😊
 
vierailija
Minun täytyy lukijana myöntää, että olen niin tyhmä, että tajunnut sen viimeisen luvun tarinan rakennetta eli missä järjestyksessä ne asiat siinä tapahtuu niin ehkä se vähän jopa ärsytti, kokonaisuutena kyllä pidin ficistä ei siinä
Et ole ollenkaan tyhmä, mutta siinä ei siis tarvitsekaan ymmärtää, missä järjestyksessä ne tapahtumat ovat ja jossain osissa "virallista" tai "oikeaa" järjestystä ei edes ole, esim. seksikohtaukset saattavat kaikki olla samaa tilannetta tai eri kertoja ja sijoittua luvussa olevien vihjailevien tapahtumien A, B tai C jälkeen tai kenties johonkin muuhun ajankohtaan (tai kenties osa onkin vain fantasioita).

Joka tapauksessa on täysin okei, jos ei ollut sinun juttusi. :) Ficcejä kirjoittaessa solahtaa minusta helposti moodiin, jossa yrittää miellyttää kaikkia lukijoita, ja vaikka tiettyjä genren konventioita kuten onnelliset loput jne on hyvä noudattaa, minulle ei kuitenkaan ole kirjoittajana mielekästä mennä aina vain helpoimman tai "turvallisimman" kautta.

Kiitos paljon myös toiselle kommentoijalle! Ja minificcaajille kuten aina. :) Niitä en ole itse jostain syystä saanut oikein tänä kesänä syntymään.

- Joymuffin
 
vierailija
Voi hyvä ihme, että on harhaista porukkaa 🤦. On jo vkv ihan selkeästi "Kn ja Bn biisi". Mitä nyt väliä, että se on kirjoitettu vuosia ennen kuin B edes tiesi Kn olemassaolosta eikä liity siihen niin millään tavalla 😂
 

Yhteistyössä