Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivottavasti ei haittaa, että hyppään tähän ketjuun. Haluaisin jatkaa B/K ja N/J parien fiilistelyä sekä linkkien katsomista jossakin. En vaan enää jaksa toisen palstan menoa. Täälläkin on nähtävästi ollut omat kurjat hetkensä, mutta ne nähtävästi loppuu suht nopeasti, koska ketjun tahti on niin verkkainen.
Tervetuloa, tänne mahtuu kyllä 😊
 
vierailija
Ja tällaiset jäävät sitten huomiotta. Olisiko 6 vuotta vanha, B ollut siis vasta 18.
Englanninkielinen versio
Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.

Olen kuunnellut tätä sekä englanniksi että sloveniaksi. Jälkimmäinen on selkeästi koskettavampi tulkintana. Nostaa aina kyyneleet silmiin.
 
vierailija
Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.
Aikamoinen tapaus tämä Bojan. Hassu tilanne, kun tuossa toisessa ketjussa ollaan hurmiossa Tommystä ja mua kiinnostaa vaan Bojanin tekemiset. Täytyy nyt alkaa perehtyä myös Tommyyn, onhan se suorastaan velvollisuus.
 
vierailija

Ja tämän kappaleen Bojan on tehnyt 15-vuotiaana. Niin söpö, kuten videokin.

Jotenkin Bojanista tulee mielen Robin, joka kasvoi kappaleidensa myötä aikuiseksi. Fiksut tuottajat (todennäköisesti myös vanhemmat) katsoivat, ettei teiniä pistetä laulamaan asioista, jotka eivät vielä kuulu teinin elämään.

Bojan on tehnyt laulunsa itse, joten sanoitukset ovat varmasti omaan ikätasoon ja ajatusmaailmaan sopivia, mutta niin on esim. tämä videokin. Kädestä pidetään, mutta ei mitään sen enempää. Tosi somaa. Toki on kyllä ollut aika varhaiskypsä, kuten aiemmin tänne linkitetystä Alopposta käy ilmi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
J: About eight days and you will be here in Helsinki. I just can't wait.
B: Eight days? I think, we will meet before that.
J: No we don't. Only in Tavastia.
B: So Nace didn't tell you? You will also come to Oslo and Stockholm.
J: Really. No, he didn't tell me. Oh good, I just can't wait to meet you.
B: I booked a room for you and me in both cities. Is it ok? Are you ready for it?
J: Yes, I am. Are you?
B: Guess.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
J: About eight days and you will be here in Helsinki. I just can't wait.
B: Eight days? I think, we will meet before that.
J: No we don't. Only in Tavastia.
B: So Nace didn't tell you? You will also come to Oslo and Stockholm.
J: Really. No, he didn't tell me. Oh good, I just can't wait to meet you.
B: I booked a room for you and me in both cities. Is it ok? Are you ready for it?
J: Yes, I am. Are you?
B: Guess.
🥰🥰
 
vierailija
Kiitos teille näistä löydöistä, sain jotain kuunneltavaa ja uutta tutkittavaa illaksi. On todella mielenkiintoinen ura ollut jo ennen Joker Outia Bojanilla! :) Ihana myös että on olemassa tällainen hiljainen puutarha, jonne voi tulla rauhoittumaan. Muut palstat ovat liekeissä ICIPistä ja Tommysta, enkä oikein kehtaa sanoa siellä ettei Tommy kiinnosta lainkaan ja ICIPin olen jo kuullut, eikä se iske muhun samalla tavalla kuin CCC. Mieluummin ihastelen Bojanin tai Joker Outin tekemisiä, mutta heidän uusi singlensä ei promon puutteen vuoksi ole oikein keskustelua herättänyt. Saisin varmaan heinäseipäästä, jos toisaalla sanoisin, että odotan enemmän JOn uutta singleä kuin ICIPiä. 😅 Mutta se on täysin musta aukko toisin kuin ICIP, niin itseäni se kiehtoo enemmän!
 

Yhteistyössä