vierailija
Ilahduin kanssa ja odottelemaan jatkoaOho, Italia-ficci saanut vihdoin jatkoa, ihan hyvä vaikka vähän ärsyttävä luku.
Ilahduin kanssa ja odottelemaan jatkoaOho, Italia-ficci saanut vihdoin jatkoa, ihan hyvä vaikka vähän ärsyttävä luku.
Tervetuloa, tänne mahtuu kylläToivottavasti ei haittaa, että hyppään tähän ketjuun. Haluaisin jatkaa B/K ja N/J parien fiilistelyä sekä linkkien katsomista jossakin. En vaan enää jaksa toisen palstan menoa. Täälläkin on nähtävästi ollut omat kurjat hetkensä, mutta ne nähtävästi loppuu suht nopeasti, koska ketjun tahti on niin verkkainen.
Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.Ja tällaiset jäävät sitten huomiotta. Olisiko 6 vuotta vanha, B ollut siis vasta 18.
Englanninkielinen versio
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Luin tämän ensin Bojanin äänelläJotkut ovat ihan tosi avoimina mietteistään:
Jessus! Silmät muuttu lautasen kokoseks tota lukiessa. Joo-o, eihän siinäJotkut ovat ihan tosi avoimina mietteistään:
Mäkin. En heti tajunnut että kirjoittaja tarkoitti itseäänLuin tämän ensin Bojanin äänellä
Pitikö tuo Are you nyt vetää tähänkin.Höh, IG linkki jäi moden haaviin, joten linkittömänä tietona, että Käärijän IG:ssä on ICIP-videon tiiseri.
Höh, IG linkki jäi moden haaviin, joten linkittömänä tietona, että Käärijän IG:ssä on ICIP-videon tiiseri.
Jessus! Silmät muuttu lautasen kokoseks tota lukiessa. Joo-o, eihän siinä
Se on jonkun hollantilaisen fanin tili. Mustasukkainen poikaystävä?Joillain ihmisillä menee kyllä ihan överiksi. En tiedä, itkettääkö vaiko naurattaako.
No eihän ole. Se tili on täynnä tuommoista moskaa.Se on jonkun hollantilaisen fanin tili. Mustasukkainen poikaystävä?
Sehän on ihan normaalia kysellä et are you ready. Eri juttu jos ois kirjottanu esim. näin: "Are you ready? ARE YOU?!"Pitikö tuo Are you nyt vetää tähänkin.
Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.
Aikamoinen tapaus tämä Bojan. Hassu tilanne, kun tuossa toisessa ketjussa ollaan hurmiossa Tommystä ja mua kiinnostaa vaan Bojanin tekemiset. Täytyy nyt alkaa perehtyä myös Tommyyn, onhan se suorastaan velvollisuus.Voi apua, ihan liikutuin tästä, kyyneleet valuu. Siis 18-vuotiaana tällaista settiä, oon ihan sanaton. Voi Bojan, Bojan, kultapieni. Hän on kyllä spesiaali tapaus. En osaa edes sanoittaa tätä fiilistä, mutta tää jotenkin avasi Bojanin persoonaa mulle nyt tosi paljon.
Mistä löytyy sloveeniksi tämä kappale?
J: About eight days and you will be here in Helsinki. I just can't wait.
B: Eight days? I think, we will meet before that.
J: No we don't. Only in Tavastia.
B: So Nace didn't tell you? You will also come to Oslo and Stockholm.
J: Really. No, he didn't tell me. Oh good, I just can't wait to meet you.
B: I booked a room for you and me in both cities. Is it ok? Are you ready for it?
J: Yes, I am. Are you?
B: Guess.