Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole henkilö kenestä puhut mutta poliisi tutkii molempien kirjoittajien ip osoitteet kyllä ja saa selville mistä viestit ovat lähteneet. Sanoma luovuttaa nuo tiedot poliisille. Käypä y laudalla kysymässä , siellä ne on jatkuvasti poliisin hampaissa.
Yksi ihminen on nyt näköjään ottanut Jumalan roolin ja päättänyt että hänelle on valehdeltu. Koita nyt hyvä ihminen päästä tuosta yli ihan itsesi takia.
Toistensa haukkumisestako poliisin hampaissa? Vaiko kuitenkin jonkun julkun? Eri asioita…
 
vierailija
Arjesta en tiedä mutta tämä palstailu paranisi 100% jos veisit tuon sun raivon ja kiukun muualle, mistä ihmeestä kumpuaa tuo pakonomainen tarve kaataa se kaikkien muidenkin niskaan. Sulla olisi peiliinkatsomisen paikka.
Minun mielestäni, jos kukaan ei puutu siihen, että joku valehtelee, se tarkoittaa, että hyväksyy sellaisen käytöksen. Se on sama, kuin olisit itsekin valehtelija.
 
vierailija
Toki kun vale teluun puututaan, tulisi olla varmuutta siitä, että toinen tosiaankin valehtelee. Siksi asiasta pitää kysyä, enkä ainakaan itse jatkaisi muita keskusteluja henkilön kanssa, ennen kuin hän on selvittänyt asiaa, jota epäilen. Ihan normaali käytäntö ihmissuhteissa. Kun kyse ei ole mistään, missä pitäisi muodon vuoksi hymistellä ja olla kuin ei huomaisikaan, että toinen on ihan quuquupää.
 
vierailija
Toki kun vale teluun puututaan, tulisi olla varmuutta siitä, että toinen tosiaankin valehtelee. Siksi asiasta pitää kysyä, enkä ainakaan itse jatkaisi muita keskusteluja henkilön kanssa, ennen kuin hän on selvittänyt asiaa, jota epäilen. Ihan normaali käytäntö ihmissuhteissa. Kun kyse ei ole mistään, missä pitäisi muodon vuoksi hymistellä ja olla kuin ei huomaisikaan, että toinen on ihan quuquupää.
Hän kirjoitti kaksi viestiä joissa selitti kaiken. Jos sinä et ymmärtä lukemaasi se ei ole muiden vika. Hän tuskin haluaa sinun kanssasi keskustella käytöksesi takia ja hänen ei tarvitse koska selitti tilanteen hyvin selvästi. Ja en ole kumpikaan henkilöistä joista olet puhunut, mutta sinun käytöksesi kaikilla palstoilla on ollut mahdotonta ihan ilman syytä.
 
vierailija
Minun mielestäni, jos kukaan ei puutu siihen, että joku valehtelee, se tarkoittaa, että hyväksyy sellaisen käytöksen. Se on sama, kuin olisit itsekin valehtelija.
Hyvä. Voidaanko siis sopia, että me kaikki muut hyväksymme valehtelun ja olemme kaikki valehtelijoita. Siinähän yrität saada meidät kaikki täältä pois.

Mua ei kiinnosta, kertooko joku keskustelupalstalla totuuksia itsestään vai ei. Ehkä järkevää olisi muunnellakin totuuksia, ettei ihmiset pystyisi yhdistämään todelliseen ihmiseen.
Ja jos taas joku hakee täältä sympatiaa feikkitarinoilla, niin sekin olisi mielestäni ok. Se voi tarkoittaa sitä, että tosielämässä on meneillään jotakin, johon kaipaa myötätuntoa, mutta ei voi syystä tai toisesta sitä oikeaa syytä kertoa.

Mutta se ei ole ok, jos haluaa tieten tahtoen tehdä toisille pahan mielen. Ja sitä nuo sinun viestisi tekevät. Olet saanut pointtisi kerrottua moneen kertaan. Niitä ei tarvitse toistaa enää. Kiitos.
 
vierailija
Ja tällaiset jäävät sitten huomiotta. Olisiko 6 vuotta vanha, B ollut siis vasta 18.
Englanninkielinen versio

Minusta tämä kappale kertoo tosi paljon Bojanin ajatusmaailmasta ja hänestä itsestään. Jos 18-vuotiaana kirjoittaa tekstin Syyrian teurastuksista ja lasten hädästä siellä, ei kyllä taatusti ole ikäluokkansa valtavirtaa. Poikkeuksellisen tiedostava nuori on ollut, eikä ole mikään ihme, että nyt vähän vanhempana ahdistuu erilaisista asioista. Tieto lisää tuskaa.
 
vierailija
Kuinka tästäkin palstasta on tullut tällainen jankkaajien paratiisi? Vauvan porukka on ilmeisesti siirtynyt tänne, kun siellä on palsta ollut lukittuna. Menkää pois. Tämä on ahdistavaa. Ei tätä palstaa sen takia ole perustettu, että te täällä toinen toistanne moititte. Hus!
 
vierailija
Oho, Italia-ficci saanut vihdoin jatkoa, ihan hyvä vaikka vähän ärsyttävä luku.
Huomasin saman, ja luinkin saman tien, kun olin odottanut jatkoa niin hartaasti.

Oli kyllä vähän ärsyttävä luku. Miten muistelen, että alun perin kirjoittaja olisi kaavaillut kahdeksaa lukua, ja nyt tuli 8. luku. Toivottavasti tarina saa vielä jatkoa ja vähän mieluisamman päätöksen kuin nykyinen junnaamaan jäänyt tilanne 😄

🤔💡❤🔥
 
vierailija
Toivottavasti ei haittaa, että hyppään tähän ketjuun. Haluaisin jatkaa B/K ja N/J parien fiilistelyä sekä linkkien katsomista jossakin. En vaan enää jaksa toisen palstan menoa. Täälläkin on nähtävästi ollut omat kurjat hetkensä, mutta ne nähtävästi loppuu suht nopeasti, koska ketjun tahti on niin verkkainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞

Yhteistyössä