vierailija
Kiitos- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Kiitos- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Ei siltä kyllä pelkkää homoerotiikkaa odoteta vaan myös taiteellisuutta/tyylikkyyttä, kauhua yms, mutta joo, on se homostelukin aika isossa roolissa.Muhunkaan ei kyllä ICIP pahemmin iske, toki varmasti keikoilla toimii ja K:n puolesta voi olla iloinen että on päässyt tekemään T:n kanssa yhteistyötä mutta mitä nyt vauvaa ja tumblria on tässä lukenut niin eipä suurin osa ees itse biisistä ookkaan niin innostuneita vaan musiikkivideosta ku oottavat vaan että siinä ois jotakin kunnon miesten välistä actionia...
Mä odotan kyllä innolla myös JO:n uutuuksia, mutta niillä on tosiaan vaikea spekuloida, kun on niin vähän tietoa. ICIPiä taas on markkinoitu tosi hyvin, ja mulla odotukset on korkealla videon suhteen, myös sen sisältämän homoerotiikan suhteenEi siltä kyllä pelkkää homoerotiikkaa odoteta vaan myös taiteellisuutta/tyylikkyyttä, kauhua yms, mutta joo, on se homostelukin aika isossa roolissa.
Joo, tämä tyyli kannattaa pitääLaitetaas paidatonta Bojania tännekin https://twitter.com/sophorsophie/status/1701274211573022766?t=80cHNRKJ-O37fYUt6iefkg&s=19
Kymmenen ave mariaa!Laitetaas paidatonta Bojania tännekin https://twitter.com/sophorsophie/status/1701274211573022766?t=80cHNRKJ-O37fYUt6iefkg&s=19
Katrina täältä myös löytyyOlen ollut pitkään pois, mutta tulin takaisin. Eilen pyörittelin pitkää viestiä, mutten jaksanut kirjoittaa sitä.
Onko täällä vielä tuttuja? Toivottavasti kaikki eivät ole siirtyneet meiliin.
Sitä tulin nyt pohtimaan, että onkohan tuo Frankin ylösnousemus viite siihen, että Frank nähdään JO-keikalla
Mango
Rantautuminen tapahtuis varmaan vaan siinä tapauksessa, jos huomais et poikien välinen kemia ois yhtäkkiä kadonnu johonkin. Ja en kyl usko et se mihinkään ois kadonnu. Eiköhän ne löydä sen yhteisen aivosolunkin aika nopeestiOlen pysynyt taaempana näillä palstoilla, liikaa ikäviä viestejä ja kaikki kiva ja hauska katoaa massan joukkoon. Hytissä on ihan mukava olla. Aina välillä poikkean katsomaan ja ihana huomata vanhoja ”tuttuja”. Tällä hetkellä on niin odottava tunnelma, monta asiaa tapahtuu seuraavan kahden viikon aikana. Saa nähdä saako laiva lisää tuulta purjeisiin vai tuleeko jo rantautuminen.
Enid
No nyt jäin minäkin jumiin
Olen tuijottanut näitä ihan liian pitkään.
Minusta tuolle sopii aika kivasi kaveriksi tämä
Olen tuijottanut näitä ihan liian pitkään.
täällä on yks myös kuka jäi jumiinNo nyt jäin minäkin jumiin
Joo hyvin sopii kaveriksi K on kyllä tosi kivan brunan (ja punan ) hommannu B:n näkemistä vartenMinusta tuolle sopii aika kivasi kaveriksi tämä
yes yes
~ shitposting/thirstposting over käärijä {and joker out} ~ grown up | apologetically UK | evie | she/herwww.tumblr.com
Olikos siellä laivan horny jailissa tilaa?Minusta tuolle sopii aika kivasi kaveriksi tämä
yes yes
~ shitposting/thirstposting over käärijä {and joker out} ~ grown up | apologetically UK | evie | she/herwww.tumblr.com