vierailija
K on koko Nordic Tourilla ja tänään livessä vain Joksut, on mun veikkaus!Uskon K:n mukana oloon vain Tavastia ja tän päivän livestä tunne, että on just La Zarra
K on koko Nordic Tourilla ja tänään livessä vain Joksut, on mun veikkaus!Uskon K:n mukana oloon vain Tavastia ja tän päivän livestä tunne, että on just La Zarra
Mä oon sitä mieltä et ne vuokraa keikkabussin ja kuskin ja K kulkee heidän mukana kaikilla Suomen keikoilla. Ja tosiaan yöpyvät kaikki siellä bussissaTekstin innoittamana pohdin seuraavaa. Jos K kulkisi joksujen mukana kolmella keikalla (mitä en jaksa uskoa) ja yöpyisi heidän kanssaan, tulisiko huonejaosta todellisuudessa ongelma. Jos ovat oikeasti vain kavereita, mitään ongelmaa ei tietenkään ole.
Helpompihan se on majoittaa tasan 6 kuin 5
Eli ei tulisi ongelmaa
Mä oon sitä mieltä et ne vuokraa keikkabussin ja kuskin ja K kulkee heidän mukana kaikilla Suomen keikoilla. Ja tosiaan yöpyvät kaikki siellä bussissa
Ja tieteellisiin tarkoituksiin hänellekin, arvaan.Missähän tästä ois alkuperäinen!!!??
Kaverille tallentaisin.
Niinkin, mutta ajattelin lähinnä, että jos heidän välillään on jotain muutakin kuin kaveruutta, estääkö se heidän yöpymisensä samassa huoneessa vai päinvastoin. Nyt mennään taas vaarallisille vesille keskustelussa.Helpompihan se on majoittaa tasan 6 kuin 5
Eli ei tulisi ongelmaa
No täällä noita spekulaatioita uskaltaa yleensä sanoakin Vauvalla ku heittäis tollasen kommentin ni sieltä tulis hirvee hyökkäys, on sen verran ankee meininki siellä tällä hetkellä.Niinkin, mutta ajattelin lähinnä, että jos heidän välillään on jotain muutakin kuin kaveruutta, estääkö se heidän yöpymisensä samassa huoneessa vai päinvastoin. Nyt mennään taas vaarallisille vesille keskustelussa.
Mä uskoisin, että on mukana korkeintaan kaikilla Suomen keikoilla, vaikea uskoa et olis mukana Ruotsissa ja Norjassa.Oikeastiko uskotte, että myös Ruotsissa ja Norjassa? Parastahan toi toki olisi
Piikkihousut on rikki, samoin ne toiset. Bolero taitaa lentää mäkeen musavideolla Eli varmasti tulee uusia vaatteita, mut veikkaan kyl et nahkatakki pysyy ku K tykkää siitä niin paljon.Nähdäänköhän Kärtsän päällä uutta esiintymispuvustoa tässä syksyllä? Alkaa vihreä bolero, musta nahkatakki ja piikkihousut varmaan olemaan jo aika loppuunajetut. Voisi ajatella niiden tulleen tiensä päähän kesäkiertueen lopussa ja syyskauden alkaessa voisi tulla jotain päivitystä asuihin.
Olen, mut en oo tullu pohdiskeluitteni kans mihinkään lopputulokseen En tiiä oisko värillisenä saanu jotenki enemmän selvää, voi olla että eiVaatetuksesta puheen ollen. Onko kukaan pohdiskellut, mikä ihmeen vyö/liina on Bojanin lanteilla tässä kuvaussessiossa?
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Mä katsoin samaa, ei tuosta videosta oikein käy selville. Ei ole mitään tuon näköistä aiemmin ollut.Vaatetuksesta puheen ollen. Onko kukaan pohdiskellut, mikä ihmeen vyö/liina on Bojanin lanteilla tässä kuvaussessiossa?
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Tämä ei siis ole ihan tämän hetken kuvaussessio? Rakkaalla Bojanilla ei toivottavasti ole noita viiksiä nytVaatetuksesta puheen ollen. Onko kukaan pohdiskellut, mikä ihmeen vyö/liina on Bojanin lanteilla tässä kuvaussessiossa?
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Mä ymmärsin, että tää nimenomaan on uusiTämä ei siis ole ihan tämän hetken kuvaussessio? Rakkaalla Bojanilla ei toivottavasti ole noita viiksiä nyt
Eikös kuvaaja Dean ainakin ole ja varmaan Niko.Paljonko JOlla kulkee muuta porukkaa mukana. Ei ne viidestään voi reissussa olla.
Eikös tämä ollut uusi?
Joo uus toi munkin käsittääkseni on. Ja tänäänhän se livessä selviää et mikä sen naamakarvotustilanne onMä ymmärsin, että tää nimenomaan on uusi
Näillä viiksillä siis mennään.onkos noiden toisten vaatteissa vähän samantyylistä kuviointia kuin Bojanin 'vyössä'.Mä ymmärsin, että tää nimenomaan on uusi
Noilla viiksillä ja paidattomuudella +rotsilla tulee melkein mieleen aikuisviihdeanteeksiJoo uus toi munkin käsittääkseni on. Ja tänäänhän se livessä selviää et mikä sen naamakarvotustilanne on
Keneltä lie ottanut vaikutteita ?Noilla viiksillä ja paidattomuudella +rotsilla tulee melkein mieleen aikuisviihdeanteeksi
Joo mä eilen vauvalla kommentoin et seuraavaks löytyy rinnasta tatskaKeneltä lie ottanut vaikutteita ?