Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai hitsi en kyllä muistanut että Mikon viisuselostus oli NÄIN supershippiä JO kohdalla

Aivan ihana kooste!! 😍 ja Mikko 🥰 eipä tiennyt mikko, mitä pohti jo tuolloin:
M: Mitä, jos ne esiintyy vaikka peräkkäin?
K: Nii, mä aattelin, että sä sanot, että yhdessä..
M: Mitä, jos ne esiintyy yhdessä, sekin käy..
🤭

Ritulle tervetuloa kannelle 👋 Tarot-luentoja minäkin kovasti kaipaan, mutta ymmärrän, että molemmat palstat on tällä hetkellä niin tulehtuneita alustoja, että ei ehkä kannata herättää nukkuvaa karhua.

Joymuffinin kaverin lapsen paita alkoi naurattamaan, so far so good. 😄

Iso peukku soittolistalle, siihen voisi lisätä about sen koko Kuumaan tuotannon 😆

Ailakki
 
vierailija
Tohon Coldplay x BTS Universe biisiin on kans tehty yksi shippivideo, jota en millään ole onnistunut bongaamaan uudestaan. Jos osuu kohdalle niin linkatkaa tänne.
Onko tämä se, jota tarkoitat? On yksi mun lempparikoosteista myös ton biisin takia, joka on kyllä melkoinen shippaajien kansallislaulu 😍


Oon kerännyt puhelimen muistiinpanoihin melkoisen määrän kaikkea shippausmatskua. Olis katastrofi, jos puhelin tilttaisi ja varsinkin jos joutuisin viemään luurin jonnekin huoltoon 😅

💡🤔❤🔥
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Onko tämä se, jota tarkoitat? On yksi mun lempparikoosteista myös ton biisin takia, joka on kyllä melkoinen shippaajien kansallislaulu


Oon kerännyt puhelimen muistiinpanoihin melkoisen määrän kaikkea shippausmatskua. Olis katastrofi, jos puhelin tilttaisi ja varsinkin jos joutuisin viemään luurin jonnekin huoltoon
Se ei oo tämä, mutta tämä on kyllä yksi kaikista suosikeista, sekä biisi että videosisältö aivan ihania! 🥰 Vähän tullut olo, että oonkohan mä mielikuvitellut sen toisen Coldplay-pätkän, kun etsinnöistä huolimatta ei ole sattunut enää kohdalle. 😄

Toi ois kyllä paha jos puhelin tilttais ja arkistot sen myötä, mut eikös ne nykyään saa siirrettyä kaikki matskut puhelimesta toiseen. Ainaskin applella mut luulis että androidilla myös nykyään. Tosin kuka se oli, joka kirjoitti täällä, että tarvii lasten apua tällaisiin ja enää ei tiedä miten voisi sitä pyytää, koska kaikki tää shippisisältö. I feel the pain! 😂🤣😅
 
vierailija
Se ei oo tämä, mutta tämä on kyllä yksi kaikista suosikeista, sekä biisi että videosisältö aivan ihania! Vähän tullut olo, että oonkohan mä mielikuvitellut sen toisen Coldplay-pätkän, kun etsinnöistä huolimatta ei ole sattunut enää kohdalle.

Toi ois kyllä paha jos puhelin tilttais ja arkistot sen myötä, mut eikös ne nykyään saa siirrettyä kaikki matskut puhelimesta toiseen. Ainaskin applella mut luulis että androidilla myös nykyään. Tosin kuka se oli, joka kirjoitti täällä, että tarvii lasten apua tällaisiin ja enää ei tiedä miten voisi sitä pyytää, koska kaikki tää shippisisältö. I feel the pain!
Ja jos lukisi loppuun asti ajatuksella niin tuo huoltoon vieminen olisi kyllä vielä pahempi. 😅
 
Ja jos lukisi loppuun asti ajatuksella niin tuo huoltoon vieminen olisi kyllä vielä pahempi.
Siis tää olis oikeesti paha. Mulla on puhelinen välilehdillä auki kaikennäköistä fanfic-matskua, mitä pitäis lukea, kun ehdin; on videoita näistä kahdesta ja kaikenlaisia kuvia. Ai kauhea, jos joku nää näkis. Häpeisin silmät päästäni 😅🤣
 
  • Haha
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Onko tämä se, jota tarkoitat? On yksi mun lempparikoosteista myös ton biisin takia, joka on kyllä melkoinen shippaajien kansallislaulu


Oon kerännyt puhelimen muistiinpanoihin melkoisen määrän kaikkea shippausmatskua. Olis katastrofi, jos puhelin tilttaisi ja varsinkin jos joutuisin viemään luurin jonnekin huoltoon
Samat sanat. Uutta puhelinta en voi edes harkita, ennen kuin joku vakuuttaa, että myös nämä muistilistalla olevat linkit ym siirtyvät varmasti uuteen luuriin. Kaikenlaista on tullut tallennettua, vain omille silmille...
Ja pahin painajainen tosiaan on , että joutuisin viemään huoltoon 😳

Katrina
 
vierailija
Siis tää olis oikeesti paha. Mulla on puhelinen välilehdillä auki kaikennäköistä fanfic-matskua, mitä pitäis lukea, kun ehdin; on videoita näistä kahdesta ja kaikenlaisia kuvia. Ai kauhea, jos joku nää näkis. Häpeisin silmät päästäni
Mulla sama homma, välilehdillä ”jemmassa” jos mitä matskua näistä kahdesta. 🤣 Tosin sen verran puolustaudun, et ei niitä pahimpia, kun en onneksi oo päässyt niihin käsiksi ilman tunnareita. 😅

Ja nyt löysin tämän etsimäni pätkän, joka olikin aika lyhyt shorts pätkä. Matsku on vanhaa tuttua, mutta tämäkin biisi sopii näihin aika söpösti.🥰

 
vierailija
Onko tämä se, jota tarkoitat? On yksi mun lempparikoosteista myös ton biisin takia, joka on kyllä melkoinen shippaajien kansallislaulu


Oon kerännyt puhelimen muistiinpanoihin melkoisen määrän kaikkea shippausmatskua. Olis katastrofi, jos puhelin tilttaisi ja varsinkin jos joutuisin viemään luurin jonnekin huoltoon
Mulla on kaikki shippimatsku läppärillä kirjanmerkeissä ja meinas iskee paniikki ku tää tilttas tos vähän aikaa sit, onneks sain vielä toimimaan :D Puhelimessa ei oo mitään shippaukseen liittyvää ku pelkään et julkaisisin niitä vahingossa ties missä :D
 
Tänään oli loman jälkeen eka online miiti suomalaisen asiakkaani kanssa. Meillä on aika lentävät jutut aina keskenämme. Yhteyshenkilö kiroili miitissä (mitä ei tosiaankaan usein tee), ja heitin siihen, että 'Pirjo' taitaa olla ollut kesälomalla Käärijän konsertissa. Vastaus oli pelkkää paljon puhuvaa hiljaisuutta. Kysyin vielä perään, että hirttääkö kiinni....naurettiin.
Että moikka vaan 'Pirjo', jos olet mukana shipissä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
Mulla sama homma, välilehdillä ”jemmassa” jos mitä matskua näistä kahdesta. Tosin sen verran puolustaudun, et ei niitä pahimpia, kun en onneksi oo päässyt niihin käsiksi ilman tunnareita.

Ja nyt löysin tämän etsimäni pätkän, joka olikin aika lyhyt shorts pätkä. Matsku on vanhaa tuttua, mutta tämäkin biisi sopii näihin aika söpösti.

Eikö tää ole just se klippi, mistä K oli tykännyt jollain fanitilillä? 🥰 aivan ihana ja biisi listoille!

Tekiskö joku avoimen puutarhureiden soittarin? 😍
 
vierailija
Tänään oli loman jälkeen eka online miiti suomalaisen asiakkaani kanssa. Meillä on aika lentävät jutut aina keskenämme. Yhteyshenkilö kiroili miitissä (mitä ei tosiaankaan usein tee), ja heitin siihen, että 'Pirjo' taitaa olla ollut kesälomalla Käärijän konsertissa. Vastaus oli pelkkää paljon puhuvaa hiljaisuutta. Kysyin vielä perään, että hirttääkö kiinni....naurettiin.
Että moikka vaan 'Pirjo', jos olet mukana shipissä!
Repesin 🤣👋
 
Ei tämä uusi ole, olen nähnyt pidemmänkin pätkän joskus aikaisemmin. Mutta ilmeisesti nyt vasta tullut käännetty pätkä tuonne Joker.out.subs-tilille.
Se koko haastattelu käännettynä on näköjään tulossa Youtubeen Joker.out.subs -tilille pe 18.8. Ja eikös tämä ollut se sama ohjelma, jossa Bojan lauloi dueton tuon Ladon kanssa, muistelen.
 

Yhteistyössä