Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heh, ficeistä puheenollen. Mietin eilen, että tämä yksi ficci on varmaan jäänyt kesken, kun edellinen osa tuli yli 2 kk sitten. Nyt siitä oli uusi osa! Mutta neljän pitkän luvun jälkeen mitään ei ole kyllä oikein tapahtunut. https://archiveofourown.org/works/49046188/
Kivaa, kun linkkaatte näitä! Luulin ensin, että tää oli mulle uusi, mutta vaikuttaa hämärästi tutulta. Jos joku olisi sanonut aiemmin, kuinka monta fanficciä tulen lukemaan, en ois kyllä uskonut, kun fandom-maailma oli ihan vieras aiemmmin.
 
vierailija
Se on varmaan This will be a night we won't forget ja se on poistettu. Siihen piti tulla toinen osa mutta ilmeisesti ei tulekaan (itse nimittäin odottelin sitä). Löytyy kuitenkin googlen haulla jos laittaa tuon nimen ja vaikka sanan bojan ja sitten painaa siinä hakutuloksissa nimen vieressä olevia kolmea pistettä ja vielä sitten sieltä alhaalta sitä välimuistissa. En laita suoraa linkkiä mutta jospa löytäisit ja pystyisit lukemaan sen näillä ohjeilla.
Ei oo totta, kiitos!!! Kiittää se ficin alkuperäinen kysyjä! Tämä se on, ja en oo myöskään tiennyt ikinä, että tällaista voi löytyä googlen välimuistista!

Huomasin eilen, että mun kirjanmerkeistä siellä oli poistunu 31.7. julkaisu ficci, ja tämä se juuri oli!

Nyt taitaa mennä tämä homma mulla sille asteelle, että tallennan sen koneelle ja lukitsen tiedoston salasanalla. Ei ole vaihtoehtoja:D

Kiitos vielä taitavalle ficci-etsivälle!
 
vierailija
Käärijä covid on kuulemma suosituin merch-hankintä eurotourilta. Tosi paljon porukkaa X:ssä ja discordissa raportoi saaneensa tartunnan keikoilta. On kyllä suoranainen ihme, jos meidän Kärpsyli säästyy, kun on joutunut niin paljon halailemaan.
Keikoilla kannattaa käyttää FPP-maskia. Muuten saa hyvin suurella todennäköisyydellä koronan. Joo, se on hankalaa ja epämukavaa ja ihmiset katsovat, mutta se on ihan mahdollista.
 
vierailija
Mistä ihmeestä ihmiset on nyt taas jonkun salakuvan keksineet tuolla emopalstalla? 🙄 Se Amyn kuva on tasan joku otos Kärtsästä tyyliin kourimassa itseensä, sehän olis ammatillinen itsemurha julkaista jotain muuta kun mihin on luvat myönnetty. Valoja päälle taas.
 
vierailija
Kiitos sille, joka neuvoi ton välimuistikikan 🙏 Olin kokonaan unohtanut tuon.

Paha kyllä, kännykällä hakiessa en saanut tuota välimuistivaihtoehtoa näkyviin vaan piti mennä työkoneella hakemaan ja tallettamaan 🙈
 
vierailija
Mistä ihmeestä ihmiset on nyt taas jonkun salakuvan keksineet tuolla emopalstalla? Se Amyn kuva on tasan joku otos Kärtsästä tyyliin kourimassa itseensä, sehän olis ammatillinen itsemurha julkaista jotain muuta kun mihin on luvat myönnetty. Valoja päälle taas.
Kannattaa kiinnittää tämmäsissä aika huomio, että siellä on tasan yksi puhunut salakuvasta ja moni muu torpannut tämän täysin.
 
vierailija
Jotenkin söpöä, että Bojan ei välitä päivittää itse mitään futismatsista, jossa pelaa, mutta heppailemasta kyllä (vaikka joku nyt siitä ottikin aseen mayhemiinsä) 🥰
Vanha hevostytön sieluni laulaa iloista sävelmää 🎶 🌸 🐴🐴🐴🐎🐎🐎
 
vierailija
Joo nyt onneksi ponijutut rauhoittunut mutta pahoin pelkään että iltaa kohti kiihtyy taas :( Toki olisi positiivinen yllätys jos kyllästyi ja löysikin jonkun muun ketjun tai tietenkin parempi jos jotain ihan muuta tekemistä...
 
vierailija
Jotenkin söpöä, että Bojan ei välitä päivittää itse mitään futismatsista, jossa pelaa, mutta heppailemasta kyllä (vaikka joku nyt siitä ottikin aseen mayhemiinsä)
Vanha hevostytön sieluni laulaa iloista sävelmää
Mikä futismatsi? On mennyt mulla näköjään ohi. Eikös B pelannut ihan aktiivisesti jossain vaiheessa. Tai mitäs se nyt ei olisi tehnyt🙄
 
vierailija
Kiitos sille, joka neuvoi ton välimuistikikan Olin kokonaan unohtanut tuon.

Paha kyllä, kännykällä hakiessa en saanut tuota välimuistivaihtoehtoa näkyviin vaan piti mennä työkoneella hakemaan ja tallettamaan
kiitos! Tuskailin samaa että en saa puhelimella tuota toimimaan mutta työkoneella onnistui 😆 ja copy-pastella talteen. Tämä on niitä hetkiä kun välähtää mieleen, että toivottavasti ei lähiaikoina potkaise tyhjää ja perhe/työnantaja käy puhelimen tai tietokoneen sisältöä ja hakuhistoriaa läpi 😀😀😀
 
vierailija
Joo nyt onneksi ponijutut rauhoittunut mutta pahoin pelkään että iltaa kohti kiihtyy taas Toki olisi positiivinen yllätys jos kyllästyi ja löysikin jonkun muun ketjun tai tietenkin parempi jos jotain ihan muuta tekemistä...
Saadaan näillä näkymin odottaa varmaan muutama päivä ainakin ennen kuin loppuu kokonaan, sillä tuo on nyt jatkunut päivittäin tuntikausia. Toivon toki että olen väärässä ja hiljenisi lopullisesti. Aiemmin olen pystynyt trollit jotenkin ohittamaan mutta näihin lapsen tasolla oleviin juttuihin katkesi mun kärsivällisyys.
 
vierailija
Mulla ei yhtään kestä hermo tuollaista yläastetasoista läppää, jota emoketjussa nyt on. En jaksa edes kahlata läpi siinä toivossa, että seassa on jotain järkevääkin.

Jos ei toi trollien länkytys emopaatilla lopu tai paatti ajaa karille, sitten vaan uusi paatti laineille.
 
vierailija
Itsekin oon tykännyt siitä ficistä Vem da gres ja sitten tämmöisestä kuin Dominium, joka on s.toimintaa enemmän (sitä ennen kannattaa lukea saman kirjoittaja Sorry I ruin your pillow), lisäksi rakastan Joymuffinin ficcejä, paitsi sitä sarjaa, missä Jerelle lapsi luen kyllä nekin kaikki. Täytyy myös myöntää, että olen kateellinen, että asut siellä Balkanilla, inhoan tätä Suomen talvikautta, ei tosin omaan elämäntilanteeseen edes sopisi. Pitäisi varmaan niitä Slovenian matkasuunnitelmia ruveta edistämään
 

Yhteistyössä