vierailija
No mutta eihän niitä nyt voi tosissaan ottaa mitenkään. Ohi vaan niistäkin.Mutta osassa niistä viitataan Bojan ja tämän eläimen s**stailuun, se on jo vähän liikaa
No mutta eihän niitä nyt voi tosissaan ottaa mitenkään. Ohi vaan niistäkin.Mutta osassa niistä viitataan Bojan ja tämän eläimen s**stailuun, se on jo vähän liikaa
Kivaa, kun linkkaatte näitä! Luulin ensin, että tää oli mulle uusi, mutta vaikuttaa hämärästi tutulta. Jos joku olisi sanonut aiemmin, kuinka monta fanficciä tulen lukemaan, en ois kyllä uskonut, kun fandom-maailma oli ihan vieras aiemmmin.Heh, ficeistä puheenollen. Mietin eilen, että tämä yksi ficci on varmaan jäänyt kesken, kun edellinen osa tuli yli 2 kk sitten. Nyt siitä oli uusi osa! Mutta neljän pitkän luvun jälkeen mitään ei ole kyllä oikein tapahtunut. https://archiveofourown.org/works/49046188/
Ei oo totta, kiitos!!! Kiittää se ficin alkuperäinen kysyjä! Tämä se on, ja en oo myöskään tiennyt ikinä, että tällaista voi löytyä googlen välimuistista!Se on varmaan This will be a night we won't forget ja se on poistettu. Siihen piti tulla toinen osa mutta ilmeisesti ei tulekaan (itse nimittäin odottelin sitä). Löytyy kuitenkin googlen haulla jos laittaa tuon nimen ja vaikka sanan bojan ja sitten painaa siinä hakutuloksissa nimen vieressä olevia kolmea pistettä ja vielä sitten sieltä alhaalta sitä välimuistissa. En laita suoraa linkkiä mutta jospa löytäisit ja pystyisit lukemaan sen näillä ohjeilla.
Ainakaan ei kannata reagoida millään tavalla. Huomiotta jättäminen voi tehota.Saa nähdä milloin hiljenee. Tuontyyppinen lapsellisia juttuja kirjoittelevien trollien trollaus on nimittäin jatkunut nyt usean päivän ajan koko palstan aukioloajan. Uskomatonta touhua.
Keikoilla kannattaa käyttää FPP-maskia. Muuten saa hyvin suurella todennäköisyydellä koronan. Joo, se on hankalaa ja epämukavaa ja ihmiset katsovat, mutta se on ihan mahdollista.Käärijä covid on kuulemma suosituin merch-hankintä eurotourilta. Tosi paljon porukkaa X:ssä ja discordissa raportoi saaneensa tartunnan keikoilta. On kyllä suoranainen ihme, jos meidän Kärpsyli säästyy, kun on joutunut niin paljon halailemaan.
Kannattaa kiinnittää tämmäsissä aika huomio, että siellä on tasan yksi puhunut salakuvasta ja moni muu torpannut tämän täysin.Mistä ihmeestä ihmiset on nyt taas jonkun salakuvan keksineet tuolla emopalstalla? Se Amyn kuva on tasan joku otos Kärtsästä tyyliin kourimassa itseensä, sehän olis ammatillinen itsemurha julkaista jotain muuta kun mihin on luvat myönnetty. Valoja päälle taas.
Mamma on hätistänyt sen hetkeksi koneeltaan pois viettämään syyslomaa muuallakin kuin kellarihuoneessaan.Bojanin poni on epäilyttävästi hiljentynyt. *koputtaa puuta*
Mikä futismatsi? On mennyt mulla näköjään ohi. Eikös B pelannut ihan aktiivisesti jossain vaiheessa. Tai mitäs se nyt ei olisi tehnytJotenkin söpöä, että Bojan ei välitä päivittää itse mitään futismatsista, jossa pelaa, mutta heppailemasta kyllä (vaikka joku nyt siitä ottikin aseen mayhemiinsä)
Vanha hevostytön sieluni laulaa iloista sävelmää
kiitos! Tuskailin samaa että en saa puhelimella tuota toimimaan mutta työkoneella onnistui ja copy-pastella talteen. Tämä on niitä hetkiä kun välähtää mieleen, että toivottavasti ei lähiaikoina potkaise tyhjää ja perhe/työnantaja käy puhelimen tai tietokoneen sisältöä ja hakuhistoriaa läpiKiitos sille, joka neuvoi ton välimuistikikan Olin kokonaan unohtanut tuon.
Paha kyllä, kännykällä hakiessa en saanut tuota välimuistivaihtoehtoa näkyviin vaan piti mennä työkoneella hakemaan ja tallettamaan
Saadaan näillä näkymin odottaa varmaan muutama päivä ainakin ennen kuin loppuu kokonaan, sillä tuo on nyt jatkunut päivittäin tuntikausia. Toivon toki että olen väärässä ja hiljenisi lopullisesti. Aiemmin olen pystynyt trollit jotenkin ohittamaan mutta näihin lapsen tasolla oleviin juttuihin katkesi mun kärsivällisyys.Joo nyt onneksi ponijutut rauhoittunut mutta pahoin pelkään että iltaa kohti kiihtyy taas Toki olisi positiivinen yllätys jos kyllästyi ja löysikin jonkun muun ketjun tai tietenkin parempi jos jotain ihan muuta tekemistä...
Tämä oli sama kundi, joka lauloi icipin Kärtsän kanssa eilen.
Että semmosta näkymää.
Siis käyttikö Bojan tätä paitaa nyt juuri jossain?Tästä tulee niin lämpöinen olo. Murut ja toistensa paidat
Tuo yo. kuva on viisuista. Mutta jakoi storyssa eilen kuvan jossa näkyy olevan tuo sama paita päällä.Siis käyttikö Bojan tätä paitaa nyt juuri jossain?
Ja eikös tuo stoorissakin ollut kuva ollut vanha. Viisuajoilta sekin?Tuo yo. kuva on viisuista. Mutta jakoi storyssa eilen kuvan jossa näkyy olevan tuo sama paita päällä.