Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laivaan voi luottaa! Kiitos oikeestikin etsintäavusta! Päädyin jopa itse ao:n omalle sivulle, jossa vinkkejä haun käyttöön, mutta tosiaan hakusanalla itse teksteistä ei voi hakea, vain tiivistelmästä.

Hauskaa muuten kuulla, että muillakin on jäänyt se mieleen! Suht harvoin tulee ficeistä juteltua nykyään, niin lämmittää, että muillakin jäänyt mieleen. Ehkä oli seksiä sen lopussa, tai sitten siihen johtava tilanne, tai sitten ainakin lämmintä ja positiivista signaalia Klta. Yksilukuinen oli mustakin aika varmasti.
Se on varmaan This will be a night we won't forget ja se on poistettu. Siihen piti tulla toinen osa mutta ilmeisesti ei tulekaan (itse nimittäin odottelin sitä). Löytyy kuitenkin googlen haulla jos laittaa tuon nimen ja vaikka sanan bojan ja sitten painaa siinä hakutuloksissa nimen vieressä olevia kolmea pistettä ja vielä sitten sieltä alhaalta sitä välimuistissa. En laita suoraa linkkiä mutta jospa löytäisit ja pystyisit lukemaan sen näillä ohjeilla.
 
vierailija
Oletteko käyneet lukemassa? Nyt ei kyllä haittaisi, vaikka poistuisi kokonaan, kyllä moni varmasti tekee ilmiantoja
Tunnustan tehneeni ilmiantoja, erityisesti noista törkeimmistä ponijutuista. Tosin tässä vaiheessa sillä ei kai ole enää mitään väliä, ketju taitaa olla jo silmätikkuna ja vaarassa upota. Mutta sitten laitetaan uutta pystyyn, ei se risteily nyt näin helpolla lopu.
 
vierailija
On tää niin... yritin tehdä irtiottoa entiseen elämääni koska on lapseni syntymäpäivä. Eli oli pakko alkaa paketoimaan muutama lahja. Niin siinä paketoidessa tuli mieleeni, miten onnellinen Bojan varmasti olisi, jos sillä ois lapsia, ja miten hyvä isä se olisikaan. Että ouch! 🤦
 
vierailija
Kiitos muuten sinulle googlen välimuistiosaaja! 😮 Ikinä en ole tiennyt, että ne kadonneet linkin sisällöt saa noin esille! En vielä ehtinyt ficin pariin, enkä ole tuota ficciä ikinä lukenut, mutta kuulosti sen verran mielenkiintoiselta, että taatusti luen!
Siis kyllä ryhmässä on voimaa!!! 🙏
Aito
 

Yhteistyössä