vierailija
Olen samaa mieltä, ei mitään reaktiota meiltä.Täähän se parhain taktiikka varmaan olis ettei mitään reaktioita. Ei edes alapeukkuja.
Olen samaa mieltä, ei mitään reaktiota meiltä.Täähän se parhain taktiikka varmaan olis ettei mitään reaktioita. Ei edes alapeukkuja.
mun mielestä heillä on keikkataukoa alkuvuosi levynteon takia.Katselin itse taas tuossa lentoja Ljubljanaan. Hirvittävän aikaisinhan nuo lähtevät, tämmöistä huonoa nukkujaa vähän kauhistuttaa, pitäisi pohjoisesta päin tulevana varmaan yö viettää jossain. Huhti-toukokuulle oli melko edullisia lentoja (Finnair), olisiko ollut 202€ meno-paluu halvimmillaan. Lisäksi katsoin Hki-Müncen -lentoja, olisivatko olleet parhaimmillaan alle 150€ meno-paluu. Kuutisen tuntia Flixbusilla Ljubljanaan, hinnat jotain 35€ (yhdensuuntainen hinta) luokkaa, joskus katsellessani näin kyllä halvempiakin. Tai voisihan sitä vaikka mennessä lentää Müncheniin ja paluulento Ljubljanasta suoraan Helsinkiin!
Nyt vaan ootellaan Joksujen kevään keikkakalenteria (kai luulisi joitakin keikkoja olevan vaikka Lontoossa oleskelisivat, ja ovatko vain huhtikuuhun asti?), ja sitten pitäisi joku puhua ympäri matkaseuraksi!
Venetsiahan on lähellä Ljubljanaa ja Joksut ovat joskus menneet autolla Zagrebiin ja lentäneety sieltä (en tiedä lennetäänkö Helsingistä sinne), en tosin tiedä niiden julkisista.Katselin itse taas tuossa lentoja Ljubljanaan. Hirvittävän aikaisinhan nuo lähtevät, tämmöistä huonoa nukkujaa vähän kauhistuttaa, pitäisi pohjoisesta päin tulevana varmaan yö viettää jossain. Huhti-toukokuulle oli melko edullisia lentoja (Finnair), olisiko ollut 202€ meno-paluu halvimmillaan. Lisäksi katsoin Hki-Müncen -lentoja, olisivatko olleet parhaimmillaan alle 150€ meno-paluu. Kuutisen tuntia Flixbusilla Ljubljanaan, hinnat jotain 35€ (yhdensuuntainen hinta) luokkaa, joskus katsellessani näin kyllä halvempiakin. Tai voisihan sitä vaikka mennessä lentää Müncheniin ja paluulento Ljubljanasta suoraan Helsinkiin!
Nyt vaan ootellaan Joksujen kevään keikkakalenteria (kai luulisi joitakin keikkoja olevan vaikka Lontoossa oleskelisivat, ja ovatko vain huhtikuuhun asti?), ja sitten pitäisi joku puhua ympäri matkaseuraksi!
Muistaakseni siitä Bojanin puhelusta Mian kanssa vähän vahingossa paljastui, että ovat Lontoossa tammi-helmikuun ja huhti-toukokuun. Eli alkuvuosi varmaan keikkataukoa ja maaliskuussa sitten keikkoja muualla, sitten takaisin Lontooseen? Mutta jäämme odottelemaan keikkakalenteria. Hyvinhän sulla tuntuvat matkasuunnitelmat jo edenneet, itse en haaveilusta huolimatta ole vielä uskaltanut edes Finnairin sivuja avata. Ties vaikka hätäpäissäni varaisin lennon vaikka ei keikasta ole vielä tietoakaan.Katselin itse taas tuossa lentoja Ljubljanaan. Hirvittävän aikaisinhan nuo lähtevät, tämmöistä huonoa nukkujaa vähän kauhistuttaa, pitäisi pohjoisesta päin tulevana varmaan yö viettää jossain. Huhti-toukokuulle oli melko edullisia lentoja (Finnair), olisiko ollut 202€ meno-paluu halvimmillaan. Lisäksi katsoin Hki-Müncen -lentoja, olisivatko olleet parhaimmillaan alle 150€ meno-paluu. Kuutisen tuntia Flixbusilla Ljubljanaan, hinnat jotain 35€ (yhdensuuntainen hinta) luokkaa, joskus katsellessani näin kyllä halvempiakin. Tai voisihan sitä vaikka mennessä lentää Müncheniin ja paluulento Ljubljanasta suoraan Helsinkiin!
If you don't mind the train or bus, you can also look into flying to Vienna. Vienna is a little closer to Ljubljana than Munich.I myself looked at flights to Ljubljana there. They leave awfully early, it's a bit scary for such a bad sleeper, coming from the north I should probably spend the night somewhere. There were quite cheap flights (Finnair) for April-May, would have been €202 round-trip at the cheapest price. In addition, I looked at the Hki-München flights to see if they would have been at best less than €150 round trip. Six hours by Flixbus to Ljubljana, prices around 35€ (one-way price), sometimes when I look I see even cheaper. Or you could fly to Munich and return from Ljubljana directly to Helsinki!
Now we're just waiting for Joksuje's spring concert calendar (I guess you'd think there would be some concerts even if they were staying in London, and are they only until April?), and then someone should talk around as a traveling companion !
Kesäkuussa voi olla festaripainotteista Joksuilla ja kenties aika paljon ulkomailla. Tietysti riippuu, mitä kaikkea haluat Sloveniassa tehdä.Täällä taasen katselen lähinnä Tampere-Pirkkalan lentoja, Air Balticilla varmaankin pääsisi vaihtolennolla, kesäkuussa olisi aikaa mennä, suosisin mielellään lähintä kenttää, myös se bussijuttu oli kiinnostava, mutta varmaan liian rankka
Tähän lisäyksenä toi lentoyhtiö ei nyt ainakaan vielä näytä mitään lentoja Ljubljana tai edes Wien, ehkä ne ei näy vielä? Pitäisi mielestäni päästäTäällä taasen katselen lähinnä Tampere-Pirkkalan lentoja, Air Balticilla varmaankin pääsisi vaihtolennolla, kesäkuussa olisi aikaa mennä, suosisin mielellään lähintä kenttää, myös se bussijuttu oli kiinnostava, mutta varmaan liian rankka
Ai niin hyvä huomio, festareista en kyllä erityisemmin välitäKesäkuussa voi olla festaripainotteista Joksuilla ja kenties aika paljon ulkomailla. Tietysti riippuu, mitä kaikkea haluat Sloveniassa tehdä.
Toki heillä on myös ollut aiemmin kohtuupaljon randompaikkakuntien ulkoilmakeikkoja Sloveniassa, mutta voi olla, että ensi kesänä on enemmän rundia ulkomailla. Nuo ulkoilmakeikat vaikuttavat kyllä cooleilta, mutta niitä ehkä ilmoitellaan myöhemmin kuin festareita?Ai niin hyvä huomio, festareista en kyllä erityisemmin välitä
Tuo ketju ehkä onkin, mutta uutta paattia sitten vesille vaan. Täällä plussalla meno on väistämättä ihan erilainen. Hidasta keskustelua ja kaikki vähän leikkii enemmän sivistyneitä.Enpä olisi uskonut että tulee se päivä kun oikeastaan toivon että emoketju lukittuisi. Ihan pilalla.
Kuka tykkää mistäkin, kaikilla makunsa ymmärrän, että kaipuu tutulle ja totutulle on iso! Itse viihdyn paremmin täällä, kun jaetaan enemmän pidempiä ajatuksia ja pohdintoja.Tuo ketju ehkä onkin, mutta uutta paattia sitten vesille vaan. Täällä plussalla meno on väistämättä ihan erilainen. Hidasta keskustelua ja kaikki vähän leikkii enemmän sivistyneitä.
Sinne toiseen sopii kaikki, pidemmät ajatukset ja sydäntä lämmittävät lyhyet viestit ja huumori kaikki sekasin. Siksi sitä varmaan kaipaankin.Kuka tykkää mistäkin, kaikilla makunsa ymmärrän, että kaipuu tutulle ja totutulle on iso! Itse viihdyn paremmin täällä, kun jaetaan enemmän pidempiä ajatuksia ja pohdintoja.