Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo todellakin

No todellakin, eihän sitä nyt voinu olla huomaamatta paitsi ehkä jotkut ankeuttajat Itseä huvituttaa nyt näin jälkeen päin kun vatvottiin ties kuinka sitä että tullaankohan heistä näkemään edes mitään materiaalia lavan ulkopuolella ja Kärtsäkin käy korkeintaan varmaan vaan ehkä tavastialla pyörähtämässä ja sitten se on bye bye No onneksi kaikki menikin enemmän kuin hyvin ja itsestä ainakin oli tosi ihanaa nähdä kuinka onnellisen ja vapautuneen oloinen Boitsu oli
Mä en murehtinut tuollaista hetkeäkään. Mä ajattelin, että jos niillä on vielä sellaiset välit kuin viisuissa niin kyllä ne haluaa jakaa siitä faneillekin. Että on ne sen verran aikuisia miehiä, eikä mitään minni-hiiriä, että ne kestää sen kyllä.
Toki sitä en voinut tietää, millaisissa väleissä ovat mutta jos se ois heidän kesken kovasti jäähtynyt (mitä en osannut oikein edes pelätäkään), niin en mä ainakaan sellaisia jaksais seurata niin sit ois jäänyt aikaa muulle elämälle taas.
 
vierailija
Jännä kyllä että K esim postaa kuvia Krisin kanssa stooriin, mutta ei B kanssa vaikka sitä on tägätty moniin kuviin. Ja keväällä se tykitti jatkuvasti B kamaa. B myös ei postaa mitään muuta kuin jakoi sen K postauksen. Olisiko kuitenkin niin että ollaan huomattu että ollaan vain ystäviä. Vai mistä se johtuu? Kun kaikki on ulospäin niin muuttunut.
Näyttää vähän siltä, että J ja B ovat olllet ig samoihin aikoihin, postanneet mm stooreja. Olisiko ollut myös keskinäistä chattailua tai facetime, jossa olisi ollut puhetta/vitsailua että Jeren jakamat kuvat NT jälkeen olivat vain B:stä. Siinä on tainnut käydä sitten niin, että J on julkaissut stoorissaan sattuman varaisesti ihan minkätahansa kuvan Suomen keikoilta, ainoana kriteerinä, että siinä on joku muukin JO kuin B. Tämä madam_cykan kuva on nyt vaan tullut sille ekana vastaan ja siinä sattuu olemaan Kris 😄
 
vierailija
Tämän Turun varovainen selän silitys oli mennyt ohi. Ihana että siinä on baby sealkin mukana. Nacekin saa vähän huomiota.

Aaah, tosta selänsilityshetkestä mulla on tällä hetkellä päinvastaisesta suunnasta otettu valokuva taustakuvana. Se jaettiin vauvalla hitsi kun en muista milloin, haluaisin vielä nähdä sen alkulähteen, kun otin itselleni vain kuvakaappauksen. On tosi ihana kuva minusta, Bojan on siinä käsi ylhäällä ja K liki vieressä.
 
vierailija
Voisin tavallaan kääntyä itsekin tähän tulkintaan perustaen siihen, että en näe K ihmiseksi joka huseeraisi aikaisempien kokemustensa pohjalta nykyisen suhteen selän takana. Ja pidän B ihmisenä, joka kunnioittaa ystävän parisuhdetta. MUTTA kaikki tuo hyvin kuvattu mannerlaattojen liikehdintä voi kyllä pistää liikkeelle monenlaista tunnetta ja pohdintaa siellä pään sisällä.

Mutta tämä ei toki kerro/ratkaise sitä, että miksi pojat olivat jo nyt niin rentoja ja aidon onnellisia toistensa seurassa, jota minusta Joymuffin kuvasi hyvin sanalla hellyys/tenderness…
Jos se on vain se tunne siitä, että ystävyyssuhde ei jäänyt vain sinne viisuihin?
 
vierailija
Huomenta, hyvin samoilla päälinjoilla kaksikon väleistä täällä eilen pohditun kanssa. Yritin jopa tarkastella asiaa kriittisesti, mutta en kyllä keksinyt mitään uskottavia vasta-argumentteja. NT pääsi todella yllättämään. Etuoikeus saada seurata tätä saagaa.

B:n instastoorien perusteella taas itse en pysty tekemään tulkintoja mihinkään suuntaan. Mutta en voi kieltää ettenkö olis pohtinyt minkälainen lasku tuollaisista tunnehaipeista tulee. Varmaan yli kaikkien odotusten mennyt NT, etenkin Suomen osuus, ja kirsikkana kakussa ihana J.

Sissi
 
vierailija
En kyllä usko että nämä ois purkaneet mitään jännityksiään mitenkään fyysisesti keskenään - etänä tauon aikana, tai nyt Suomessa. Suomen osalta ihmettelen, että missä välissä olisivat voineet tehdä niin kun oman pääni mukaan (huom puhun nyt siis miten minä koen, enkä koita väittää, että näkemykseni kertoo siitä mitä heillä oikeasti on) sellainen vaatisi muun maailman sulkemista pois ja nyt koen että se ei ollut mahdollista.

Etävaihtoehdon taas suljen pois siksi, että minusta ois jotenkin noloa, että olisivat kulissien takana edenneet, ja sitten jatkaisivat myös julkisesti samaa *olemme maybe more*, kun Jerellä on gf.
Avoimia suhteita on toki olemassa, mutta en usko Jerellä olevan sellainen nyt.
 
vierailija
Hei 🌊🌹 ! Olen useita kertoja tsekkaillut energioita lauantai-illan jälkeen, mutta en ole oikein varma, mitä johtopäätöksiä vetää. Jerellä ollut välillä levotonta ja jännittynyttä fiilistä energikehossa. Molemmilla ollut joka kerta kurkkutukosta ja Bojanilla ei tuollaista juuri ole ollut aiemmin (paitsi Reko-tapauksen yhteydessä selvästi erilainen). Bojanin kanssa työskentely on saanut minut itkemään useita kertoja viime päivinä, mitä ei tapahtunut aiemmin.

Aluksi uskoin, että kurkkutukokset viittasivat siihen, että heidän välissään oli puhumattomia tärkeitä asioita, mutta sittemmin olen alkanut miettiä, voisivatko ne asiat liittyä heihin, mutta niistä pitäisikin puhua jollekulle toisell? En tiedä. Sydämet tuntuvat olevan kovin auki, mutta onko tässä taas kellekään mitään uutta. :)

-energiamamma
 
vierailija
Tuosta termistä ystävyys++ tuli mieleen tämä; mun mielestä on tosi hyvin sanottu:


On kyllä saattanut täällä jo ollakin.
 
vierailija
Jos pojat ikinä tulisivat julkisuuteen oikeana parina (joo, mennään nyt pitkälle spekulaatioihin), niin se herättäisi varmaan huomiota siltäkin kantilta, että jopa seurustelevaksi pariksi he näyttäisivät poikkeuksellisen onnelliselta! Minua on aina hämmentänyt miten ihmiset hehkuttavat julkkispareja ihaniksi pareiksi lähinnä sillä perusteella, että osapuolet ovat hyvännäköisiä ja esim. samanlainen tyyli. Toki jotkut parit näyttävät ulospäinkin rakastuneilta, mutta silti. Harva ihan näin. Ja siitä voi sitten miettiä, että miksi. :)

- Joymuffin
 
vierailija
J: I think we should talk. I am worried about you. What are those IG pictures last nigt?
B: I took few beers and I missed you so much. Then it just happened.
J: We have talked about you and social media. Are you sure you can handle it?
B: I can deal with that. Byt I think I can't handle with it, that you are there and I am here. Alone.
J: Oh honey. Shall I facetime you?
B: Yes, please. And do it now.
J: Right away. Kiss.
 
vierailija
Tuosta termistä ystävyys++ tuli mieleen tämä; mun mielestä on tosi hyvin sanottu:


On kyllä saattanut täällä jo ollakin.
Olen ottanut talteen tämän kirjoituksen, joka on julkaistu joko täällä tai vauvalla. Tämä kuvaa kauniisti sitä suhteen sanoittamisen vaikeutta. Kiitos sille, joka tämän kauniin tekstin on kirjoittanut ❤

"Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen."
 
vierailija
Olen ottanut talteen tämän kirjoituksen, joka on julkaistu joko täällä tai vauvalla. Tämä kuvaa kauniisti sitä suhteen sanoittamisen vaikeutta. Kiitos sille, joka tämän kauniin tekstin on kirjoittanut

"Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen."
Tämä on kyllä niin ihanasti sanottu ja laittoi miettimään myös omia ihmissuhteitani tekojen kautta. ❤

Mitä tulee B yöllisiin instasekoiluihini, minulle tuli ensimmäisenä mieleen sanonta ”pariskunnat alkavat muistuttaa toisiaan” eli J sekoilu tarttuu. 😜 Ja ehkä B ei halua aina olla vain se ”kaunis poika” vaan tuoda vähemmän kontrolloitua minää kehiin.. en siis osannut tuosta huolestua vaan enemmänkin se huvitti.
 
vierailija
Jos pojat ikinä tulisivat julkisuuteen oikeana parina (joo, mennään nyt pitkälle spekulaatioihin), niin se herättäisi varmaan huomiota siltäkin kantilta, että jopa seurustelevaksi pariksi he näyttäisivät poikkeuksellisen onnelliselta! Minua on aina hämmentänyt miten ihmiset hehkuttavat julkkispareja ihaniksi pareiksi lähinnä sillä perusteella, että osapuolet ovat hyvännäköisiä ja esim. samanlainen tyyli. Toki jotkut parit näyttävät ulospäinkin rakastuneilta, mutta silti. Harva ihan näin. Ja siitä voi sitten miettiä, että miksi.

- Joymuffin

No tämä! Tämä me kaikki aistitaan ja nähdään, kun pojat on yhdessä. Ja tämän takia myös shipataan. Koska se, että he olisivat yhdessä AINA tuntuu nimenomaan ainoalta hyvältä ja oikealta vaihtoehdolta. Koska he selvästi tuovat toisistaan sen parhaan mahdollisen version esiin.

Miten kukaan voi kokea tuon tasoista onnellisuutta, joka on aivan käsin kosketeltavaa, ja kyetä sitten olematta sitä ilman. Jos siis olisi minkäänlaista mahdollisuutta tehdä siitä pysyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tämä on kyllä niin ihanasti sanottu ja laittoi miettimään myös omia ihmissuhteitani tekojen kautta.

Mitä tulee B yöllisiin instasekoiluihini, minulle tuli ensimmäisenä mieleen sanonta ”pariskunnat alkavat muistuttaa toisiaan” eli J sekoilu tarttuu. Ja ehkä B ei halua aina olla vain se ”kaunis poika” vaan tuoda vähemmän kontrolloitua minää kehiin.. en siis osannut tuosta huolestua vaan enemmänkin se huvitti.
Ehkä myös tietyllä tavalla hakee huomiota. Jopa J:ltä. Jokuhan siitä livestä ja muustakin videoidusta kanssakäynnistä Suomessa kommentoi muistaakseni vauvalle, että moneen otteeseen B haki selvästi J:n huomiota. Katseilla, olkapään hipaisuilla, jne. Eikä J:n huomio kyllä paljoa muualla ollut kuin Boitsussa, mutta heti jos se muutamaksi hetkeksi sattui herpaantumaan niin se piti saada takaisin. Ja tämä on todella ristiriidassa B:n muun viimeaikaisen käytöksen kanssa esim. haastatteluissa ja joksujen videoissa, myös vaikka Norjasta Alessandran kanssa. B on mun mielestä alkanut jättäytymään entistä enemmän taustalle, ja antanut muitten poikien hoitaa puhumiset ja olla huomion keskipisteenä.

B vaan haluaa olla J:n maailman napa. Ja tämähän on aika selkeää ihastuneen/rakastuneen ihmisen toimintaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ehkä myös tietyllä tavalla hakee huomiota. Jopa J:ltä. Jokuhan siitä livestä ja muustakin videoidusta kanssakäynnistä Suomessa kommentoi muistaakseni vauvalle, että moneen otteeseen B haki selvästi J:n huomiota. Katseilla, olkapään hipaisuilla, jne. Eikä J:n huomio kyllä paljoa muualla ollut kuin Boitsussa, mutta heti jos se muutamaksi hetkeksi sattui herpaantumaan niin se piti saada takaisin. Ja tämä on todella ristiriidassa B:n muun viimeaikaisen käytöksen kanssa esim. haastatteluissa ja joksujen videoissa, myös vaikka Norjasta Alessandran kanssa. B on mun mielestä alkanut jättäytymään entistä enemmän taustalle, ja antanut muitten poikien hoitaa puhumiset ja olla huomion keskipisteenä.

B vaan haluaa olla J:n maailman napa. Ja tämähän on aika selkeää ihastuneen/rakastuneen ihmisen toimintaa.

Olen huomannut saman, etenkin Kris on saanut kaipaamaansa roolia aiempaa enemmän. Olisiko takana kuitenkin myös Bojanin kesäinen "romahdus"? Hän itse haluaa pois keskipisteen paikalta, ja muut yrittävät tukea hänen jaksamistaan? NT oli varmasti voimaannuttava, ja Bojan oli käsin kosketeltavan onnellinen täällä ollessaan ja Jeren kanssa touhutessaan, mutta miten käy, kun palataan arkeen? Tulossa heidän isoin keikkansa kotimaassa, sitten lomaa. Nähdäänkö B jollain Käärijän Euroopan turneen keikoista edes bäkkärillä? Lontoo?

Jos tunteet on kovin vahvat ja mieli ei ihan tasapainossa, on siinä riskejä. Nämä kyllä varmasti tuntevat toisensa niin hyvin, että osaavat lukea Bojania, jos aletaan mennä rajoilla.

Mulle on jäänyt hyvä kuva myös bändin crewstä. Vaikuttavat vastuullisilta ja tasapainottavilta tyypeiltä (ja ihan kauniilta myös katsella - Tampereen keikalla pääsin näkemään ihan lähietäisyydeltä mm. Kikin. Huoh sentään.), jotka aidosti pitävät huolta hörhöilevistä bändiläisistä.
 
vierailija
Tänne on tullut paljon hyvää pohdintaa, kiitos! Täytyy hetki jäsennellä kun tuntuu että välillä aivot menee solmuun.
Se mikä jäi mieleen oli täällä kommentti siitä, että eikö asian pitäisi olla päivänselvää: ovat todella tärkeitä toisilleen. Ja näinhän se on. Välillä hukkuu omiin mietteisiin ja kaikkeen ympärillä, mutta onhan se totta vie selvää että välittävät toisistaan todella paljon.

Mielenkiintoinen huomio energiamammalta, että ehkä heidän väleistään pitäisi puhua jollekin/joillekin muille. Minullakin on yhä tunne että tämä kaikki ei ollut tässä. Ja haluaisin niin nähdä heidät yhteisissä projekteissa koska selvästi saavat parhaat puolet toisistaan esiin. (En vieläkään ole päässyt yli tampereen keikan hehkuvasta B).
 
vierailija
Tänne on tullut paljon hyvää pohdintaa, kiitos! Täytyy hetki jäsennellä kun tuntuu että välillä aivot menee solmuun.
Se mikä jäi mieleen oli täällä kommentti siitä, että eikö asian pitäisi olla päivänselvää: ovat todella tärkeitä toisilleen. Ja näinhän se on. Välillä hukkuu omiin mietteisiin ja kaikkeen ympärillä, mutta onhan se totta vie selvää että välittävät toisistaan todella paljon.

Mielenkiintoinen huomio energiamammalta, että ehkä heidän väleistään pitäisi puhua jollekin/joillekin muille. Minullakin on yhä tunne että tämä kaikki ei ollut tässä. Ja haluaisin niin nähdä heidät yhteisissä projekteissa koska selvästi saavat parhaat puolet toisistaan esiin. (En vieläkään ole päässyt yli tampereen keikan hehkuvasta B).

Niin, en epäile yhtään, etteikö etenkin J:n lähipiirissä pohdita (selän takana ehkä), mitä tämä touhu nyt oikein on. Enkä epäile sitäkään, etteikö asiasta olisi keskusteltu, mutta mihin se on johtanut, onko varmaankin ihan keskustelulle avoin Jere ollut tämän asian suhteen yhtä avoin. Onko ylipäätään pystynyt käsittelemään tunteitaan ja kertomaan niistä kenellekään.

Jos minä olisin Jeren äiti, kaivaisin pojan kalenterista aikaa, kutsuisin kylään ja ottaisin asian puheeksi. Ihan vain äiti-poika-puhetta. Mulle on jäänyt sellainen kuva, että heillä on hyvin avoimet välit ja asioista pystytään kyllä puhumaan. Ehkä omakin pää selviäisi, jos ajatuksiaan kypsyttelisi kokeneemman ihmisen kanssa.
 
vierailija
Tänne on tullut paljon hyvää pohdintaa, kiitos! Täytyy hetki jäsennellä kun tuntuu että välillä aivot menee solmuun.
Se mikä jäi mieleen oli täällä kommentti siitä, että eikö asian pitäisi olla päivänselvää: ovat todella tärkeitä toisilleen. Ja näinhän se on. Välillä hukkuu omiin mietteisiin ja kaikkeen ympärillä, mutta onhan se totta vie selvää että välittävät toisistaan todella paljon.

Mielenkiintoinen huomio energiamammalta, että ehkä heidän väleistään pitäisi puhua jollekin/joillekin muille. Minullakin on yhä tunne että tämä kaikki ei ollut tässä. Ja haluaisin niin nähdä heidät yhteisissä projekteissa koska selvästi saavat parhaat puolet toisistaan esiin. (En vieläkään ole päässyt yli tampereen keikan hehkuvasta B).
Samoin 😄 Edelleen sydän tykyttää sen Tampereen keikan jäljiltä 😍
 
vierailija
Olen ottanut talteen tämän kirjoituksen, joka on julkaistu joko täällä tai vauvalla. Tämä kuvaa kauniisti sitä suhteen sanoittamisen vaikeutta. Kiitos sille, joka tämän kauniin tekstin on kirjoittanut

"Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen."
Kyllä, tuo on kyllä todella kauniisti sanottu.

T. Tuo tumblr-linkittäjä
 
vierailija
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712 Ton hidastuksen perusteella sanoisin ettei ollu sovittu, mun silmiin B näyttää alkuun yllättyneeltä Mut sit sieltä tuleekin se maailman ihanin ja valloittavin hymy ku K pussaa kaulalle <3
Ja tuo viimeisen hidastuksen halaus! 😍 Ei enää merkkiäkään mistään selälle taputtelusta, vaan suoraan niskasta kiinni ja tiukkaan puristukseen. Voi mussukat. 💖
 
vierailija
Kuulin kauppakeskuksessa asioidessa SEN Justin Bieberin biisin ja hetkellisesti jähmetyin kassatilanteessa. Tuijotin myyjää ja maksupäätettä kuin peura ajovaloissa. Aivoni luulivat ensin, että kaiuttimista soi joku Jokereiden biisi, kunnes tunnistin asiayhteyden ja se poikien jakama story ryöpsähti mieleen. Mikä dopamiiniryöpsäys! Jos lähimaksu ei siinä tilanteessa olisi toiminut, en varmaan olisi muistanut omaa tunnuslukuani. 🤣 Apua, mihin tämä kaikki vielä johtaakaan. Aivojen hermoyhteydet ovat varmaan menneet jotenkin lopullisesti solmuun.
 
  • Haha
Reactions: Shippisipriina
vierailija
No tämä! Tämä me kaikki aistitaan ja nähdään, kun pojat on yhdessä. Ja tämän takia myös shipataan. Koska se, että he olisivat yhdessä AINA tuntuu nimenomaan ainoalta hyvältä ja oikealta vaihtoehdolta. Koska he selvästi tuovat toisistaan sen parhaan mahdollisen version esiin.

Miten kukaan voi kokea tuon tasoista onnellisuutta, joka on aivan käsin kosketeltavaa, ja kyetä sitten olematta sitä ilman. Jos siis olisi minkäänlaista mahdollisuutta tehdä siitä pysyvää.
Tuossa viimeisessä kappaleessa on ilmastu yksi mun isoista ihmetyksen aiheista. Jos tuollainen suhde annetaan, miksi se jää ikäänkuin puolitiehen.
 
vierailija
Ja tuo viimeisen hidastuksen halaus! Ei enää merkkiäkään mistään selälle taputtelusta, vaan suoraan niskasta kiinni ja tiukkaan puristukseen. Voi mussukat.
Jos pitäisi muutamalla kuvalla kuvata sanaa onnellisuus, niin kyllä B:n ilmeet näissä kuvissa olisi aika lähellä täydellistä kuvausta siitä. Ihanaa, että koko viime kevään CCC -fanituksen ja biisin hoilaamisen ties missä busseissa jälkeen hän pääsi vetämään sen ihan livenä ja vielä suomalaisen yleisön edessä ja vieläpä itse maestron kanssa <3
 

Yhteistyössä