Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan pidätte mua nyt ihan hulluna ja itsekin mietin, että oonko ihan seonnut, mutta täytyy silti kertoa muutamia omia ajatuksia vielä tähän kohtaan. Nyt kun oon vielä katsellut kaikkia NT klippejä ja lukenut tämän päivän pohdintoja sekä vauvalla että täällä, niin mä en enää hämmästy, vaikka nähtäis vieläkin jotain uusia uskomattomia askeleita tässä tarinassa.

Kesällä joku täällä kirjoitti jotain sen suuntaista, että ei uskonut silloin, että kaikkea on näihin kahteen liiittyen vielä nähty, ja mulla sekä monella muulla oli sama tunne. Mä muistuttelin siitä muutama viikko sitten NT odottaessa, kun osa täällä alkoi olla ehkä vähän ankeissa tunnelmissa, ja kerroin, että mulla oli edelleen se sama tunne. Eli siis uskoin, että J viettäisi paljon aikaa JO kanssa ja saatettaisiin nähdä välien lähentymistä entisestään NT aikana tai jälkeen. Toki itsesuojeluvaisto laittoi miettimään kaikkia muitakin skenaarioita, mutta uskoin, että tämä oli mahdollinen vaihtoehto.

Ja mitä kaikkea me nähtiinkään! Mun silmiin on alusta alkaen näyttänyt, että J ja B on molemmat olleet ihastuneita toisiinsa ja että myös sitä s*eksualista vetovoimaa on ollut paljonkin, vaikka kaikki ei näillä palstoilla ole halunnut tätä uskoa tai ainakaan myöntää. Nyt ne ei enää näyttäneet ihastuneilta vaan ennemminkin rakastuneilta, ja jotenkin seesteisiltä yhdessä, niin kuin jo tänään moni muukin todennut. Mä myös luulen, että jotain on täytynyt niiden välillä tapahtua. Aivan varmasti paljon juttelua ja asioista puhumista, mutta kyllä jotain muutakin, koska se fyysinenkin vetovoima on ollut niin selkeää heidän välillään.

Kumpikin näytti viime viikolla todella onnelliselta kun olivat yhdessä, mikä on tietysti pääasia, ja jos kaikki osapuolet nyt jotenkin ihmeessä ovat tyytyväisiä tilanteeseen, niin ehkä me ei uusia mullistavia käänteitä enää nähdä. Mutta mä väitän, että sellaisetkin on edelleen mahdollisia. Välillä asiat vaan vaatii aikaa, enemmän tai vähemmän.
Kirjoitit ajatukseni❤
 
vierailija
Heippa kaikki! Viime päivät lukematta vielä hetken, mutta kommentoin kaula(poski)pusuaiheesta ennen viime päivien pohdintojen lukemista. Lämmittää kyllä mieltä, että keskustelu jatkuu ja elää täällä<3

En tiedä, onko tästä ollut täällä tai vauvalla puhetta, mutta uskotteko, että pususta on keskusteltu ja sovittu etukäteen? Jos on, niin olis kyllä niiin mielenkiintosta nähdä tilanne (onneksi ei nähdä ja onneksi se on heidän + jokerien etc välinen). Mietin vaan, minkälainen keskustelu on ollut (ja millaset ilmeet heillä on ollut).

K: A fan send me a message yesterday and I remember I promise I kiss you (on stage).
I kiss you today in Cha Cha Cha, yes?

B: Okay, byt only on cheek (sisäisesti hykerrellen ja sydänsilmin)

K: Yes yes, but I can't promise only on cheek ;) (ja pussaa käytännössä kaulalle)
 
vierailija
Joo, mä kirjoitin tuon edellisen tekstin ja siis uskon, että voidaan nähdä vieläkin vaikka mitä. Mutta olen sun kanssa Joymuffin ihan samaa mieltä siitä, että vaikka niin ei kävisikään, niin voidaan silti iloita tästä jutusta eikä todellakaan ole ajanhukkaa.

Viime viikolla nähdyn perusteella J ja B on todella tärkeitä ja rakkaita toisilleen, oli se heidän yhteys sitten millaista tahansa. Ja jos ja kun ovat noin iloisia ja onnellisia yhdessä kuin nyt nähtiin, niin kyllähän se myös meille tuottaa paljon iloa jatkossakin, kuten tähänkin asti.
 
vierailija
Kyllä, minäkin pidän ihan mahdollisena. He ovat yllättäneet meidät useasti, niin NT:llä kuin muutenkin. Mutta toisaalta myös koen tosi hassuna Vauvalla yleisen kysymyksen, että "Mitä järkeä näille on kuvitella suhdett kun ei sellaista koskaan tule, ajanhukkaa". Siis vaikka mikään ei koskaan etenisi tästä mitenkään, onhan heillä selvästi ollut jo valtavan paljon ja me olemme saaneet siitä valtavan paljon. Kirjoitan tästä vielä lisää huomenna tai joku muu päivä.

- Joymuffin
Tämä!! Oon tätä miettiny useasti, että miten helposti kategorisoidaan mustavalkoisesti, ja siitä oli aiemmin ystävä etc mitä nimiä annetaan -aiheeseen liittyen puhetta.

Tällä tarkoitan, aattelen ja tosi vahvasti koen, että eihän se, että jotain tiettyä heidän välillä ei tapahdu tarkoita ollenkaan, että se ei olisi ollut tosi merkityksellinen, arvokas tai jotain tai montaa muuta asia ja kokemus heille yksilöinä (ja yhdessä).

Mielelläni kuulisin lisää, jos haluat Joymuffin avata myöhemmin!

Tämä aihe on käynyt usein mielessä, ja tällaista ajattelua bongaa usein ja myös välillä saa omassa ajattelussa siitä kiinni.
 
vierailija
Heippa kaikki! Viime päivät lukematta vielä hetken, mutta kommentoin kaula(poski)pusuaiheesta ennen viime päivien pohdintojen lukemista. Lämmittää kyllä mieltä, että keskustelu jatkuu ja elää täällä<3

En tiedä, onko tästä ollut täällä tai vauvalla puhetta, mutta uskotteko, että pususta on keskusteltu ja sovittu etukäteen? Jos on, niin olis kyllä niiin mielenkiintosta nähdä tilanne (onneksi ei nähdä ja onneksi se on heidän + jokerien etc välinen). Mietin vaan, minkälainen keskustelu on ollut (ja millaset ilmeet heillä on ollut).

K: A fan send me a message yesterday and I remember I promise I kiss you (on stage).
I kiss you today in Cha Cha Cha, yes?

B: Okay, byt only on cheek (sisäisesti hykerrellen ja sydänsilmin)

K: Yes yes, but I can't promise only on cheek (ja pussaa käytännössä kaulalle)
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712 Ton hidastuksen perusteella sanoisin ettei ollu sovittu, mun silmiin B näyttää alkuun yllättyneeltä :D Mut sit sieltä tuleekin se maailman ihanin ja valloittavin hymy ku K pussaa kaulalle <3
 
vierailija
Keskusteluun lähelllä olemisesta, jännitteestä ja sen mahdollisesta purkautumisesta tavalla tai toisella:

En ole vielä lukenut viime päivien keskusteluja ja tästä on varmaankin ollut jo jossain, mutta mulle tuli seesteisyyden ja keskinäisen hellyyden, sekä katseissa että lukemattomissa hipaisukosketuksissa, lisäksi mieleen myös luonnollisuus olla toisen lähellä.

Todellakin ovat aiemminkin näyttäneet olevan toistensa hlökoht tilassa paljon keskimääräistä luonnollisemmin ja ottavan tilaa toisen tilassa. Tällä kertaa mullakin osui silmään paljon pieniä kosketuksia, jotka jotenkin näyttäisi viestivän vielä vähän syventyneestä yhteydestä, yhdistettynä helliin katseisiin mutta myös jänniin hymyihin ja katseisiin, joten tää shippari tulkitsee läheisyysvälittämiskosketukset ystävyys+ kategoriaan, jos sitä haluaa jotain nimetä ja mitä ikinä se heille tarkoittaakaan vaikka ihan tunteen tasolla.

Luonnollisuutta mietin siihen liittyen, että voiko olla, että sen takia olisi vielä entistä helpompi olla toisen lähellä ja koskettaa tai hipaista hellästikin, jos jotain vaikka siihenkin suuntaan on tapahtunut? Ei välttis purkautumista vaan pidempää hellää kosketusta. Nämä siis täyttä spekulaatiota.

Tää on muuten tosi mielenkiintoinen aihe pohtia ja vaihtaa ajatuksia! Jota en ois uskonu ikinä pohtivani alkuvuodesta näin paljon...
 
vierailija
Instapäivitysten perusteella ei Bojankaan oikein pärjää siellä ilman Jereä. 😅 B:n pitäis varmaan vaan muuttaa Suomeen, että näkisivät säännöllisesti ja pitäisivät huolta toisistaan.
 
vierailija
Kiva lukea teidän pohdintoja. Hyvin samoilla linjoilla näköjään ollaan lähes kaikki. Luulin taas kuvittelevani asioita, mutta ehkä tässä on oikeasti jotain aistittavissa, jos kerran useammalle ihmiselle tullut samanlaiset vibat poikien väleistä.

Energiamamma, oliko sulla uusia havaintoja heidän voinnistaan?

🌊🌹
 
vierailija
Mulle tuli todella surullinen olo noista sen tän iltaisista stooreista. Toivottavasti B:llä kaikki hyvin ja tukea saatavilla jos sitä tarvitsee.
Joo, vaikka oli muka "vaan läpällä", niin minusta tuntuu, että tuo toinen stoori heijastelee hänen oikeita tunteitaan. Saapa nähdä kauanko viihtyy instassa vai sulkeeko taas tilinsä. Jos on parempi hänen hyvinvointinsa ja mielenterveytensä kannalta olla ilman somea, niin silloin kannattaa luopua niiden käytöstä.
 
vierailija
Jännä kyllä että K esim postaa kuvia Krisin kanssa stooriin, mutta ei B kanssa vaikka sitä on tägätty moniin kuviin. Ja keväällä se tykitti jatkuvasti B kamaa. B myös ei postaa mitään muuta kuin jakoi sen K postauksen. Olisiko kuitenkin niin että ollaan huomattu että ollaan vain ystäviä. Vai mistä se johtuu? Kun kaikki on ulospäin niin muuttunut.
 
vierailija
Minusta B olisi ollut valmis oikeaan pusuun.
Aivan samaa mieltä. Ja se suorastaan riemukas, leveä hymy kaulapusun jälkeen oli verrattavissa ekan Tavastian ratatata-kiljaisuun. Joko B on maailman lahjakkain näyttelijä, tai sitten meidän kaikkien silmät ei todellakaan voi valehdella ja kyse on ystävyys ++++ -tyyppisestä ihmissuhteesta, tiedostaa he sen itse täysin tai ei.
 
vierailija
Jännä kyllä että K esim postaa kuvia Krisin kanssa stooriin, mutta ei B kanssa vaikka sitä on tägätty moniin kuviin. Ja keväällä se tykitti jatkuvasti B kamaa. B myös ei postaa mitään muuta kuin jakoi sen K postauksen. Olisiko kuitenkin niin että ollaan huomattu että ollaan vain ystäviä. Vai mistä se johtuu? Kun kaikki on ulospäin niin muuttunut.
Siis hei, siinä Kärden kiitospostauksessa oli kuitenkin oikeastaan vaan Bojan, Bojan, Bojan, Bojan, Bojan ja Bojan.
 
vierailija
Vähän alavireisiä olivat joo tuoreet story-postaukset B:ltä. Huolestuako pitäisi, mietin? Eipä täältä muuta voi tehdä kuin klikkailla instaan sydämiä tykkäyksen ja tuen osoittamiseksi. Jos vaikka vähän lohduttaa, ainakin jos niitä tulee vähän enemmän ..?
 
vierailija
Vähän alavireisiä olivat joo tuoreet story-postaukset B:ltä. Huolestuako pitäisi, mietin? Eipä täältä muuta voi tehdä kuin klikkailla instaan sydämiä tykkäyksen ja tuen osoittamiseksi. Jos vaikka vähän lohduttaa, ainakin jos niitä tulee vähän enemmän ..?
Ei välttämättä mene perille. Ilmeisesti hänellä on yksityisviestit pois päältä (tarinoihin ei voi reagoida viestein eikä muuten), en tiedä meneekö siis sydämetkään. Minä tein myös samoin ja toivon tosiaan että B jotenkin tuntee meidän ja muitten fanien (ja tietysti läheisten ihmisten) tuen.

Ja SSOL striimaamalla voidaan tietysti myös osoittaa tukemme Jokereille.
 
vierailija
Kn kiitospostauksessa Jokereille, vai Bojanille, hymyilytti myös se, että jostain syystä ne kaikki 4 kuvaa oli Bstä kostopitsissä, eikun siis ekalta keikalta. On syy siihen mikä tahansa käytännönkin syy, niin siitä voisi huvin vuoksi vetää johtopäätöksen, että vaatevalinta taisi osua myös sen kohteen puolesta nappiin.
 
vierailija
Kn kiitospostauksessa Jokereille, vai Bojanille, hymyilytti myös se, että jostain syystä ne kaikki 4 kuvaa oli Bstä kostopitsissä, eikun siis ekalta keikalta. On syy siihen mikä tahansa käytännönkin syy, niin siitä voisi huvin vuoksi vetää johtopäätöksen, että vaatevalinta taisi osua myös sen kohteen puolesta nappiin.
No ainakin sen johtopäätöksen voi vetää, että Bojan kostopitsissä miellytti Kärtsylin silmää niin paljon, että valkkasi sen kaikkiin 4 kuvaan, joilla halusi kiittää "Joksuja ja tiimiä" (eli tämänhän voi selvästi lukea vaan suoraan että "Bojania ja niitä jotain muita jotka hän sattui tuomaan mukanaan" 😅).
 
vierailija
Mä itseasiassa veikkaan, että jotain on tapahtunut vasta Tavastia kakkosen jälkeen. Varmaan tietysti kulissien takana on ollut jotain säätöä myös poikien ollessa erillään, ja takuulla ovat olleet tiiviisti yhteyksissä ja rakentaneet ystävyys/veljeys/something more suhdettaan.
Siinähän oli silloin vielä jotain tiettyä hermostunutta energiaa nähtävillä, tapasivat pitkän ajan jälkeen toisensa (ja muita osapuolia oli ilmeisesti Tavalla läsnä). Jere jopa unohti C3 sanat. Sitten ovat lähteneet tien päälle ilmeisesti ihan keskenään, ja vauhti näytti vaan kiihtyvän Olympiaa kohti.
Ja siinäkin voi mun mielestä olla jotain perää, että tavallaan sen varjolla että tää kaikki on vaan faneille suunnattua showta lavalla, yrittävät saada kaiken mahdollisen irti "syyllistymättä" kuitenkaan mihinkään sen vakavampaan sekä muiden osapuolten silmissä että ehkä myös omassa mielessään.

Eihän tuossa käsittämättömässä hehkussa aina kun ovat yhdessä pitäisi olla mitään epäselvää. Heille itselleen tai muille. Milloin muka pelkät ystävät saavat tuollaisen reaktion esiin toisissaan? Ja kumpikaan ei tosiaan hehku tällä lailla kenenkään muun seurassa, läheisimmät ystävät mukaanlukien.
 
vierailija
Ei välttämättä mene perille. Ilmeisesti hänellä on yksityisviestit pois päältä (tarinoihin ei voi reagoida viestein eikä muuten), en tiedä meneekö siis sydämetkään. Minä tein myös samoin ja toivon tosiaan että B jotenkin tuntee meidän ja muitten fanien (ja tietysti läheisten ihmisten) tuen.

Ja SSOL striimaamalla voidaan tietysti myös osoittaa tukemme Jokereille.
Minäkin täällä aamuyöstä mietin, miksi seuraajamäärä on pudonnut, vaikka B vasta tuli takaisin. Olen tökkinyt niitä sydämiä stooreihin, eikö ne siis menekään perille. Mietin myös viestin lähettämistä Tavastian keikasta, mutta viestitkään siis ei mene perille. Muutenkin kyllä olen ajatellut, millainen viestin sisällön pitäisi olla, että siitä on saajalle enemmän iloa kuin haittaa. Siis pitäisikö olla jotenkin erityistä sanottavaa. Toivottavasti B nyt pysyy instassa ja toivottavasti seuraajamäärä ei putoa tuosta.
Joo, Bojanin vara-ÄITI täällä
 

Yhteistyössä