Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos! Muutto meni okei mitä nyt näissä olosuhteissa (=jäätävä terveydentilani) voi mennä - sain esim. Suomesta sähkösopimuksen peruttua viime viikolla ja muutosta on kuukausi. Plus jotain kamoja on yhä kateissa.

Ja siis joo, FOMO on toki ihan järkyttävä, mutta toisaalta tervydentilani on sellainen, että olisin todennäköisesti missannut keikat joka tapauksessa vaikka olisin jäänyt Suomeen vähän pidemmäksi aikaa. :/ Jos olisin ollut varmempi keikkojen toteutumisesta ja/tai terveydentilastani, niin olisin voinut hyvinkin ihan tämän takia siirtää muuttoa, mutta olisi ollut vielä kamalampaa olla Helsingissä Tavastia-lippu kourassa pystymättä menemään.

Mutta "everything reminds you of them", asun täällä erään Bojanin mukaan nimettyä koulua vastapäätä kaupunginosassa, jonka nimestä tulee mieleen Padam, ja 100 metrin päässä kämpästäni oli mainos festareista, joilla Jokerit ovat esiintyneet. Eipä noista näytä mitenkään pääsevän eroon.

- Joymuffin

Toivon sulle rakkauden ja Jokereitten täyteisiä päiviä Bojanistanissa. Terveydentilaan toivoisin myös positiivista muutosta, mutta tiedän kokemuksesta että toivomiset ei hirveästi lohduta jos tilanne on pysyvä. Kiva että energiasi kuitenkin riittää palstailemiseen ja meidän ilahduttamiseen ficeillä 🥰.

🌊🌹
 
vierailija
Ihanaa, täällä uskotaan nk. toiseen vaihtoehtoon, jota ei kuitenkaan tarkemmin nimetä. Minäkin uskon uskovani samaan kuin te. Ai, ja se kuulostaa ihanalta. Ilmankos Bojan oli titityy. Ja ehkä Jerekin, mutta hänestä tuli vähemmän matskua.
Tässä vielä yksi joka uskoo tähän toiseen vaihtoehtoon, vauvalta tulin lukeen, kun sanottiin, että tulee tänne. Kyllähän B ihan hehkui ja vaikutti onnelliselta
 
vierailija
Joo on kyllä munkin mielestä aika outoa että jos se jännitys ois saatu purettua pelkästään juttelemalla :D No, sitähän me emme varmasti tule koskaan saamaan tietoon vaikka ehkä haluaisimmekin :p
 
vierailija
Kiitos, Välimeren tarhuri! FIccienkin kanssa on välillä tervanjuontia kun ei riitä voimat, esim. eilen/tänään, mutta palstojen selailu sentään onnistuu aina. :D

- Joymuffin (MRS=3, en tiedä kelle osoitettu mutta ehkä palstoille sitten?)
 
vierailija
Vauva on muuten tänään illalla, aamun ankeutuksista huolimatta, ollut parasta Vauva-laatua eli levotonta, sekopäistä ja hyväntuulista rietastelua yms, niille jotka viihtyvät tällaisen parissa.
 
vierailija
Itse ajattelen, että K:n ja B:n tapaaminen itsessään sai aikaan mannerlaattojen liikehdintää ja oli alkusysäys oman itsen pohdinnoille, eikä siihen ole muilla ihmisillä arpaa.
Voisin tavallaan kääntyä itsekin tähän tulkintaan perustaen siihen, että en näe K ihmiseksi joka huseeraisi aikaisempien kokemustensa pohjalta nykyisen suhteen selän takana. Ja pidän B ihmisenä, joka kunnioittaa ystävän parisuhdetta. MUTTA kaikki tuo hyvin kuvattu mannerlaattojen liikehdintä voi kyllä pistää liikkeelle monenlaista tunnetta ja pohdintaa siellä pään sisällä.

Mutta tämä ei toki kerro/ratkaise sitä, että miksi pojat olivat jo nyt niin rentoja ja aidon onnellisia toistensa seurassa, jota minusta Joymuffin kuvasi hyvin sanalla hellyys/tenderness…
 
vierailija
Joo on kyllä munkin mielestä aika outoa että jos se jännitys ois saatu purettua pelkästään juttelemalla No, sitähän me emme varmasti tule koskaan saamaan tietoon vaikka ehkä haluaisimmekin
Onko oletusajatus siis se, että kolmas osapuoli on todennäköisesti edelleen mukana eikä katoamassa minnekään. Siis vaikka tämä toinen vaihtoehto olisikin tapahtunut.🤔
 
vierailija
Kolmas osapuolihan oli Tampereellakin. Mutta toki ei ole tietoa, onko hän kuvioissa jatkossa. Mutta mihin yritin aiemmin hienovaraisesti vihjata on, että jos hän katoaisi jonnekin kuvioista, siitä voisi tehdä päätelmiä. Jos ei, niin siitä ei ehkä samalla lailla voi...
 
vierailija
Varmaan pidätte mua nyt ihan hulluna ja itsekin mietin, että oonko ihan seonnut, mutta täytyy silti kertoa muutamia omia ajatuksia vielä tähän kohtaan. Nyt kun oon vielä katsellut kaikkia NT klippejä ja lukenut tämän päivän pohdintoja sekä vauvalla että täällä, niin mä en enää hämmästy, vaikka nähtäis vieläkin jotain uusia uskomattomia askeleita tässä tarinassa.

Kesällä joku täällä kirjoitti jotain sen suuntaista, että ei uskonut silloin, että kaikkea on näihin kahteen liiittyen vielä nähty, ja mulla sekä monella muulla oli sama tunne. Mä muistuttelin siitä muutama viikko sitten NT odottaessa, kun osa täällä alkoi olla ehkä vähän ankeissa tunnelmissa, ja kerroin, että mulla oli edelleen se sama tunne. Eli siis uskoin, että J viettäisi paljon aikaa JO kanssa ja saatettaisiin nähdä välien lähentymistä entisestään NT aikana tai jälkeen. Toki itsesuojeluvaisto laittoi miettimään kaikkia muitakin skenaarioita, mutta uskoin, että tämä oli mahdollinen vaihtoehto.

Ja mitä kaikkea me nähtiinkään! Mun silmiin on alusta alkaen näyttänyt, että J ja B on molemmat olleet ihastuneita toisiinsa ja että myös sitä s*eksualista vetovoimaa on ollut paljonkin, vaikka kaikki ei näillä palstoilla ole halunnut tätä uskoa tai ainakaan myöntää. Nyt ne ei enää näyttäneet ihastuneilta vaan ennemminkin rakastuneilta, ja jotenkin seesteisiltä yhdessä, niin kuin jo tänään moni muukin todennut. Mä myös luulen, että jotain on täytynyt niiden välillä tapahtua. Aivan varmasti paljon juttelua ja asioista puhumista, mutta kyllä jotain muutakin, koska se fyysinenkin vetovoima on ollut niin selkeää heidän välillään.

Kumpikin näytti viime viikolla todella onnelliselta kun olivat yhdessä, mikä on tietysti pääasia, ja jos kaikki osapuolet nyt jotenkin ihmeessä ovat tyytyväisiä tilanteeseen, niin ehkä me ei uusia mullistavia käänteitä enää nähdä. Mutta mä väitän, että sellaisetkin on edelleen mahdollisia. Välillä asiat vaan vaatii aikaa, enemmän tai vähemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Kyllä, minäkin pidän ihan mahdollisena. He ovat yllättäneet meidät useasti, niin NT:llä kuin muutenkin. Mutta toisaalta myös koen tosi hassuna Vauvalla yleisen kysymyksen, että "Mitä järkeä näille on kuvitella suhdett kun ei sellaista koskaan tule, ajanhukkaa". Siis vaikka mikään ei koskaan etenisi tästä mitenkään, onhan heillä selvästi ollut jo valtavan paljon ja me olemme saaneet siitä valtavan paljon. Kirjoitan tästä vielä lisää huomenna tai joku muu päivä. :)

- Joymuffin
 

Yhteistyössä